IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Metal beu?! Vorige pagina | Volgende pagina
Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 06-08-2003 19:01 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

... at least you made good clean cuts ...



Metal zal ik nooit beu worden


"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-03-2004 11:36 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik erger me niet snel aan andere mensen die metal luisteren, maar op een paar goede vrienden na ga ik ook niet erg veel om met mensen die naar metal luisteren. De muziek ben ik soms wel zat maar dat heb ik met elke muzieksoort, metal blijft toch wel mijn favoriet maar mijn smaak is breed genoeg om ervoor te zorgen dat ik er niet snel een overdosis van krijg.


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-03-2004 11:38 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

nou dan maar deze topic omhoog schoppen mbt het metaalmoeheids verschijnsel


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Borgia
Oude Bok
Usericon van Borgia
Posted 09-03-2004 11:39 by Borgia Wijzig reactieProfiel van BorgiaQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 11:36 schreef Schaep het volgende:
Ik erger me niet snel aan andere mensen die metal luisteren, maar op een paar goede vrienden na ga ik ook niet erg veel om met mensen die naar metal luisteren. De muziek ben ik soms wel zat maar dat heb ik met elke muzieksoort, metal blijft toch wel mijn favoriet maar mijn smaak is breed genoeg om ervoor te zorgen dat ik er niet snel een overdosis van krijg.


Naja bij mij is de verslaving voor metal zo erg dat ik naast metal weinig andere muzieksoorten echt kan waarderen, al heb ik wel een zwak voor blues en kan ik sommige jazz ook best aanhoren..maar popmuziek trek ik absoluut niet..het is gewoon te netjes, te glad en te makkelijk..net muzikaal behang


Don't be afraid to take a big step if one is indicated. You can't cross a chasm in two small jumps.


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-03-2004 11:41 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik kijk gelukkig wel uit naar over 3 weken optreden dan weet ik weer waar ik het voor doe, en ik moet zeggen dat ik ook enorm uitkijk naar Wacken dit jaar.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 09-03-2004 11:41 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

Ik luister alleen maar death en thrash, zo nu en dan dream theater en opeth. Dat is het dan ook wel.


"This one is older than shit, heavier than time!"


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-03-2004 11:42 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

ik heb wel heel vaak onwijs veel shirts weggedaan, krijg de laatste tijd wel de neiging om heel veel cd's en shirts weg te doen, ik draag sommige dingen zelden, en sommige cd's raak ik geen eens meer aan.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 09-03-2004 11:46 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 11:39 schreef Borgia II het volgende:
Naja bij mij is de verslaving voor metal zo erg dat ik naast metal weinig andere muzieksoorten echt kan waarderen, al heb ik wel een zwak voor blues en kan ik sommige jazz ook best aanhoren..maar popmuziek trek ik absoluut niet..het is gewoon te netjes, te glad en te makkelijk..net muzikaal behang


Metal is ook de muziek waar ik het meest aan verslaaft ben en ik heb een hekel aan de meeste popmuziek, maar muziek als jazz, blues, reggae en drum'n"bass luister ik toch behoorlijk vaak.


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-03-2004 11:50 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 11:42 schreef invictis het volgende:
ik heb wel heel vaak onwijs veel shirts weggedaan, krijg de laatste tijd wel de neiging om heel veel cd's en shirts weg te doen, ik draag sommige dingen zelden, en sommige cd's raak ik geen eens meer aan.


eeej als je dat weer es van plan bent, mail me even


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-03-2004 11:54 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 11:50 schreef Orion het volgende:
eeej als je dat weer es van plan bent, mail me even



gheghe ik hou je op de hoogte als ik het echt allemaal goed zat ben kom je maar langs met een busje


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 09-03-2004 11:57 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

Als ik alleen metal zou luisteren zou ik er gek van worden.. Door het beluisteren van andere soorten muziek kan men juist ook ginspireerd raken.. Qua metal ben ik eigenlijk blijven hangen in begin 90ger jaren. Bij mij zijn het bands als Bolt thrower, carcass (syphonies of sickness ),Ouwe Napalm Death(PLEDGE ALL TO THE MASTER PLAN!! THRASH!!),ouwe slayer, nog ouwere Metallica. Alles vanaf Justice , e.d. En allerlei losse nummers die zijn blijven hangen. Verder luister ik The Who, Rammstein, Jeff Wayne's War off the worlds, Moody blues, Hendrix, Enge buren( ) , en nog veel meer.. Het gaat erom of het mijn aandacht positief trekt..


Een kleine snol zit zo vol.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 09-03-2004 12:06 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 maart 2004 11:42 schreef invictis het volgende:
ik heb wel heel vaak onwijs veel shirts weggedaan, krijg de laatste tijd wel de neiging om heel veel cd's en shirts weg te doen, ik draag sommige dingen zelden, en sommige cd's raak ik geen eens meer aan.


Wow! Ik heb dan die neiging precies omgekeerd!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-03-2004 12:08 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 12:06 schreef Mutilator het volgende:
Wow! Ik heb dan die neiging precies omgekeerd!




ik heb nu de neiging om echt alles weg te doen, no worries, je spulletjes stuur ik op
idd enorme metaalmoeheid vandaag


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 09-03-2004 12:11 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

Ik heb nooit echt last van metalmoeheid. Tuurlijk zijn er periodes waarin ik wat minder metal luisteren alleen die duren nooit zo lang. Ik luister naast metal ook veel andere genres muziek dat zorgt voor een aangename afwisseling


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-03-2004 12:14 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 12:11 schreef Jebes het volgende:
Ik heb nooit echt last van metalmoeheid. Tuurlijk zijn er periodes waarin ik wat minder metal luisteren alleen die duren nooit zo lang. Ik luister naast metal ook veel andere genres muziek dat zorgt voor een aangename afwisseling



is misschien wel een erg sterk plan, vroeger luisterde ik ook vaak klassiek maar daar krijg ik meer een dip van dan dat ik ervan opknap


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Orion
Usericon van Orion
Posted 09-03-2004 12:19 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

idem altijd als ik me down voelde zette ik gewoon een dikke pot metal op en het verdween als sneeuw voor de zon, das voor mij de "kracht" van metal.


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-03-2004 12:22 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 12:19 schreef Orion het volgende:
idem altijd als ik me down voelde zette ik gewoon een dikke pot metal op en het verdween als sneeuw voor de zon, das voor mij de "kracht" van metal.



nou het maakt niet uit wat ik draai vandaag, hoe meer ik luister hoe meer de neiging ik krijg om point blank brain splatter patterns op het plafond te sproeien, zal het weer wel zijn


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-03-2004 12:23 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

metal kan je maken en breken, geldt overgens voor veel muziek


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Kramy
Usericon van Kramy
Posted 09-03-2004 12:30 by Kramy Wijzig reactieProfiel van KramyQuote dit berichthttp://https://knekelputband.bandcamp.com/album/teloorgang

quote:
Op 9 maart 2004 12:23 schreef invictis het volgende:
metal kan je maken en breken, geldt overgens voor veel muziek


Je kan het ook gewoon mooie muziek vinden en eventueel de sfeer die er soms omheen hangt leuk vinden...



Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 09-03-2004 12:34 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

Metaalmoeheid..niet echt, af en toe wel dat ik andere muziek wil luisteren, na een half uurtje prutsen kom ik er dan achter dat ik toch metal nodig heb (of Pink Floyd <-blijft een vreemde afwijking)


invictis
Usericon van invictis
Posted 09-03-2004 12:37 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 12:30 schreef Kramy het volgende:
Je kan het ook gewoon mooie muziek vinden en eventueel de sfeer die er soms omheen hangt leuk vinden...



ja sommige bands wel, sommige niet, hangt ook totaal van je stemming af.


Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-03-2004 12:48 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik moet af en toe ook gewoon andere muziek luisteren. Soms Muse of Placebo, soms Pink Floyd. Pas was ik R.E.M. aan het luisteren... maar toch... als ik dan "Losing my Religion" van rem hoor dan moet ik weer even de versie van Graveworm opzetten


Zenial


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 09-03-2004 12:51 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 9 maart 2004 12:48 schreef Zenial het volgende:
als ik dan "Losing my Religion" van rem hoor dan moet ik weer even de versie van Graveworm opzetten
Geniaal is die he?

Tja, ik heb er zelf niet echt last van dat ik metal beu raak omdat ik van mezelf al regelmatig naar andere dingen luister (komt nogal eens wat rock, electro, dark ambient of darkwave voorbij bij mij en af en toe wat klassiek, triphop of jazz). Dat scheelt al een hoop denk ik.


I'm not being rude. You're just insignificant.


Jebes
Usericon van Jebes
Posted 09-03-2004 13:06 by Jebes Wijzig reactieProfiel van JebesQuote dit berichthttp://jebes.hyves.nl/#

quote:
Op 9 maart 2004 12:14 schreef invictis het volgende:
is misschien wel een erg sterk plan, vroeger luisterde ik ook vaak klassiek maar daar krijg ik meer een dip van dan dat ik ervan opknap



Ik luister ook niet vaak klassiek, precies om dezelfde reden. Vaak beïnvloed het mijn stemming niet op een positieve manier. Verder luister ik redelijk veel jazz, jazzrock, fusion e.d. Heel erg fijne muziek


Hobsbawm: 'However strong and sincere the belief that magic would turn machine-gun bullets aside, it worked too rarely to make much difference' - http://www.myspace.com/ambulantrocks -


Griffin
Usericon van Griffin
Posted 09-03-2004 13:11 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

af en toe wat teveel van 't goeie ja
maar meestal lost een ander genre dat wel op, zo niet ist meestal maar een dag of twee


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen