IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Auteur:
Topic : Metal beu?! Vorige pagina | Volgende pagina
varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-08-2004 14:25 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Ik heb het woord METAL op m'n arm laten tattoeeren,en ben de stijl na meer dan 20 jaar nog steeds niet beu,en weet zeker dat ik de rest van m'n leven naar metal blijf luisteren!


spelfout weggehaald...


Orion
Usericon van Orion
Posted 21-08-2004 14:34 by Orion Wijzig reactieProfiel van OrionQuote dit bericht

[offtopic] varanus je had het vorig weekend op dokkem over een rommelmarkt waar ze kogelriemen verkochten , waar was die en wanneer (wolverga toch? ) [/offtopic]

[Dit bericht is gewijzigd door Orion op 21-08-2004 14:34]


Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !?


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 21-08-2004 15:31 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2004 14:34 schreef Orion het volgende:
[offtopic] varanus je had het vorig weekend op dokkem over een rommelmarkt waar ze kogelriemen verkochten , waar was die en wanneer (wolverga toch? ) [/offtopic]


Yep,liggen vaak in Wolvega te koop.


spelfout weggehaald...


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 23-08-2004 13:22 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 21 augustus 2004 14:25 schreef varanus het volgende:
Ik heb het woord METAL op m'n arm laten tattoeeren,en ben de stijl na meer dan 20 jaar nog steeds niet beu,en weet zeker dat ik de rest van m'n leven naar metal blijf luisteren!

VARAAN op je kop tattoeeren.


Uit liefde voor ZM.


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 23-08-2004 13:27 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 13:22 schreef adder het volgende:
VARAAN op je kop tattoeeren.
Als jij dan "IK ZIE ER JONG UIT" op je kop laat tattoo-eren


campske666
Usericon van campske666
Posted 23-08-2004 13:28 by campske666 Wijzig reactieProfiel van campske666Quote dit bericht

Metal is foreveeaaaaaaaaaaer !!!


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-08-2004 13:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

metaalmoeheid komt bij mij soms als ik niet weet wat ik moet luisteren, en omdat ik regelmatig promo's moet luisteren waarvan de honden geen brood lusten ..


adder
Obsceen reptiel
Usericon van adder
Posted 23-08-2004 17:00 by adder Wijzig reactieProfiel van adderQuote dit bericht

quote:
Op 23 augustus 2004 13:27 schreef Elfensteen het volgende:
Als jij dan "IK ZIE ER JONG UIT" op je kop laat tattoo-eren

Vlieg, ik vat hem niet...


Uit liefde voor ZM.


Jezebel
HuisDraak met Raaf
Usericon van Jezebel
Posted 11-09-2004 16:07 by Jezebel Wijzig reactieProfiel van JezebelQuote dit bericht

Ik heb na een jaartje of 15 nog steeds geen last van metaalmoeheid. Ik wissel de onderlinge stijlen gewoon af. En ik luister daarnaast ook nog naar folk en 70er jaren muziek zoals Jethro Tull en Fleetwood mac (voordat die twee stomme wijven erbij kwamen zingen). Daar ben ik mee opgevoed.

Mijn pa van 52 luistert trouwens ook naar Judas Priest, Black Sabbath, Iron Maiden, Therion, Metallica en After Forever. Vindt hij leuk...



Morningrise
Usericon van Morningrise
Posted 11-09-2004 16:41 by Morningrise Wijzig reactieProfiel van MorningriseQuote dit bericht

Metal zal ik niet snel beu zijn, maar die conservatieve metalheads kunnen mij toch aardig op mijn zenuwen werken.


Waag eens een dansje!


Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 11-09-2004 18:07 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Ik heb het vaak genoeg (vooral 's avonds eigenlijk... nee, niet omdat ik dan wil gaan slapen) dat ik geen krijsende/gruntende stemmen of raggende gitaren meer wil horen. Maar tot mijn grote geluk heb ik een enorme hoeveelheid muziek in huis, dus wanneer ik in een dergelijke bui verkeer schuif ik meestal iets van Rachmaninov, Miles Davis, The Doors, Diana Krall, The Black Crowes, Herbie Hancock, Maarten van Roozendaal, Stravinsky, Tori Amos, Masters Of Reality, Laura Fygi, Bob Marley, Porcupine Tree of The Beatles in mijn CD-speler...


Argentumfeles
Usericon van Argentumfeles
Posted 11-09-2004 19:18 by Argentumfeles Wijzig reactieProfiel van ArgentumfelesQuote dit bericht

Nop ik heb nooit last van 'metal beu zijn'. Over het algemeen ben ik 'pissed' genoeg in het algemeen om ervan te blijven houden. Als ik opeens in een superbui ben, wil ik nog wel eens wat anders draaien.


Paaj
Ik ben 1337
Usericon van Paaj
Posted 13-09-2004 19:09 by Paaj Wijzig reactieProfiel van PaajQuote dit bericht

Metal ben ik nooit beu, Het is gewoon een te brede muziek stijl om beu te zijn.
Als je even genoeg hebt van Black metal zet je toch bv. Iron Maiden of Metallica op.


. . . . . . . . . ?


Misanthrope
Il Principe
Usericon van Misanthrope
Posted 13-09-2004 19:27 by Misanthrope Wijzig reactieProfiel van MisanthropeQuote dit bericht

Ik ben CurseOfDeath beu.


Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 13-09-2004 19:30 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 11 september 2004 19:18 schreef Argentumfeles het volgende:
Nop ik heb nooit last van 'metal beu zijn'. Over het algemeen ben ik 'pissed' genoeg in het algemeen om ervan te blijven houden. Als ik opeens in een superbui ben, wil ik nog wel eens wat anders draaien.


Maar je hieft toch niet "pissed" te zijn om naar metal te luisteren? Ik beschouw mezelf niet als "pissed" of "shit" en ben toch een zeer grote metalfanaat.


DecomposingBitch
Schwa
Usericon van DecomposingBitch
Posted 13-09-2004 19:36 by DecomposingBitch Wijzig reactieProfiel van DecomposingBitchQuote dit bericht

Ik heb buiten de festivals bijna geen metal gezien of geluisterd deze zomer. En ik vond het helemaal niet erg! De laatste paar weken ben ik weer metal aan het draaien en het concert seizoen is weer begonnen. Ik had gewoon geen zin in metal, weird but true!
edit: wierd of weird, tja....

[Dit bericht is gewijzigd door DecomposingBitch op 13-09-2004 19:37]


"Victimize me, vilify me. Vilipend and amend the sins you condign. You are nothing and you speak for all that never was."


wild cat
Catch me if I fall
Usericon van wild cat
Posted 14-09-2004 13:10 by wild cat Wijzig reactieProfiel van wild catQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 19:30 schreef attila_de_hun het volgende:
Maar je hieft toch niet "pissed" te zijn om naar metal te luisteren? Ik beschouw mezelf niet als "pissed" of "shit" en ben toch een zeer grote metalfanaat.
Geef toe het klinkt nog beter als je lekker pissed bent en een of andere harde metalband door de luidsprekers galmt. Vooral ik de auto begin ik dan spontaan hard mee te schreeuwen. Maar ook anders vind ik het leuk. Zal eraan liggen welke muziek gewoon. Begin het zelfs meer en meer te luisteren. Vroeger zette ik alwel eens spontaan wat trance op..oh boy these days are over ..am I getting old


Some men see things as they are and ask why. I dream things that never were and ask why not.


MetalgirlOphelia
Botmongool
Usericon van MetalgirlOphelia
Posted 17-09-2004 13:03 by MetalgirlOphelia Wijzig reactieProfiel van MetalgirlOpheliaQuote dit bericht

Ik luister allang geen metal meer

Tyfusherrie



Kankerlul


bazzio
opa lives!
Usericon van bazzio
Posted 18-09-2004 0:28 by bazzio Wijzig reactieProfiel van bazzioQuote dit bericht

Dus Aerodis (Schrijf je dat zo?) speelt nu in een BZN coverband?


Bazzio Attacks!!!


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 01-10-2004 22:26 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

Ik zit zowaar in een metal dip. Dat komt omdat de meest gedraaide muziek nu Rammstein is (vind ik geen echte metal ) en steve millerband's (Jet liner ). maar goed, dat veranderd wel weer (alhoewel ik morgen op speurtocht ga naar de Rolling stones get your yaya's out)


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-10-2004 23:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Moet je de laatste doomreleases kopen ... vooral de nieuwe shape of despair heerscht gruwelijk


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 02-10-2004 0:07 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Ik ben Metal beu blijkbaar.... Zelfs de nieuwe Shape of Despair doet me nix. 't Lijkt dan ook precies op de vorige.


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 02-10-2004 15:02 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 1 oktober 2004 23:01 schreef Jenje het volgende:
Moet je de laatste doomreleases kopen ... vooral de nieuwe shape of despair heerscht gruwelijk


staat genoteerd!


Violent God
Usericon van Violent God
Posted 02-10-2004 15:14 by Violent God Wijzig reactieProfiel van Violent GodQuote dit berichthttp://www.myspace.com/violentgod

quote:
Op 17 september 2004 13:03 schreef MetalgirlOphelia het volgende:
Ik luister allang geen metal meer

Tyfusherrie






Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 02-10-2004 16:30 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 13 september 2004 19:09 schreef Paaj het volgende:
Metal ben ik nooit beu, Het is gewoon een te brede muziek stijl om beu te zijn.
Als je even genoeg hebt van Black metal zet je toch bv. Iron Maiden of Metallica op.



Helemaal mee eens.


Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!


Dit topic is 32 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen