|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ach....iemand met smaak zie ik. Nogmaals onder de aandacht brengen...wat een schitterende schilderij is dit. |
|
Ik ben nogal weg van de werken van Rene Magritte en Salvador Dali Let me explain the order of things for you. There's the aristocracy, the upper class, middle class, working class, dumb animals, waiters, creeping things, head lice, people who eat packet soup...and then...you. |
|
Magritte heeft zeker hele mooie werken. Mijn favoriet blijft Fuseli: The Nightmare: The Three Witches: |
|
quote: Seurat.. pointillisme.. het heeft zeker iets.. door het ontbreken van omtrekken / contouren krijgt het iets heel vereenvoudigds. Overigens moet die man wel flink vaag geweest zijn.. hij wilde toch een soort wetenschappelijke theorie ontwikkelen waardoor op een wiskundige manier geschilderd zou kunnen worden? Eigenlijk een soort BoB Ross avant la lettre PS: @Uberheerscher: Ben je toevallig niet op de hoogte van de ongeschreven regel dat je geen gebande mensen mag quoten? [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 31-05-2004 1:11] |
|
quote: Pas nog een docu gezien over Dali.. over zijn meewerken aan duizenden vervalsingen (door zijn eigen handtekening overal op te zetten) erg interessant |
|
quote: Klopt als een bus. Hij had een zeer mechanische en wetenschappelijke benadering. quote: Mwoah....ik dacht dat ik mezelf best weleens zou kunnen quoten |
|
KRIS VERWIMP natuurlijk :p |
|
Frans van roosemale Niet zo'n bekende schilder van Antwerpen Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
en natuurlijk Storm Thorgerson: Die naast werk voor Pink Floyd ook werk voor Black Sabbath, Megadeth, Dream Theater, Anthrax, Mike Oldfield en Phish heeft gemaakt. Like Some Snow-white Marble Eyes |
|
Haa, there we go!! Franz von Stuck, Inferno. Thanks FireFox "Obras son amores y no buenas razones" |
|
ik blijf erbij, deze slaat alles: www.goodbrush.com Het zijn dan wel digitale schilderijtjes (stappen terugkeren enzo)maar hier kan niemand aan tippen. mvg wk10 |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |