IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Metal beu?! Vorige pagina | Volgende pagina
ToxicTrace
Need Money For Beer
Usericon van ToxicTrace
Posted 09-03-2004 13:15 by ToxicTrace Wijzig reactieProfiel van ToxicTraceQuote dit bericht

Altijd alleen maar METAL , iets anders komt er echt niet in mijn CDspeler. Ik heb hooguit weleens een periode waarin ik een bepaalde METALstijl niet vaak luister...


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 09-03-2004 16:05 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

De afgelopen maanden heb ik heel weinig metal geluisterd en veel meer rustigere muziek..
Nu nog steeds trouwens.

Komt denk ik omdat ik doordat ik de ziekte van pfeiffer heb, gewoon geen energie heb om goed van metal te kunnen genieten..


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Rottenbody-orgy
Lekker rondkloten
Usericon van Rottenbody-orgy
Posted 09-03-2004 16:17 by Rottenbody-orgy Wijzig reactieProfiel van Rottenbody-orgyQuote dit berichthttp://www.soulreaver.wingsofdeath.nu

quote:
Op 9 maart 2004 13:15 schreef ToxicTrace het volgende:
Altijd alleen maar METAL , iets anders komt er echt niet in mijn CDspeler. Ik heb hooguit weleens een periode waarin ik een bepaalde METALstijl niet vaak luister...


mee eens , ik houd zelf van bijna elke metal soort behalve mayonese-metal(bon jovi etc..), dus ik kan nog wel eens wat afwisselen ...... meestal van die periodes dat ik een bepaalde3 soort metal luister ..... maar metal ooit beu ik luister er al 26jaar na


"Intergalactic Primordial Death Atack ........"


winters rage
I am my own savior
Usericon van winters rage
Posted 09-03-2004 16:31 by winters rage Wijzig reactieProfiel van winters rageQuote dit bericht

vandaag nog...
net een paar maal naar de cd van 3 doors down zitten luisteren (the better life)
en zit nu ff helemaal nix te luisteren


My madness, my sadness


[@nD®€@$]
onzin aan de lopende band...
Usericon van [@nD®€@$]
Posted 09-03-2004 16:33 by [@nD®€@$] Wijzig reactieProfiel van [@nD®€@$]Quote dit bericht

ik wissel metal af met bob marley of gewoon arrow classic rock op de radio. Staus quo is stoer!


Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 09-03-2004 16:33 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

die naam


[@nD®€@$]
onzin aan de lopende band...
Usericon van [@nD®€@$]
Posted 09-03-2004 16:35 by [@nD®€@$] Wijzig reactieProfiel van [@nD®€@$]Quote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 16:33 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
die naam

ik ben denet tot de schokkende ontdekking gekomen dat het BrEeZaH is ik zal wederkeren met een betere naam dit zuigt als de enge ziektes.


DeadBitchFuck
Usericon van DeadBitchFuck
Posted 09-03-2004 16:36 by DeadBitchFuck Wijzig reactieProfiel van DeadBitchFuckQuote dit bericht

Ik ben metal eigenlijk altijd beu.


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 09-03-2004 16:38 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik ben jullie beu, sletjes.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


deathgore
[GGM]
Usericon van deathgore
Posted 09-03-2004 18:03 by deathgore Wijzig reactieProfiel van deathgoreQuote dit bericht

heledagen gewoon fuckin grind of death metal


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2004 18:04 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Ach ik wissel doom, death, death/grind darkwave, sludge, metalcore en gothic af, dan houd je verveling buiten de deur/


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-03-2004 18:07 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 18 juni 2003 15:29 schreef karnivoor het volgende:
ben metal niet echt beu, wel metalheads

en af en toe heb ik helemaal geen in metal zoals ashera ook had. lekker boeiend, mn leven komt eerst, daarna metal

-edit: op een andere manier dan jenje dan, het ergste aan metalheads vind ik dat ze zichzelf zo geweldig vinden tegenover de maatschappij terwijl ze vaak net zo erg zijn.


nog steeds dezelfde opinie...


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2004 18:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 18:07 schreef karnivoor het volgende:
nog steeds dezelfde opinie...
eens ff kijken wat ik eerst zei ....


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-03-2004 18:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

pagina 6


Je moeder.


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-03-2004 18:09 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 17 juni 2003 16:24 schreef Jenje het volgende:
On topic ?

Ben metal nog niet beu, een zooi metalheads wel overigens. Sommige zijn nog erger dan moslims.


dit dus


Je moeder.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2004 18:10 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 18:09 schreef karnivoor het volgende:
dit dus
ha .. dat blijft gelden ja


rajackar
Rape the houses! Burn the women!
Usericon van rajackar
Posted 09-03-2004 18:11 by rajackar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van rajackarQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/rajackar

Ik ben metal niet zat ik ben dat geëikel en gezijk van heel erg veel mensen zat


De nacht heeft vleugels maar nimmer teugels. * Grindpad * Facebook * http://twitter.com/rajackar


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-03-2004 18:13 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 18:11 schreef rajackar het volgende:
Ik ben metal niet zat ik ben dat geëikel en gezijk van heel erg veel mensen zat
gezijk is met een korte ei .....


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 09-03-2004 18:14 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

zeikerd


Je moeder.


metal blade
Usericon van metal blade
Posted 09-03-2004 18:53 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

Waarom zou je beu zijn van metal..


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 09-03-2004 18:54 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Waarom niet?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 09-03-2004 19:12 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Metal ben ik zeer zeker niet beu. Maar even een adempauze van concertjes enzo lijkt me welkom. Het valt vaak heel goed mee, goeie bands, goeie sfeer,...maar iets te vaak kom ik thuis en denk ik dat ik maar weinig beleefd heb die avond


I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be


Butcher of the Soul
Usericon van Butcher of the Soul
Posted 09-03-2004 19:17 by Butcher of the Soul Wijzig reactieProfiel van Butcher of the SoulQuote dit bericht

Ik kan geen 2 geluiden door elkaar gedragen (bijv. tv en gerommel in de keuken tegelijk), muziek zet ik altijd de helft zo zacht als eerst en discman luisteren doe ik ook niet echt meer de laatste tijd of zelfs veel vaker helemaal geen geluid, lekker stilte...
(volgensmij krijg ik een burn-out)


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 09-03-2004 20:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2004 11:39 schreef Borgia II het volgende:
Naja bij mij is de verslaving voor metal zo erg dat ik naast metal weinig andere muzieksoorten echt kan waarderen, al heb ik wel een zwak voor blues en kan ik sommige jazz ook best aanhoren..maar popmuziek trek ik absoluut niet..het is gewoon te netjes, te glad en te makkelijk..net muzikaal behang

Da's natuurlijk onzin, op die manier kan ik het zo voor je omdraaien: 'toegankelijke' muziek is voor jou zeer ontoegankelijk. Als het bruut klinkt met vette drumrolls e.d. gaat het er bij jou in als koek en het is natuurlijk erg goed voor je zelfbeeld om te denken dat je veel 'ontoegankelijke' muziek luistert.

In plaats van muziek te beoordelen op toegankelijkheid kan je het beter beoordelen op muzikaliteit en artisticiteit. En dan kan je op de raarste plekken mooie muziek vinden. Ook in de pop (al is dat dan inderdaad niet pop die vaak in de hoogste regionen van de hitlijsten te vinden zal zijn).


TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 09-03-2004 20:14 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Ik wissel ook vooral black, thrash en death metal af, daar haal ik genoeg variatie uit om geen metaalmoeheid mee te maken. Momenteel heb ik het even gehad met thrash geloof ik en hoor ik het liefst black metal. Volgende maand kan het andersom zijn.


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen