|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
ZATERDAG 24.01.2004 @ HEDON in ZWOLLE CALLENISH CIRCLE + I.N.R.I. + FLESH MADE SIN Zaal open: 21.00 Aanvang : 21.30 Entree : 8 euraux More info soon! www.callenish-circle.com www.hedon-zwolle.nl [Dit bericht is gewijzigd door Hoolie99 op 22-12-2003 10:55] !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Beter te vroeg dan te laat zullen we maar zeggen... !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Ik ga daar zeker zijn Vond het afgelopen vrijdag klote dat I.N.R.I. niet speelde, maar ja, nu zijn er 2 leuke concerten ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hell yeah! INRRRRRRRRI I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
verdomme hier wil ik wel heen FLESH MADE SIN! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
INRI Godverdomme!!! |
|
Wej bint d'r wear!!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
HIJ DUTTUT |
|
Hahahaha, ik heb er nu al zin in. Gaan we de zanger ook van het podium trekken? "Wej hebt nie zo veule tiet dus ie mut eem van mej of bliem!" I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Dit had ik al eens gepost.. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=1004132 Maarre natuurlijk zal ik er zijn, I.N.R.I. he Ben nog net geen hunkerend groupie, geweldige bands weer in Hedon [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-11-2003 0:22] |
|
Ik ga daar zeker zijn Vond het afgelopen vrijdag klote dat I.N.R.I. niet speelde, --------------------------- Dit was dan ook de reden waarom ik niet naar Hedon gegaan ben, de rest van de bands waren niet boeiend genoeg! [Dit bericht is gewijzigd door MMayo op 06-11-2003 0:24] |
|
Godverredomme!!!! Wilfred zal er zijn!!!!!!!!!! Heb I.N.R.I. al 2 keer gezien en Flesh Made Sin 1 keer! Maar deze combinatie gaat mij erg veel nekpijn bezorgen ben ik bang (nou ja .... bang?!) De aanhang volgt vanzelf! Ik weet al dat mijn vriendin, Valorian en Cadaveria meegaan. Metagorr zal ongetwijfeld ook wel van de partij zijn ... dusse ... lijstje?! - Carnagath (+ vriendin} - Cadaveria - Valorian - Metagorr |
|
quote: - Carnagath (+ vriendin} - Cadaveria - Valorian - Metagorr - MindlessMayo & vriend |
|
- Carnagath (+ vriendin} - Cadaveria - Valorian - Metagorr - MindlessMayo & vriend - Hammer & vriendin |
|
- Carnagath (+ vriendin} - Cadaveria - Valorian - Metagorr - MindlessMayo & vriend - Hammer & vriendin - Immortella ..."Hate can only create more hate"... |
|
- Carnagath (+ vriendin} - Cadaveria - Valorian - Metagorr - MindlessMayo & vriend - Hammer & vriendin - Immortella - Lainedil Naleanor + aanhang hel jawel!! Bruce Banner |
|
quote: Zou ook voor I.N.R.I. gaan, maar Zillah heeft me (gelukkig) overgehaald om toch te komen Het was harstikke leuk (Monolith was ook GOED!!) en 't was gezellig! ..."Hate can only create more hate"... |
|
WTF? Meer ZM'ers dan op een ZM-meeting? Ik ben er misschien ook... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Hoorde trouwens zaterdagavond van de I.N.R.I. mensen dat ze binnenkort op toer gaan met Impaled Nazarene... Toerdata staan nog niet op de site... Edit:tiepvout [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 06-11-2003 17:18] ..."Hate can only create more hate"... |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Mjah ik ben niet zo uhh.. fan (ofzoiets) van Monolith... |
|
Callenish Circle! Nja, ik zie nog wel. www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
hmm, mischien ga ik daar wel heen ja, flesh made sin..hmm, wie weet |
|
Flesh Made Sin heeft gister in Willemeen in Arnhem grote indruk op me gemaakt. Alleen het geluid was niet zo best maar daar had elke band last van daar gister... There can be only one CORN !! Life SUCKS.... and then you die!!! |
|
ik wil ook wel gaan maar zwolle is wel verweg |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Concerten | Volgende pagina |