|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
tja, naar kijken okay, maar toch niet als je aan het werk bent met je desktop! ik heb 'm trouwens als poster ligt alleen opgerold ergens... |
|
uit het geschiedenislokaal gejat mn leraar had 'm gehaald uit madrid, dus dat is wel een lekker stukkie wandelen |
|
quote: ahaha fuck...ik dacht al...zo iets koop je niet bij een gewoone winkel volgens mij....rechten e.d. Suck my piss |
|
Hier een olieverf-schilderij van mijn hand (gebruikt als hoes voor de cd van Stalaggh). Wat vinden jullie ervan??? Ik heb oa. hoesjes gemaakt voor Immortal, Bal-Sagoth, October Tide, Demon Realm, Grievance etc... J. van Valkenburg [Dit bericht is gewijzigd door JVV op 10-12-2003 16:39] |
|
heb je ook een groter plaatje. Het gezicht ziet er oke uit maar die bandnaam is wel jammer |
|
Gottfried Helnwein heeft wel wat, ook al is het soms nogal sinister... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
prachtig "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
ja, ziet er goed uit, Gottfried Helnwein, metteen ff op google zoeken I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
verrekte goed gemaakt waar wel een onwijze sfeer als in een psychiatrische inrichting brrrrr wordt je niet vrolijk van iig. |
|
Zou wel cool zijn om die eerste in de badkamer te hangen, en de laatste in de eetruimte.. De 3de in de slaapkamer? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote:zou wel vet zijn iid de laatste in de keuken of eetkamer I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
Een vent uit Groningen maakt mooie kunst. Hij is ook nog eens de zanger van katafalk, en zijn zang is ook kunst http://www.wokkel.nl/ check it out. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: ...en of, maar d'r staat toch niet echt veel op die website, hij heeft z'n zaakjes aardig beschermd, ik heb wel een te gek boek van hem! Die chirurg en koffiedrinker heb ik wel op poster formaat...hij heeft ook mooie schilderijen van Marilyn Monroe, James Dean en Johnny Cash, maar die kan ik niet vinden This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Ben benieuwd! Wel jammer, ik vind dat meer 'sinistere' werk wat jij van hem hebt gepost zeer mooi. Op de site staat erg mooi werk, maar jammergenoeg niet in dezelfde stijl. Heb je nog meer van dat soort werk wat je kan posten? We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
je zat wel op de goede website, oke, nog meer dan: en dit is 'm zelf This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Panamarenko is nog steeds één van mijn favo kunstenaars: Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Dusso: geweldige striptekenaar...heeft ook meegwerkt aan L.O.T.R. [Dit bericht is gewijzigd door dr. brain op 11-12-2003 20:15] This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
die zijn Vet!!!! |
|
Met name de onderste. Die is erg mooi! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote: godverdomme, erg gaaf! [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 11-12-2003 18:13] |
|
quote: Die gast is ziek! Daar kan geen ubertrue BM noise terror stakker aan tippen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
hmm, ik kan me herinneren dat een band dat plaatje een keer gebruikt heeft als albumcover... Geen idee meer welke band |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |