|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
Over kunst, ik maak voor geschiedenis een werk over Picasso. Zijn er hier Picasso-kenners die goede sites ende boeken weten over zijn werk? Dank |
|
google al geprobeerd? |
|
Meestal zijn de eerste searches die men op google vindt allemaal onvolledige sites. Er zijn veel geocities sites enzo die ge op google niet zo snel vindt waar veel meer over Picasso staat... |
|
quote: Je moet dan ook niet alleen naar de eerste twee links kjiken. Gerichter zoeken op bijvoorbeeld Geurnica o.i.d. kan ook helpen. Je kan ook naar de site van Prado gaan.... Ik word echt onpasselijk van mensen die geen moeite ergens voor willen doen en alles voorgekauwd moeten hebben. Ik bedoel Picasso is g.v.d. geen obscure artiest of zo, het is echt niet moeilijk om goede sites te vinden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
wat dacht je van de bibliotheken? daar vind je ook genoeg over picasso |
|
quote: idd. zoek anders per periode bijvoorbeeld picasso + blauwe periode, of picasso +kubisme. of idd per Schilderij. Ik weet echt zeker dat ervoldoende info (nederlandse ook) te vinden is. Picasso is een van de bekenste kunstenaars aller tijden, en er is genoeg over geschreven. Hij is ook nog niet zo lang dood, en geen vaag obscuur figuur. De bieb heeft ook genoeg boeken over hem en zijn werk staan. Maar dan moet je wel naar buiten |
|
prof. Gunther von Hagen maakt kunstwerken van dode mensen/dieren. Een tijdje geleden was er een documentaire van op tv, het lijkt me zeker indrukwekkend om deze kunstwerken te zien. http://www.koerperwelten.de/en/pages/home.asp [Dit bericht is gewijzigd door Vampire_girl op 29-12-2003 22:54] the only pleasure is pain |
|
ik was in florida, naar een museum van/over salvador dali geweest, aantal jaren terug. dat was geweldig! Oud Vuil. |
|
quote: Been there, done that, niet zo boeiend. Buiten de shock value en de techniek is het niet echt bijzonder. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
favo kunstenaars James Nachtwey: oorlogsfotograaf Jim Brandenburg: natuurfotograaf H.R. Giger Brom (net zoiets als Giger) J.R.R. Tolkien Have you ever had a dream, that you were so sure was real? What if you were unable to wake from that dream? |
|
quote: Inderdaad... De informatie die je op Internet vindt is niet altijd even betrouwbaar, en hoewel ook boeken vaak de plank misslaan, ik vind ze toch iets tastbaarder. Als je naar een bibliotheek gaat die groot genoeg is, hebben ze ongetwijfeld een breed aanbod Picassogerelateerde boeken. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: scorpions...iiieeehhh |
|
Bob Ross ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Royo rulez! Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: Ook mooi: Monet zo kan ie wel weer |
|
quote: Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
quote: k heb toch liever dat simpele poppetje ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
blijft toch een van de betere hoesontwerpers.... |
|
quote: Is wel boeiend om te zien, vooral de miskramen. Ik vond de zwangere vrouw, met de kleine zichtbaar in haar buik, er wel teveel aan. Uit liefde voor ZM. |
|
quote: Wat een ziek idee. |
|
Bazzio Attacks!!! |
|
architectuur ten top... echte kunst... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: k vond het erg boeiend, het is toch raar om daar zo tussen opgezette mensen te staan en het dan als kunst te beschouwen...geeft je een vreemd gevoel wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:Je weet ze wel uit te zoeken. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |