IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Je favoriete kunstwerken/kunstenaars... Vorige pagina | Volgende pagina
ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 18:27 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 0:57 schreef Phlegyas het volgende:
Jan Toorop, Nederlandse schilder, geboren in Java, leefde eind 19de begin 20ste eeuw

de papa dus

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 18:30 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 20:14 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 18:30 schreef ghoulliette het volgende:
Ook erg mooi:
http://www.projekt7.com/

Niet mooi!

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

Phlegyas
J'ai plus de souvenirs que si j'avais mille ans
Usericon van Phlegyas
Posted 04-12-2003 20:23 by Phlegyas Wijzig reactieProfiel van PhlegyasQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 18:27 schreef ghoulliette het volgende:
de papa dus

Is de kleine meid ook een beetje goed dan?

Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche)

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 20:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 20:23 schreef Phlegyas het volgende:

ik hou er zelf niet zo van, maar bij het museum van moderne kunsten in Arnhem zijn ze er gek op.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 20:40 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 20:23 schreef Phlegyas het volgende:

Heeft wel mooie werken, hoor!

"...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..."

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 20:55 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

oei is nie met "ie" maar met "ey" dus.
Het magisch realisme heeft zijn mooie dingen, maar vind sommige dingen net te.

er is niet zo veel van te vinden op google

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 20:59 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Deze vind ik leuk. Van Botero. Vindt zijn beelden wel mooier.

[Dit bericht is gewijzigd door anonymous op 04-12-2003 21:00]

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 21:01 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Deze bijvoorbeeld!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 21:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Dikke mensen kunst. mooi vind ik het niet wel erg grappig/ leuk om te zien.

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 21:04 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:01 schreef ghoulliette het volgende:
Dikke mensen kunst. mooi vind ik het niet wel erg grappig/ leuk om te zien.
Ik vind die beelden echt super mooi! Heb ze in Italia een keer in het echt gezien, echt super!! Heel indrukwekkend!

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 21:05 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Deze vind ik ook echt super mooi!

Brujeria
spreek uit: Bruheria
Usericon van Brujeria
Posted 04-12-2003 21:06 by Brujeria Wijzig reactieProfiel van BrujeriaQuote dit bericht

music is my art

respect voor mijn moeder die de teksten voor Bound of Glory schrijft...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 21:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:05 schreef anonymous het volgende:

Deze vind ik ook echt super mooi!

lijkt net speelgoed mooie foto trouwens.

Ik heb een kinderboek met tekeningen die er trouwens erg op lijken, heeft die kunstenaar soms ook kinderprenten gemaakt?

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 21:16 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:09 schreef ghoulliette het volgende:
lijkt net speelgoed mooie foto trouwens.

Ik heb een kinderboek met tekeningen die er trouwens erg op lijken, heeft die kunstenaar soms ook kinderprenten gemaakt?
Niet dat ik weet... Zal eens even zoeken...

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 21:30 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

Deze vind ik ook erg mooi!

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 04-12-2003 21:33 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

M.C. Esher behoort tot één van mijn geliefde kunstenaars, gewoon zalig hoe hij met perspektief speelt en je ogen voor de zot kan houden:

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 04-12-2003 21:38 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ja, die is geweldig!
Je kan tijdenlang naar zijn werken blijven kijken

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 04-12-2003 21:40 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 3 december 2003 15:17 schreef chrishetmetaalhoofd het volgende:
Heersch!

Weet je wat NOG leuker is mensen? Ik post op een board waar alle artiesten waarvan ik net werk heb gepost, ook posten! I love my life...

cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am

Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 04-12-2003 21:45 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

Khary Randolph

cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 21:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

jammer alleen dat kunstenaars vaak van die vieze mannetjes zijn

edit: qua persoon. bedoelde niet te zeggen dat de tekening vies was, die is erg moio getekend.

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 04-12-2003 21:47]

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 21:47 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:46 schreef ghoulliette het volgende:
jammer alleen dat kunstenaars vaak van die vieze mannetjes zijn
Is dat zo? Of zijn ze gewoon vrij en ruimdenkend?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 21:48 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:47 schreef anonymous het volgende:
Is dat zo? Of zijn ze gewoon vrij en ruimdenkend?

nee eenzame ranzige smeerkezen met een onverzorgd uiterlijk

anonymous
Usericon van anonymous
Posted 04-12-2003 21:49 by anonymous Wijzig reactieProfiel van anonymousQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:48 schreef ghoulliette het volgende:
nee eenzame ranzige smeerkezen met een onverzorgd uiterlijk
Hoezo vooroordelen?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 04-12-2003 22:09 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

ja zeker vooroordelen. maar ik zei vaak, niet altijd als je een leuke kunstenaar hebt heb je ook meteen een hele leuke jongen aan de haak.

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com