|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: NP: Beastie Boys - Sabotage KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: gatsie, heeft hij soms ook de Hoes van Sehnsucht gemaakt van Rammstein, of hoe heet die cd ook al weer |
|
KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hoe kon ik Leonardo Da Vinci vergeten , wat een zalige renaicanse kunstenaar, erg vooruitstrevend Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote:dat misschien wel maar niet favo .. kan het niet echt mooie kunst noemen... maar das ieders mening I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Dat plaatje van beli is ook niet een van de 'kunstwerken' van Leo. Hij was natuurlijk zeer veelzijdig en maakte ook schitterende kunst, maar zijn ontwerpen en technische tekeningen etc. zou ik niet onder kunst scharen. Zo zijn ze ook niet bedoeld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik vind het geweldig zoals Leonardo Da Vinci al dingen had 'ontworpen' eeuwen voordat ze ver gebruikt werden. Zo had ik een ontwerp gezien wat vergelijkbaar is met een tank en zelf een ontwerp vergelijkbaar met een helikopter. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
ik vind het ook wel knap, maar tja voor mij is het geen kunst I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
nog een held: This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
escher is cool, een van mijn grote inspiratie bronnen en voorbeelden I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Deze staat ook in de booklet van Michael J's History. mvg wk10 |
|
quote: Fantastisch! Dat is er eentje voor in de hall. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
ben neit echt een kunst persoon.. van de oude meesters is Jeroen Bosch natuurlijk heer en meester, moge dat duidelijk zijn.. verder vindt ik het artwork dat is getekend door Manuel (Pentacle hoes, Urfaust hoes), Midgaars (Lugubrum artwork, Botulistum artwork), Cons (Botulistum Artwork) en Clauwaer (fluisterwoud logo en nog 100 dingen meer) ook echt mega geniaal.... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
quote: (late reactie) Nou van wat ik gepost heb heb ik van de meeste toch wel een foto gezien. En geloof me, het zijn stuk voor stuk frisse, jonge en vooral VERZORGDE mensen! Sjah dat krijg je als jet geen "kunstenaars" zijn maar "striktekenaars" Wat houd ik toch ongelofelijk veel van dit topic zeg! cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am |
|
true disco chick |
|
Escher is inderdaad vet... Maar ik vind zo veel mooi, Joan Miro, Dalí en die ene tatoo-gast hoe heetie daar... Staat waarschijnlijk al es erges op dit topic vermeld... Hehe en de pa van men vriendin kan ook behoorlijk vet schildere... |
|
quote: Henk S.? This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
Bernie Wrighston en Keith Parkinson blijven mijn Fav's Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Don Lawrence, Boris "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
Anton Corbijn Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! |
|
quote: mooi! Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Escher Giger Vomitus + Smoldering 2 faced bitch (former avatar) Vincent Segrelles, illustrations gedeelte |
|
quote: hmmm van De Huurling, hehe, ja kan wel mooie plaatjes maken, maar Don Lawrence van Storm is toch gradatie beter denk ik, anatomisch gezien enzo... This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it! |
|
quote: Graag gedaan .. Nog een paar dingen die ik mooi vind: Edit: Sorry voor de grootte, hij pakt niet alleen het schilderij zelf maar ook het hele gedoe eromheen.. Maar dit is de kunstenaar waardoor ik dit topic begonnen ben, ik zat te kijken op de pagina van mijn piercer en was op zoek naar zijn 'arts' site, want ik weet dat hij schildert.. En toen stuitte ik op een aantal dingen die ik erg mooi vind.. Voor de mensen die wel eens in Podium (Hardenberg) komen, in de Biker's Bar (rockzaal, boven), zijn de muren ook allemaal beschilderd door Gert-Jan Aaltink.. [Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 15-12-2003 2:13] ..."Hate can only create more hate"... |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |