|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
worden die niet van drachtig koeienvlees gemaakt? |
|
quote: Ik dacht van de huid van dikke Ierse wijven. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Das toch hetzelfde? |
|
Dat klopt, ja. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dan vind ik de highlandpipes toch eerder iets weg hebben van uierpijpen Maar nu weer ontopic. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLĂINTE |
|
Salvador Dali hatsekitidelidokie |
|
quote: is dit niet een namaaksel van een oud schilderij van bosch? ik zal es opzoeken *kuch* het doek heet: St. Hieronymus [Dit bericht is gewijzigd door DaVinz op 26-05-2004 19:41] I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Ja verdomd, nou ja hij heeft er een leuke bewerking van gemaakt. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Lelijk als de nacht.. F*ck hippies |
|
Vind het erg mooi, vooral als je de thema's van Lugubrum een beetje kent. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ach, kwestie van smaak. F*ck hippies |
|
quote: Bier, kotsen en banjos? Jij neemt Lugubrum toch niet als serieus en diepzinnig of zo? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
laten we het daar maar op houden ! jeroen bosch vind ik wel erg mooi... vooral voor die tijd I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Nee maar er zijn wel terug keerende beelden. En af en toe toch een rode lijn tussen het kotsen en bier. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: F*ck hippies |
|
quote: Die tatooage heeft mn vriend op zn rug nice Royo heerscht en Giger ook: Heb ik thuis hangen [Dit bericht is gewijzigd door Sarah op 28-05-2004 16:48] LAI LAI HEI |
|
ik vind dat geen echte kunst.. doe mij maar Braque, Picasso (in de tijd van kubisme), Klimt, Monet, Da Vinci..zoiets |
|
Ik vind van wel.. tzijn toch ook schilderijen, platen whatever LAI LAI HEI |
|
quote: De gehele afbeelding? Dus de vrouw + tattoo? (Of alleen wat dat mens ook op d'r rug heeft?) Nja, in beide gevallen: , sorry! ..."Hate can only create more hate"... |
|
inderdaad, damn wat lelijk en ook nog eens onorigineel, heeft hij geen eigen creativiteit? MAKE MY DAY http://www.cyberlyle.org/cl_suicide.html |
|
Ik heb het meer voor dark art, gothic, fantasy en nog wat subcategorien van Romanticisme. Ik schilder en teken zelf geregeld, en ben momenteel bezig aan een kopie van een machtig werk van Franz von Stuck, Inferno (ik zou een foto plaatsen, maar heb geen flauw benul hoe ik dat moet doen). H.R. Giger vind ik ook zeer goed, net als Vonweb, Floriana Zielinskiego, en Luis Royo (de titel weet ik niet, maar zijn blonde, bebloede engel hangt in posterformaat op mijn kamermuur te pronken ) "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Nu word ik wel nieuwsgierig.. Plaatje online gooien, de link tussen [ img ] en [ / img ] (zonder spaties) zetten en 't komt goed! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Hehe, en ik heb ook geen flauw idee van hoe ik een plaatje online zet , dus zet ik maar de rechtstreekse link van het origineel neer "Obras son amores y no buenas razones" |
|
En die doet het niet.. ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |