IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Graspop, 28 - 30 juni 2013, Dessel (Belgenland) Vorige pagina | Volgende pagina
holysjit
Usericon van holysjit
Posted 20-03-2013 10:58 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Helloween is leuk


enforcer
Uche, Uche, Uche.........Pierre Kartner!
Usericon van enforcer
Posted 20-03-2013 12:04 by enforcer Wijzig reactieProfiel van enforcerQuote dit berichthttp://www.enforcer-metal.com

zeer matige line up, als je niet van maiden houdt (zoals ik) is er weinig te genieten...



Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-03-2013 12:19 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2013 10:57 schreef BenKnuckles het volgende:
Oh leuk, nog meer chillpauzes.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 20-03-2013 12:20 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Zover zou ik niet durven gaan, ik heb toch al een band of 20 waarbij ik me wel vermaak. Maar het mist toch wel een paar hedendaagse smaakmakers als Kvelertak, Black Cobra, Vektor, Graveyard...

Ze moeten echt eens kappen met laffe troep als All That Remains, Bullet for my Valentine, The Devil Wears Prada, Asking Alexandria...


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-03-2013 12:22 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2013 12:20 schreef Ktulu het volgende:
Zover zou ik niet durven gaan, ik heb toch al een band of 20 waarbij ik me wel vermaak. Maar het mist toch wel een paar hedendaagse smaakmakers als Kvelertak, Black Cobra, Vektor, Graveyard...

Ze moeten echt eens kappen met laffe troep als All That Remains, Bullet for my Valentine, The Devil Wears Prada, Asking Alexandria...


+1, allemaal kutbands.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 20-03-2013 12:46 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Check. Tourverbod voor matige kindermetal/kindercore.


Marcel H.
Usericon van Marcel H.
Posted 20-03-2013 12:52 by Marcel H. Wijzig reactieProfiel van Marcel H.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 20 maart 2013 12:46 schreef Brent_ het volgende:
Check. Tourverbod voor matige kindermetal/kindercore.


Nooit meer flauwe folkmetal voor mongolen... hoezee


Yesterday is dead and gone, tomorrow is out of sight.


Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 20-03-2013 13:37 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht


Caliban



Varg
Coal Chamber
Heaven Shall Burn




The Devil Wears Prada
In This Moment
Every Time I Die
P.O.D.
Papa Roach



Heathen
Katatonia
Mayhem
Moonspell
Twisted Sister
Unleashed
Dark Funeral




doch te weinig om mijn centen aan te geven.


signature


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 20-03-2013 18:51 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2013 10:57 schreef BenKnuckles het volgende:
Oh leuk, chillpauzes.
veel pauzes dan.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 20-03-2013 18:57 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Eigenlijk valt dat best nog mee. Met After the Burial, Asking Alexandria (oh no you didn't!), Clutch, Coal Chamber, Deez Nuts (zie Asking Alexandria), Down, Entombed, Ghost, Hacktivist (zie Deez Nuts), In This Moment (zie Hacktivist), Iron Maiden, King Diamond, P.O.D. (zie In This Moment), Slipknot, The Devil Wears Prada, The Dillinger Escape Plan, The Ghost Inside en Veil of Maya staat er genoeg interessant spul op de affiche.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 20-03-2013 18:59 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Oh ja, jij gaat natuurlijk het hele weekend.

Zondag met grote waarschijnlijkheid van de partij.


Gorath
Usericon van Gorath
Posted 20-03-2013 19:06 by Gorath Wijzig reactieProfiel van GorathQuote dit bericht

nee
nee
nee
slecht
nee
nee
ruk
nee
slecht
bah
nee
nee
nee
nee


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-03-2013 22:05 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2013 18:57 schreef BenKnuckles het volgende:
Eigenlijk valt dat best nog mee. Met After the Burial, Asking Alexandria (oh no you didn't!), Clutch, Coal Chamber, Deez Nuts (zie Asking Alexandria), Down, Entombed, Ghost, Hacktivist (zie Deez Nuts), In This Moment (zie Hacktivist), Iron Maiden, King Diamond, P.O.D. (zie In This Moment), Slipknot, The Devil Wears Prada, The Dillinger Escape Plan, The Ghost Inside en Veil of Maya staat er genoeg interessant spul op de affiche.


Ik sluit me hier grotendeels bij aan.

En DE, we drinken dit jaar dus een biertje samen?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 20-03-2013 22:07 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Geen idee Sander. We zijn elkaar al meer misgelopen.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 20-03-2013 22:20 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Dus plannen we een date dit jaar. Ik loop de gehele zondag met een roos tussen m'n tanden. Of iets waar dat op lijkt (toetervorm)


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 20-03-2013 23:20 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2013 12:52 schreef Marcel H. het volgende:
Nooit meer flauwe folkmetal voor mongolen... hoezee


+1


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 21-03-2013 12:43 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 20 maart 2013 10:57 schreef BenKnuckles het volgende:
Oh leuk, chillpauzes.


Kreator, Mayhem, Dark Funeral, Heaven Shall Burn, Entombed, Veil Of Maya, Heathen, Slipknot, Down, The Devil Wears Prada, Overkill, Between The Buried And Me, After The Burial, Iron Maiden, In Flames, Testament, Parkway Drive, The Dillinger Escape Plan, The Ghost Inside, The Sword, Every Time I Die en Red Fang. Best aardig op zich.

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 21-03-2013 12:47]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Rotzak
Usericon van Rotzak
Posted 21-03-2013 19:11 by Rotzak Wijzig reactieProfiel van RotzakQuote dit berichthttp://www.meatspin.com

Kreator, Twisted Sister, WASP, Iron Maiden, Testament, Tankard, Heathen, Kind Diamond, Overkill en UDO. En dan maar zeuren dat er geen vette bands komen...


Against God and Government


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 24-03-2013 13:03 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Iron Maiden, Slipknot, Twisted Sister, Korn, Parkway Drive, King Diamond, Testament, Heaven Shall Burn, Kreator, Mayhem, Overkill, Ghost, Moonspell, Heathen, The Ghost Inside, Every Time I Die, Lock Up, Entombed, Red Fang, Veil of Maya, After the Burial, Between the Buried and Me.

Zeker niet slecht en ik zal me heus wel vermaken. Maar zoals eerder vermeld mis ik een Kvelertak, Graveyard, maar ook knallers als At the Gates en Converge.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 16-04-2013 11:27 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

- Rockstar
- Agnostic Front
- Escape the Fate
- King Hiss
- Vanderbuyst
- Rotting Christ
- Pretty Maids

Dus.


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 16-04-2013 11:29 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Al namen die ik ken in dat rijtje zijn intens kut.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-04-2013 11:35 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Vanderbuyst, Rotting Christ, Pretty Maids vind ik anders helemaal niet slecht.

Graspop is me te dicht op Rush, Maiden en Springsteen dezelfde maand, maar misschien dat ik tegen die tijd een losse dag prik, en dan bij voorkeur de dag dat King Diamond er staat.


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 16-04-2013 11:39 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Ik ben nog steeds van plan te gaan, maar ik moet eerst een mokkel en een tent zien te regelen. Tent in de broek wont do.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-04-2013 14:40 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com

Sinds wanneer durf jij ineens naar buiten?


http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


PandroidJack
The Paranoid Android
Usericon van PandroidJack
Posted 16-04-2013 14:49 by PandroidJack Wijzig reactieProfiel van PandroidJackQuote dit bericht

Een mokkel in een tent

Two flies in one klap.


The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen