|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik zeg: Mörke van Örk, uargh, uargh, uargh, maar die is van mij, hehehehe..... he. |
|
quote: DMTR kent er een die sociaal gestoord is en een ontieglijke hekel aan vrouwen heeft. om het het heel zacht te brengen. |
|
quote:Ja, maar dat is een uitzondering... "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote: dr was toch altijd zon gave schilder op discovery maar ik geloof dat hij dood is http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=999x8edi Join the war !!!! |
|
quote:Bob Ross!!!! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
jan wolkers, herman brood, Reve, Klashorst... volgens mij is het eerder regel dan uitzondering dat er bij artistieke personen een schroefje of een draadje loszit |
|
Die was geweldig, ja. Maar idd dood, volgens mij. Happy little clouds! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
quote:Ja, maar dat zijn alleen maar de kunstenaars die beroemd worden voordat ze doodgaan. Die zijn idd gek! "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." |
|
Hoe krijgen "normale" mensen abnormale gedachtes, laat de originaliteit maar aan de halve garen over. [Dit bericht is gewijzigd door Phlegyas op 05-12-2003 2:16] Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: het is GIEGER, geachte heer Snaack. En die is idd zaaaalliigg!!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: zelfs met eigen bar!!! zo zou ik mijn huisje ook wel eens willen inrichten zulle!!! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Doos het is Giger, HR Giger, die discussie hadden we gehad. Heb het bewijs hier aan mijn muur hangen. *zucht* [Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 05-12-2003 8:28] |
|
quote: Ah dat schilderij is bij mij al zeker 4-5x langsgekomen tijdens opleidingen die ik gevolgd heb. (alles bij elkaar 9 jaar kunstgeschiedenis) Ik heb helaas het orgineel nooit gezien, maar ik vind het zeker een heel mooi werk. Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
Daim [Dit bericht is gewijzigd door grindcore op 05-12-2003 11:08] |
|
quote: sounds geil to me! Qua uiterlijk valt het meestal goed mee. Alleen is het onmogelijk om er mee om te gaan zonder wederzijdse moordneigingen te krijgen. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: VET!!! |
|
absoluut: salvador dali en een van de beste van zijn werk: (vind ik persoonlijk en sorry voor de grootte btw) Erotisch is met een veertje, kinky is met de hele kip |
|
Ik vind Jeroen Bos helemaal te gek Lijst van het spoor 1. "Afvlakken van emoties" Markeerde het begin van een grote stilistische verandering voor de Dood. De werkelijke geluid van het album is veel meer technisch volleerd en progressiever dan eerdere inspanningen van de Dood. |
|
dit meesterwerk moet je eigenlijk alleen op ware grootte bekijken: En deze ook (v. Auguste Rodin) p.s. kan iemand mij vertellen van wie het kunstwerk is dat tot leven komt aan het einde van the Devil's Advocate? [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 06-12-2003 12:40] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
Edward Munch De makers van de film scream hebben hier het idee van dat masker weg. Gewoon gejat volgens mij.. Peter Bruegel maar er is nog zo veel moois... [Dit bericht is gewijzigd door skullfuck op 06-12-2003 13:35] Suck my piss |
|
Brueghel is idd erg goede kunstenaar. vooral triomf van de dood vind ik erg goed, is ook veel gebruikt door metalbandjes. (Angelcorpse, Brodequin o.a.) Op het moment ben ik erg bezig met megalomane architectuur, zitten erg mooie en overweldigende ontwerpen bij |
|
quote: klopt klopt!! triomf heb ik als desktop achtergrond.. Suck my piss |
|
jezus, wordt je dan niet helemaal lijp met zo'n drukke achtergrond? |
|
quote: neej...ik kan er lang naar kijken...en ik ben al lijp Suck my piss |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |