IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Auteur:
Topic : Graspop, 28 - 30 juni 2013, Dessel (Belgenland) Vorige pagina | Volgende pagina
Ralph
GROTE ENGE TOR
Usericon van Ralph
Posted 16-04-2013 14:51 by Ralph (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van RalphQuote dit berichthttp://soundsfromthedarkside.com



http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships."


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 16-04-2013 16:17 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Godweet hoe strak die wijven er nekid uitzien.

Nee de line up spreekt me best aan, alleen met een vent in een tent is gewoon meh.


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-04-2013 16:34 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2013 16:17 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:
Godweet hoe strak die wijven er nekid uitzien.

Nee de line up spreekt me best aan, alleen met een vent in een tent is gewoon meh.


Ja en wel een homo in je huis laten slapen én ondertussen scheten laten...


... hoe de hazen lopen ...


Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 16-04-2013 16:35 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2013 16:34 schreef faalhaas het volgende:
Ja en wel een homo in je huis laten slapen én ondertussen scheten laten...


Aparte kamers en centrale afzuiging.

Centrale afzuiging asin een plafondsysteem. :')

[Dit bericht is gewijzigd door Lijdend Voorwerp op 16-04-2013 16:35]


Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.


faalhaas
EINDBAAS
Usericon van faalhaas
Posted 16-04-2013 16:38 by faalhaas Wijzig reactieProfiel van faalhaasQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2013 16:35 schreef Lijdend Voorwerp het volgende:


Aparte kamers en centrale afzuiging.

Centrale afzuiging asin een plafondsysteem. :')


Verstandig, want je weet hoe homo's doorgaans kunnen reageren als ze stront ruiken he


... hoe de hazen lopen ...


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 30-04-2013 13:30 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Laatste toevoegingen: Soulfly, The Monolith Deathcult, Crucified Barbara en Thy Art Is Murder.

Tijdschema online: http://www.graspop.be/sites/default/files/GMM13-TimeSchedule.pdf

Doen ze weer lekker daar in Dessel. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar ik heb echt ontzéttend veel overlappingen én lege momenten.

Mayhem vs Heaven Shall Burn
Katatonia vs Korn
Parkway Drive vs Red Fang
King Diamond vs Testament

De meesten zijn nog wel te verklaren door stijlverschillen, maar ik denk dat Testament en King Diamond fans toch vaak hetzelfde volk zijn!


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dying Embrace
Usericon van Dying Embrace
Posted 30-04-2013 13:39 by Dying Embrace Wijzig reactieProfiel van Dying EmbraceQuote dit bericht

Mjah... strikt genomen hoef ik er zondag niet voor 17:00 te zijn.

*denkt er nog even over na.*


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 30-04-2013 13:40 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Leuke lineup en het tijdschema valt me aardig mee


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 30-04-2013 16:10 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Thy Art Is Murder

Tijdens dit uurtje ga ik met Ben spinkicks uitvoeren op een gladde vloer en dan worden we samen wakker op de EHBO

De andere toevoegingen zijn allemaal schijt, maar lekker belangrijk. ZIN IN!


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 30-04-2013 20:55 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Komt goed Kan ik het letterlijk zwart laten gaan op de break in Breeding Bacteria.

Vrijdag: In This Moment, Veil of Maya, Asking Alexandria, Entombed, misschien Dark Funeral, Coal Chamber, afterparty.

Zaterdag: kater, Hacktivist, After the Burial, Thy Art is Murder, EHBO, Down, Caliban, Agnostic Front, The Devil Wears Prada, misschien Absu, P.O.D., misschien Slipknot, afterparty.

Zondag: waarschijnlijk ook kater, King Hiss, Every Time I Die, Deez Nuts, The Ghost Inside, misschien Parkway Drive, The Dillinger Escape Plan/Ghost, misschien In Flames, King Diamond, Iron Maiden, afterparty.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 01-05-2013 11:50 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

Wat een zwak programma eigenlijk dit jaar. Bijkomend voordeel is wel dat ik me niet te druk hoef te maken over overlappingen.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-05-2013 12:24 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2013 20:55 schreef BenKnuckles het volgende:
Komt goed Kan ik het letterlijk zwart laten gaan op de break in Breeding Bacteria.

Vrijdag: In This Moment, Veil of Maya, Asking Alexandria, Entombed, misschien Dark Funeral, Coal Chamber, afterparty.

Zaterdag: kater, Hacktivist, After the Burial, Thy Art is Murder, EHBO, Down, Caliban, Agnostic Front, The Devil Wears Prada, misschien Absu, P.O.D., misschien Slipknot, afterparty.

Zondag: waarschijnlijk ook kater, King Hiss, Every Time I Die, Deez Nuts, The Ghost Inside, misschien Parkway Drive, The Dillinger Escape Plan/Ghost, misschien In Flames, King Diamond, Iron Maiden, afterparty.


Zoiets inderdaad. Met als toevoegingen op vrijdag een kater en zaterdag ZEKER Absu


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 01-05-2013 12:26 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Geen BTBAM?


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-05-2013 12:29 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Zie ik veel liever in een zaal aan het werk, dan komt hun muziek beter tot haar recht. Twee jaar geleden stonden ze in de Metal Dome en dat was afschuwelijk, voornamelijk door het kutgeluid.

En ze spelen toch geen oude nummers meer


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 01-05-2013 12:42 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2013 13:30 schreef Ktulu het volgende:
Doen ze weer lekker daar in Dessel. Ik weet niet hoe ze het voor elkaar krijgen, maar ik heb echt ontzéttend veel overlappingen én lege momenten.



Ik vind het eigenlijk wel meevallen!

Vrijdag:
Heathen, Veil Of Maya, Unleashed, All That Remains, Entombed, Dark Funeral, Rotting Christ, Heaven Shall Burn (jammer van Mayhem), Katatonia, Kreator, Twisted Sister
Zaterdag:
Vanderbuyst, Sylosis, After The Burial, Between The Buried And Me, afkeurend staan kijken bij Thy Art Is Murder, lachen bij de EHBO om Ben en Staal (plus Down), Overkill, Aura Noir, Agnostic Front, Hypocrisy, Absu, Slipknot
Zondag:
Every Time I Die, Deez Nuts, The Ghost Inside, Red Fang (wie zet Parkway Drive nu op de mainstage?!), The Dillinger Escape Plan, The Sword/In Flames, Iron Maiden, Testament

Owja, ik ga helemaal niet naar Graspop.


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-05-2013 12:53 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht



Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 01-05-2013 13:25 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2013 12:29 schreef BenKnuckles het volgende:
Zie ik veel liever in een zaal aan het werk, dan komt hun muziek beter tot haar recht. Twee jaar geleden stonden ze in de Metal Dome en dat was afschuwelijk, voornamelijk door het kutgeluid.

En ze spelen toch geen oude nummers meer


Uhm, hebben wij dezelfde show gezien in 2010? Hardly. Dat was écht goed, ik stond toen op de eerste rij. Natuurlijk zijn ze beter in een zaal.

En, Selkies staat nog steeds op de setlist. Als afsluiter.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


BenKnuckles
Bencore
Usericon van BenKnuckles
Posted 01-05-2013 13:34 by BenKnuckles (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van BenKnucklesQuote dit bericht

Ik stond meer naar het midden toe en het geluid was echt een rommelboel. Misschien dat het op de eerste rij beter was. Had ze een half jaar daarvoor nog in de AB gezien en het was echt een wereld van verschil.


I'm lifted troop, you can bring your wack-ass crew


cataclysm child
Usericon van cataclysm child
Posted 01-05-2013 16:03 by cataclysm child Wijzig reactieProfiel van cataclysm childQuote dit bericht

Prima line-up wat mij betreft, alleszins veel sterker dan die van vorig jaar en 2011.

Vrijdag: The Monolith Deathcult, Entombed, Rotting Christ, Unleashed, Dark Funeral, Mayhem, Kreator, Heathen, Korn
Zaterdag: Aura Noir, Lock Up, Absu, Tankard, Overkill, Hypocrisy
Zondag: Red Fang, Clutch, The Sword, Newsted, Winterfylleth, Moonspell, God Seed, King Diamond

En geen enkele overlapping voor mij

[Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 01-05-2013 16:25]


Faustian Spirit of the Earth


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-05-2013 20:30 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Kaart is binnen, was gelukkig maar eu170,29


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 01-05-2013 23:08 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Je mag er echt niet over nadenken hoeveel euro's je in Dessel laat liggen.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 01-05-2013 23:26 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

Klopt.

Toch bizar hoeveel eypo's ik daar de afgelopen jaren heb stukgeslagen. En echt beter ben ik er niet van geworden...


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 01-05-2013 23:52 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

Ticket van 160, 117,50 voor 50 munten in voorverkoop en ter plekke nog es een euro of 50 a 100 voor additional munten en merch. En dan doe ik het nog zuinig. Komt bij euro of 20 diesel en nog een euro of 50 aan boodschappen vooraf.

Brr.


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Count Steel
Haatgospeltrol
Usericon van Count Steel
Posted 02-05-2013 0:04 by Count Steel Wijzig reactieProfiel van Count SteelQuote dit bericht

4 dagen thuis kost me iets minder inderdaad.


Op 16 juli 2016 14:36 schreef Diktor het volgende: Edit: ik zie ook oprecht niet in wat jouw of mijn fysiek met welke zaak dan ook vandoen heeft.


Ktulu
Driven by sin
Usericon van Ktulu
Posted 02-05-2013 11:34 by Ktulu Wijzig reactieProfiel van KtuluQuote dit bericht

UN DOS TRES QUAT
EYE FOR AN EEEEYE
NOMANSLAND WHAT IES THIES SHIET?!


Primal Creation - modern thrash metal - YouTube


Dit topic is 13 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen