IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Je favoriete kunstwerken/kunstenaars... Vorige pagina | Volgende pagina
anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 22:15 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 22:09 schreef ghoulliette het volgende:
ja zeker vooroordelen. maar ik zei vaak, niet altijd als je een leuke kunstenaar hebt heb je ook meteen een hele leuke jongen aan de haak.
Nou, ik ken wel een paar kunstenaars en die zijn allemaal niet vies, hoor. Wel heel leuk!

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 04-12-2003 22:15 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 22:09 schreef ghoulliette het volgende:
ja zeker vooroordelen. maar ik zei vaak, niet altijd als je een leuke kunstenaar hebt heb je ook meteen een hele leuke jongen aan de haak.

Ik zeg: Mörke van Örk, uargh, uargh, uargh, maar die is van mij, hehehehe..... he.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 22:18 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 22:15 schreef anonymous het volgende:
Nou, ik ken wel een paar kunstenaars en die zijn allemaal niet vies, hoor. Wel heel leuk!

DMTR kent er een die sociaal gestoord is en een ontieglijke hekel aan vrouwen heeft. om het het heel zacht te brengen.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 22:19 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 22:18 schreef ghoulliette het volgende:
DMTR kent er een die sociaal gestoord is en een ontieglijke hekel aan vrouwen heeft. om het het heel zacht te brengen.
Ja, maar dat is een uitzondering...

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Matthijz Filth
Boze Meneer
Usericon van Matthijz Filth
Posted 04-12-2003 22:20 by Matthijz Filth Wijzig reactieProfiel van Matthijz FilthQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 22:19 schreef anonymous het volgende:
Ja, maar dat is een uitzondering...

dr was toch altijd zon gave schilder op discovery maar ik geloof dat hij dood is

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 22:21 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 22:20 schreef Matthijz Filth het volgende:
dr was toch altijd zon gave schilder op discovery maar ik geloof dat hij dood is
Bob Ross!!!!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 22:21 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

jan wolkers, herman brood, Reve, Klashorst... volgens mij is het eerder regel dan uitzondering dat er bij artistieke personen een schroefje of een draadje loszit

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 22:21 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Die was geweldig, ja. Maar idd dood, volgens mij. Happy little clouds!

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 22:22 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 22:21 schreef ghoulliette het volgende:
jan wolkers, herman brood, Reve, Klashorst... volgens mij is het eerder regel dan uitzondering dat er bij artistieke personen een schroefje of een draadje loszit
Ja, maar dat zijn alleen maar de kunstenaars die beroemd worden voordat ze doodgaan. Die zijn idd gek!

Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 05-12-2003 2:14 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

Hoe krijgen "normale" mensen abnormale gedachtes, laat de originaliteit maar aan de halve garen over.

[Dit bericht is gewijzigd door Phlegyas op 05-12-2003 2:16]

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 05-12-2003 6:56 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 23:26 schreef Snaack het volgende:
oew

er zijn zoveel kunstenaars wiens werk ik echt te gek vind!!

Enkele favorieten:
Geiger
Picasso
Dalí

(wazige combi heh )

Op architectonisch gebied ben ik telkens weer zwaar onder de indruk van het werk van Gaudí

Gaaf topic!

*gaat verder zoeken*

het is GIEGER, geachte heer Snaack. En die is idd zaaaalliigg!!!

Llie n'vanima ar' lle atara lanneina

EVILinetje
Ode aan de Rubensvrouwtjes onder ons!!
Usericon van EVILinetje
Posted 05-12-2003 6:58 by EVILinetje Wijzig reactieProfiel van EVILinetjeQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 23:31 schreef ghoulliette het volgende:
Hoe kun je Giger nou niet kennen? Zijn werk kom je echt overal tegen.
Die man heeft zijn eigen museum in zwitserland trouwens. (ik neem aan dat je de Alien triologie wel kent? Die Aliens heeft hij "ontworpen").
Persoonlijk vind ik Giger teveel penis en penetratie obsessed.

zelfs met eigen bar!!! zo zou ik mijn huisje ook wel eens willen inrichten zulle!!!

Llie n'vanima ar' lle atara lanneina

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-12-2003 8:28 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2003 6:56 schreef EVILinetje het volgende:
het is GIEGER, geachte heer Snaack. En die is idd zaaaalliigg!!!

Doos het is Giger, HR Giger, die discussie hadden we gehad. Heb het bewijs hier aan mijn muur hangen. *zucht*

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 05-12-2003 8:28]

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 05-12-2003 8:37 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 2 december 2003 23:44 schreef Chelman het volgende:
Wat vindt men van de bijna 'wetenschappelijke' pointilistische aanpak van bijvoorbeeld Seurat?

A Sunday Afternoon on the Island of La Grande Jatte

Ik vind dit een schitterend werk. Ik heb hem meermalen in boeken en zo gezien. Ik schrok me echter de pleuris toen ik hem in echt zag in Chicago. Hij is grooooooooot! Dat maakt het dubbel indrukwekkend

http://eghs.dist214.k12.il.us/html/academics/english/humanities/seurat.html

Ah dat schilderij is bij mij al zeker 4-5x langsgekomen tijdens opleidingen die ik gevolgd heb. (alles bij elkaar 9 jaar kunstgeschiedenis) Ik heb helaas het orgineel nooit gezien, maar ik vind het zeker een heel mooi werk.

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

grindcore
grindtegel
Usericon van grindcore
Posted 05-12-2003 11:07 by grindcore Wijzig reactieProfiel van grindcoreQuote dit bericht

Daim

[Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 05-12-2003 11:08]

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 05-12-2003 12:58 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 4 december 2003 21:48 schreef ghoulliette het volgende:
nee eenzame ranzige smeerkezen met een onverzorgd uiterlijk

sounds geil to me!

Qua uiterlijk valt het meestal goed mee. Alleen is het onmogelijk om er mee om te gaan zonder wederzijdse moordneigingen te krijgen.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 05-12-2003 17:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 5 december 2003 11:07 schreef grindcore het volgende:
Daim

VET!!!

VodeVilicious
kudthippie
Usericon van VodeVilicious
Posted 05-12-2003 18:02 by VodeVilicious Wijzig reactieProfiel van VodeViliciousQuote dit bericht

absoluut: salvador dali

en een van de beste van zijn werk: (vind ik persoonlijk en sorry voor de grootte btw)

Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip

BARABAS
CONTRACOINTELPRO
Usericon van BARABAS
Posted 05-12-2003 22:34 by BARABAS Wijzig reactieProfiel van BARABASQuote dit bericht

Ik vind Jeroen Bos helemaal te gek

Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood.

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 06-12-2003 12:40 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

dit meesterwerk moet je eigenlijk alleen op ware grootte bekijken:

En deze ook (v. Auguste Rodin)

p.s. kan iemand mij vertellen van wie het kunstwerk is dat tot leven komt aan het einde van the Devil's Advocate?

[Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 06-12-2003 12:40]

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-12-2003 13:34 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

Edward Munch

De makers van de film scream hebben hier het idee van dat masker weg. Gewoon gejat volgens mij..

Peter Bruegel

maar er is nog zo veel moois...

[Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 06-12-2003 13:35]

Suck my piss

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-12-2003 14:39 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Brueghel is idd erg goede kunstenaar. vooral triomf van de dood vind ik erg goed, is ook veel gebruikt door metalbandjes. (Angelcorpse, Brodequin o.a.)

Op het moment ben ik erg bezig met megalomane architectuur, zitten erg mooie en overweldigende ontwerpen bij

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-12-2003 14:41 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 6 december 2003 14:39 schreef aerodis het volgende:
Brueghel is idd erg goede kunstenaar. vooral triomf van de dood vind ik erg goed, is ook veel gebruikt door metalbandjes. (Angelcorpse, Brodequin o.a.)

Op het moment ben ik erg bezig met megalomane architectuur, zitten erg mooie en overweldigende ontwerpen bij

klopt klopt!!

triomf heb ik als desktop achtergrond..

Suck my piss

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 06-12-2003 14:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

jezus, wordt je dan niet helemaal lijp met zo'n drukke achtergrond?

skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 06-12-2003 14:46 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

quote:
Op 6 december 2003 14:44 schreef aerodis het volgende:
jezus, wordt je dan niet helemaal lijp met zo'n drukke achtergrond?

neej...ik kan er lang naar kijken...en ik ben al lijp

Suck my piss

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com