IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Metal beu?! Vorige pagina | Volgende pagina
Neige
aargh
Usericon van Neige
Posted 24-05-2004 11:37 by Neige Wijzig reactieProfiel van NeigeQuote dit berichthttp://users.pandora.be/chiro_mariakerke

quote:
Op 24 mei 2004 9:28 schreef attila_de_hun het volgende:het gevaar van tegenwoordig is de mogelijk jezelf te snel verzadigen. als je bijv. Morbid angel ontdekt kun je diezelfde avond 10000 nummers in deze stijl binnen halen van deze band plus inferieure clonen. In die zin kan ik het me bvoorstellen dat iemand iets snel beu wordt aangezien echt voor een cd sparen en er echt helemaal n,aar toelven die te gaan kopen er niet meer bij is.

en da's ook niet bij alleen metal. ikzelf ben het ook wat beu geraakt, gewoon omdat er niet veel goed nieuw werk meer uitkomt (vind ik). plus dat het allemaal precies al eens is gespeeld.

ben nu bezig met muziek van 15-20 jaar geleden: da's ook allemaal nieuw voor mij en precies ook stukken beter! plus dat je eens ziet waar men de mosterd vandaan heeft gehaald. (ben hevige fan geworden van oa x-mal deutschland, gbh, subhumans en zo... allemaal zeer mooi...)


...beziet de sjaap dat fikt in het wij, zo blei


goblinjester
Usericon van goblinjester
Posted 24-05-2004 11:38 by goblinjester Wijzig reactieProfiel van goblinjesterQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 11:34 schreef Audiophile het volgende:
ALs het geen metal is dan is het Status Quo('Wadeffer joe want tada tada...') Of Anders Bob Marley, lekker rustig aan


Bob Marley is ook wel geweldig!!!


Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer.


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 24-05-2004 11:39 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

ja muziek die ouder is dan ikzelf, Dark Angel!!!!! Plus metallica wel goeie muziek maakte vroegâh. Aangename afwisseling op tegenwoordige herrie.



Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-05-2004 12:09 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 11:28 schreef psychoxmies het volgende:
Metal raak ik niet beu.
Vin t alleen zo jammer dat wanneer er een (goeie) band commericeel gaat ineens iedereen er wat van moet hebben. Gewoon omdat het 'in' is. Dan wordt er altijd zo hyper over gedaan en gaat het niet meer om de muziek.
metal whehe



Schitterend om te zien hoe jij jezelf in een zin tegenspreekt. Je stelt dat het klote is dat iedereen iets van een populaire band moet hebben en dat je dat klote vindt terwijl je drie woorden later zegt dat het om de muziek moet gaan.

Ach..inferieure mensen zijn ook nodig.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-05-2004 12:12 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 11:37 schreef Neige het volgende:
ben nu bezig met muziek van 15-20 jaar geleden: da's ook allemaal nieuw voor mij en precies ook stukken beter! plus dat je eens ziet waar men de mosterd vandaan heeft gehaald. (ben hevige fan geworden van oa x-mal deutschland, gbh, subhumans en zo... allemaal zeer mooi...)


das mooi. moet het per se hardcore zijn of ben je ook geïntereseerd in oudere baanbrekende metalbands?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-05-2004 12:16 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 9:28 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar stupide teksten(ne gedrag van fan's) kom je bij ik-weet-niet-hoeveel genre's tegen. Daarom lijkt het mij ook verstandig om je vooral op de muziek te richten. En wat dat betreft is metal nog steeds okee.



Stupide mensen en stupide muziek heb je idd overal. In de 'metal scene' is er echter een oververtegenwoordiging van gasten die het super vinden om zich finaal klem te zuipen, dingen te slopen en liedjes over onthoofde koeien te luisteren onder het mom: 'wij metalheads zijn uberintelligent en gaan niet mee met de massa want wij hebben geen oogkleppen op'.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-05-2004 12:19 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 12:16 schreef Chelman het volgende:
Stupide mensen en stupide muziek heb je idd overal. In de 'metal scene' is er echter een oververtegenwoordiging van gasten die het super vinden om zich finaal klem te zuipen, dingen te slopen en liedjes over onthoofde koeien te luisteren onder het mom: 'wij metalheads zijn uberintelligent en gaan niet mee met de massa want wij hebben geen oogkleppen op'.


tsja, ik heb zulke dingen nooit meegemaakt (of gedaan). mogelijk is er ondertussen veel veranderd (ik ga niet meer zo frequent naar concerten, maar dan vooral omdat er tegenwoordig gem. 15 bands optreden voordat de hoofdact begint, en die verder allemaal kut zijn). dat zopu jammer zijn want ik ervaar concerten in het amgemeen als gezellig (rotwoord en ik heb nooit ruzie gezien in die vele malen dat ik naar een concert ben gegaan (dat was in de disco wel anders)


Audiophile
ZM Dominee
Usericon van Audiophile
Posted 24-05-2004 12:22 by Audiophile Wijzig reactieProfiel van AudiophileQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/AudiophileXL

Metal blijft altijd wel interresant door de gigantische drumstellen die worden gebruikt. ALs je die ziet dan boeit de tekst over onthoofde koeien niet meer...



Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-05-2004 12:22 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 9:28 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar stupide teksten(ne gedrag van fan's) kom je bij ik-weet-niet-hoeveel genre's tegen.


Uiteraard, en ik heb dan ook in alle genres een bloedhekel aan ondoordachte/ onoprechte teksten.

Binnen metal specifiek haat ik van die teksten omdat ze de muziek "bruter" zouden moeten maken maar in plaats daarvan alleen maar op mijn lachspieren werken en tot gefronsde wenkbrauwen leiden. Lekker "bruut" zeg O_o

*idee voor een nieuw topic*


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-05-2004 12:22 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 12:22 schreef Snaack het volgende:
Uiteraard, en ik heb dan ook in alle genres een bloedhekel aan ondoordachte/ onoprechte teksten.

Binnen metal specifiek haat ik van die teksten omdat ze de muziek "bruter" zouden moeten maken maar in plaats daarvan alleen maar op mijn lachspieren werken en tot gefronsde wenkbrauwen leiden. Lekker "bruut" zeg O_o

*idee voor een nieuw topic*



I cum blood.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 24-05-2004 12:23 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 11:28 schreef psychoxmies het volgende:
Metal raak ik niet beu.
Vin t alleen zo jammer dat wanneer er een (goeie) band commericeel gaat ineens iedereen er wat van moet hebben. Gewoon omdat het 'in' is. Dan wordt er altijd zo hyper over gedaan en gaat het niet meer om de muziek.
metal whehe

En ik wissel het af met gothic lekker cdtjes door elkaar draaien


Hebben ze op de BAVO tegenwoordig ookal internet


psychoxmies
Usericon van psychoxmies
Posted 24-05-2004 12:31 by psychoxmies Wijzig reactieProfiel van psychoxmiesQuote dit bericht

BAVO??


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 24-05-2004 12:35 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 12:22 schreef Snaack het volgende:
Uiteraard, en ik heb dan ook in alle genres een bloedhekel aan ondoordachte/ onoprechte teksten.

Binnen metal specifiek haat ik van die teksten omdat ze de muziek "bruter" zouden moeten maken maar in plaats daarvan alleen maar op mijn lachspieren werken en tot gefronsde wenkbrauwen leiden. Lekker "bruut" zeg O_o

*idee voor een nieuw topic*


ja dat snap ik best wel. maar ik zie het maar als kleine verhaaltjes (gelijk stephen king bijv.) dan maakt het wel wat dragelijker. get enige wat mij stoort is de "serieusheid" van sommige blackmetalaanhangers en bijv. straight edgers (die enigszins moeite hebben met het onderscheid tussen de werkelijkheid en de ziogenaalde ideologie die erbij svchijnt te horen).


Sporty Voleg
Dude Nukem v2.0
Usericon van Sporty Voleg
Posted 24-05-2004 15:05 by Sporty Voleg Wijzig reactieProfiel van Sporty VolegQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Sporty Voleg op 24-05-2004 15:17]


Touché, pussycat!


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 24-05-2004 16:44 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Ben einglijk metal nooit beu maar ik hou me dan ook niet vast aan 1 genre dus als ik ff op deathmetal ben uitgekakt stap ik ff over naar grindcore of iets anders, dat ver kan gaan tot sonic youth maar altijd blijf ik bij de gitaarmuziek...

Zo dat was een langezin..

NP: Mercyful Fate - Melissa


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 24-05-2004 19:10 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Ik ben metal ook nooit beu. Integendeel zelfs als ik naar concerten ga of mp3's beluister van nieuwe (of oude) bands wil ik alleen maar meer luisteren en kopen. Toch luisteren ik niet alleen naar metal maar ook bv naar 70's rock/blues rock/soundtracks/klassiek etc etc.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Paaj
Ik ben 1337
Usericon van Paaj
Posted 24-05-2004 20:14 by Paaj Wijzig reactieProfiel van PaajQuote dit bericht

Als ik metal even beu ben ga ik lekker The Exploited, Rolling Stones of Led Zep. luisteren. Dit duurt meestal ongeveer 2 dagen en dan ligt Judas Iscariot of Mayhem weer in de cd speler.


. . . . . . . . . ?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 24-05-2004 20:15 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Af en toe vertoon je dus goede smaak....en verder niet?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 24-05-2004 20:16 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

ja ik ben Zwaremetalen flink beu



Rasputin
Baard
Usericon van Rasputin
Posted 24-05-2004 20:18 by Rasputin Wijzig reactieProfiel van RasputinQuote dit berichthttp://www.cu2.nl/barsebert

quote:
Op 24 mei 2004 20:16 schreef grindminder het volgende:
ja ik ben Zwaremetalen flink beu


Ja en wij JOU!

Optiefen eikel!


Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 24-05-2004 20:21 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

lachen!


Heiden
Postheiden
Usericon van Heiden
Posted 24-05-2004 20:22 by Heiden Wijzig reactieProfiel van HeidenQuote dit bericht



Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 24-05-2004 20:25 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Metal ben ik nooit beu, maar soms ben ik niet echt in de mood om metal te draaien, dan zet ik folkmuziek op, of newwave, of gothic, of darkwave, of afrekening zo to 1996, klasiekers,... Ik heb dus keuze genoeg.


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 24-05-2004 20:26 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

Ben het nooit echt beu soms wel even behoefte om even andere soort muziek te horen
(grindcore, hardcore oude rock) om daarna weer volop te genieten



grindminder
LARDASS!!!!
Usericon van grindminder
Posted 24-05-2004 20:28 by grindminder Wijzig reactieProfiel van grindminderQuote dit berichthttp://www.dutchroadrunners.nl

quote:
Op 24 mei 2004 20:18 schreef Rasputin het volgende:
Ja en wij JOU!

Optiefen eikel!





Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen