IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Graspop, 28 - 30 juni 2013, Dessel (Belgenland) Vorige pagina | Volgende pagina
ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 23-12-2012 11:58 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Ik hoop graag met jullie mee hoor, maat we zien het wel. Afgelopen jaar stond het ook om 2 uur 's middags bomvol bij Alestorm. Maar goed.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 23-12-2012 12:00 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ja logisch, Alestorm :') Iedere hippie die op GMM staat omwille van de radio-metalbands gaat naar Alestorm kijken.

Of minder kort door de bocht: Alestorm is een publiekstrekker van formaat, omdat ze een heel toegankelijke vorm van metal spelen. Iedereen die nog niet zo bekend is met het gros van de Graspopbands, gaat die band wel eens proberen.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


Sadistic Sinner
Usericon van Sadistic Sinner
Posted 23-12-2012 13:48 by Sadistic Sinner Wijzig reactieProfiel van Sadistic SinnerQuote dit bericht

Iron Maiden is headliner op Graspop zondag 30 juni 2013 en speelt van 21.00 uur tot 23.00 uur op de mainstage.

King Diamond is headliner op Graspop zondag 30 juni 2013 in Marquee 1 en speelt NA Iron Maiden.

Omdat King Diamond de full show wil spelen is gevraagd of Iron Maiden eerder wil beginnen met hun optreden.
Zodat King Diamond net als op het Rockhard festival zijn volledige show kan geven, en sluit hij het festival af.

Vrijdagavond sprak ik in Duisburg met een organisator van Rock am Ring in Duitsland en vroeg hem wat Iron Maiden kost voor een optreden: 250.000 euro.
Dus dat is puur voor hun 2 urende optreden.
Hotel, eten en vervoerskosten komen daar dan natuurlijk nog bij.


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 23-12-2012 14:41 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2012 10:57 schreef metaaltje het volgende:
Als King Diamond gaat spelen zijn eral genoeg mensen naar huis enof de camping.


Of de zuiptent


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 23-12-2012 15:26 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Ik denk ook wel dat behoorlijk wat mensen na 2u Maiden gewoon richting huis of camping zullen trekken.
Anderzijds zou het me verbazen moesten ze nies in marquee 2 zetten.
Ik verwacht dat de tent vol zal staan bij King, maar dat het al bij al wel zal meevallen.


MR Klister
Usericon van MR Klister
Posted 23-12-2012 18:26 by MR Klister Wijzig reactieProfiel van MR KlisterQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2012 13:48 schreef Sadistic Sinner het volgende:

Vrijdagavond sprak ik in Duisburg met een organisator van Rock am Ring in Duitsland en vroeg hem wat Iron Maiden kost voor een optreden: 250.000 euro.
Dus dat is puur voor hun 2 urende optreden.
Hotel, eten en vervoerskosten komen daar dan natuurlijk nog bij.


En de organisator van Rock am Ring vertelt ook iedereen wat hij voor Iron Maiden betaald, en heeft jou gevraagd dit publiek te maken, right?




Unkraut verdirbt nicht - Wer schlecht ist der stirbt nicht


mangamusicfan
heavy metal baby??
Usericon van mangamusicfan
Posted 23-12-2012 18:29 by mangamusicfan Wijzig reactieProfiel van mangamusicfanQuote dit bericht

quote:
Op 23 december 2012 18:26 schreef MR Klister het volgende:
En de organisator van Rock am Ring vertelt ook iedereen wat hij voor Iron Maiden betaald, en heeft jou gevraagd dit publiek te maken, right?



lol daar zat ik dus ook al aan te denken




REALLY OHH REALLY?


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 24-12-2012 11:43 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Ik denk dat hierboven zich behoorlijk wat mensen vergissen en dat het bij King Diamond heel druk zal zijn.


99.99999999999999% zeker aanwezig op 30 juni.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-12-2012 12:08 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Doen we dit keer een biertje?


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 24-12-2012 12:21 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Eeehmmm... Als ze iets beters dan Jupiler hebben. En als we elkaar tegenkomen...

Dat laatste is sowieso al 2 keer mislukt geloof ik.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 24-12-2012 12:28 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Ja idd. Er is ook een Leffe tent, lekker Dubbels tikken
Geef me tegen die tijd eens een hint, dan zoek ik je op


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 24-12-2012 12:33 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht



Voodoo_xx
Usericon van Voodoo_xx
Posted 10-01-2013 9:13 by Voodoo_xx (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Voodoo_xxQuote dit bericht

Half januari en er is één headliner bekend. Elk jaar dezelfde zever! Kijk es naar Hellfest, buiten suckende headliners is die lekker vet!
Het gaat nog es eindigen met Marco Prostato op Graspop! Ik voel het aan mijn water!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHH


Voodoo_xx


Sgeiterdt
Uitgebluste Bejaarde
Usericon van Sgeiterdt
Posted 10-01-2013 9:23 by Sgeiterdt Wijzig reactieProfiel van SgeiterdtQuote dit berichthttp://www.aratron.net

quote:
Op 10 januari 2013 9:13 schreef Voodoo_xx het volgende:
Half januari en er is één headliner bekend. Elk jaar dezelfde zever! Kijk es naar Hellfest, buiten suckende headliners is die lekker vet!
Het gaat nog es eindigen met Marco Prostato op Graspop! Ik voel het aan mijn water!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGHHHHHHHHHHHHH


Zeg dan gewoon niks, wat een onzin verkondig jij zeg!!

[Dit bericht is gewijzigd door Sgeiterdt op 10-01-2013 9:25]


5 Euro's? Op je muil!!


Voodoo_xx
Usericon van Voodoo_xx
Posted 10-01-2013 9:40 by Voodoo_xx (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Voodoo_xxQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2013 9:23 schreef Sgeiterdt het volgende:
Zeg dan gewoon niks, wat een onzin verkondig jij zeg!!


Dat is mijn taak :-p


Voodoo_xx


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 10-01-2013 9:54 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zit wel wat in wat meneer zegt, maar het is natuurlijk allemaal een slim stukje marketing.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 10-01-2013 10:09 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Of men dient te wachten met 1 of meerdere namen, omdat ze hun tour nog niet aangekondigd hebben? Aerosmith wordt vaak genoemd als headliner voor de vrijdag.
Het zou me niet verbazen indien we nog moeten wachten tot begin februari op een volgende lading namen.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 10-01-2013 10:11 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Denk het niet hoor. Ga er vanuit dat bij de meeste festivals de line up nu al meer dan voor 85 % rond is. Dat leert tenminste mijn ervaring, maar ik kan me in dit geval vergissen.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 10-01-2013 10:21 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

quote:
Op 10 januari 2013 10:11 schreef ColdheartMinor het volgende:
Denk het niet hoor. Ga er vanuit dat bij de meeste festivals de line up nu al meer dan voor 85 % rond is. Dat leert tenminste mijn ervaring, maar ik kan me in dit geval vergissen.

Ik stel dan ook dat ik vermoed dat men dient te wachten tot die band(s) hun tour bekend maken. Lijkt me inderdaad ook sterk indien ze nu nog zouden onderhandelen met grote namen.


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 10-01-2013 10:23 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Zou kunnen, maar het kan ook een deal zijn tussen festival <-> bands om niks bekend te maken vóór een bepaalde datum.


Tool-fan
Usericon van Tool-fan
Posted 10-01-2013 10:28 by Tool-fan Wijzig reactieProfiel van Tool-fanQuote dit bericht

Komt op hetzelfde neer. Althans met wat ik bedoelde

Afgelopen jaren stond er telkens een jongere act als headliner (Slipknot, Limp Bizkit, Soulfly, Manson, ...)
Indien ze er weer een jongere act willen plaatsen vraag ik me toch sterk af welke het zou worden. Slipknot sluit ik uit door schema Stone Sour. Volbeat staat op Werchter. SOAD tourt, maar voorlopig enkel in augustus terwijl de meeste grote festivals (RaR, Download) hun headliners al hebben.

Straks begin ik nog (tegen beter weten in) te hopen op Tool, omdat ze op Ozzfest net onder Sabbath staan


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 10-01-2013 10:30 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Tool zou gaaf zijn, wil ik altijd nog eens zien. Maar Black Sabbath lijkt me ook wel smullen.

Persoonlijk hoop ik op een goeie klassieker. Vind dat toch altijd wat hebben op Graspop. Leuk om een keer gezien te hebben en leuk als afsluiter van een gave dag, zoals vorig jaar Ozzy. Alleen dan niet eentje die er al 15 keer heeft gestaan.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 10-01-2013 11:41 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Ik heb er geen zin in, maar ik vrees dat het Aerosmith en Kiss wordt. Slappe hap, maar wel het meest voor de hand liggend.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 25-01-2013 14:51 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

http://www.zwaremetalen.com/nieuws/24436/Graspop-2013-Slipknot-en-meer.html

Naast dat Slipknot bevestigd is, is het volgende rijtje bands ook bevestigd voor Graspop 2013:

Brainstorm
Clutch
Deez Nuts
Down
In This Moment
The Sword

Hm, weet niet of ik blij ben met Slipknot. Ik had wellicht liever System Of A Down gezien. Ik ben wel blij met de aankondiging van The Sword en Down.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 25-01-2013 15:19 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Ik weet wel zeker dat ik niet blij word van Slipknot.

Brainstorm en Clutch zijn dan wel weer leuk.


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen