|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Norman Rockwell Uit liefde voor ZM. |
|
Heel erg gaaf/goed: Mike Bohatch! www.eyesofchaos.com Te veel fantastisch werk om te posten, hier een aantal voorbeelden: Hij heeft trouwens ook al erg veel artwork gedaan voor cd's, o.a. voor: Amok, Dew-Scented, Mangled, Skinlab etc.. ..."Hate can only create more hate"... |
|
zeer mooi escher vind ik wel erg mooi aan de muur omdat je er constant bij na moet denken, net als hierboven ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Mooi, erg mooi. Alhoewel ik de laatste wat minder vind. Die is wat 'makkelijk'. Bij de eerste twee moet je echt goed kijken terwijl dat element bij de derde niet echt aanwezig is. |
|
royo moyen [Dit bericht is gewijzigd door possess me op 23-05-2004 22:07] beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
Volgens mij gaat het je meer om de vrouw dan om de tekening op zich! Verder ben ik nog geinteresseert in Jugend Still (Art Nouveau), maar de bekende schilders zijn er al van besproken in dit topic. Qua architectuur heb ik genoten van Gaudi! |
|
quote:neuh, de hele stijl is erg interessant, maar dit is het eerste plaatje op google wat tevoorschijn kwam beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Tuurlijk, maar natuurlijk. |
|
Ik vind www.seempieces.com bijzonder inspirerend voor mijn eigen werk. |
|
quote: ook wel mooi: http://home.no.net/gandalf9/Luis%20Royo%20-%20Dragon%20And%20Unicorn.JPG http://kyrom.free.fr/TLC/Sundown/luis_royo_goldenkabala.jpg en mijn all-time favorite: beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote: Een beetje my little pony achtig. En ja dus, weer vrouwen. |
|
quote:zoals altijd weer ja let eens op de stijl van tekenen, op de details, niet op haar tieten en kont... lesbo's, geen touw aan vast te knopen [Dit bericht is gewijzigd door possess me op 23-05-2004 22:23] beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
Luis Royo is er dan ook voor het betere monkey-spanking. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Royo = standaard gay large gothic zooi F*ck hippies |
|
quote:hij heeft niks met large te maken, alleen ze verkopen zijn zooi, hij maakt het niet voor ze doe int vervolg ff intelligent ok? beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
Het niveau van de kunstwerken is wel eens hoger geweest hier Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote:Het blijft nog steeds Kitsch... En hij verkoopt zijn spullen in de Large, dan heeft hij dus wel wat met hun te maken. Laten we het maar niet over intelligentie hebben, want dan val je snel door de mand. F*ck hippies |
|
|
|
Marc Van Daal, de uilleannpipes die hij maakt zijn een piece of art Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Je voorbeeld vind ik wat minder, hij heeft betere in zn galerie staan. |
|
Beetje kleine plaatjes maar je kan toch duidelijk zien dat die gast van Lugubrum erg veel talent heeft in het maken van vooral bizarre tekeningen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Uiers Pijpen? Anyway...die Luis Royo...ik snap echt niet wat men daar bijzonder aan vindt. Hij recycled werkelijk elke bestaande cliche, zijn werken laten absoluut geen ruimte voor interpretatie over en zijn nog IMHO nog niet eens esthethisch supermooi uitgevoerd. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 24-05-2004 20:30] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Het begint met D en eindigt op ikke tieten. |
|
quote: Neen, uilleannpipes (elleboog pijpen vertaald), dit dus: Met tijd als ik het eenmaal kan bespelen zit de aanschaf van zo'n set er zeker in Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |