IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Je favoriete kunstwerken/kunstenaars... Vorige pagina | Volgende pagina
dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 11-12-2003 18:33 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 18:16 schreef Chelman het volgende:
Die gast is ziek!

Daar kan geen ubertrue BM noise terror stakker aan tippen.

ziek?! hahaha, ik denk het wel, complexjes zijn hem niet vreemd, hehe nog meer zelfportretjes:

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 18:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 18:33 schreef dr. brain het volgende:
]

NP: Beastie Boys - Sabotage

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 11-12-2003 18:44 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 18:33 schreef dr. brain het volgende:
ziek?! hahaha, ik denk het wel, complexjes zijn hem niet vreemd, hehe nog meer zelfportretjes:

gatsie, heeft hij soms ook de Hoes van Sehnsucht gemaakt van Rammstein, of hoe heet die cd ook al weer

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 18:47 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 11-12-2003 18:52 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Hoe kon ik Leonardo Da Vinci vergeten , wat een zalige renaicanse kunstenaar, erg vooruitstrevend

Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-12-2003 19:00 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 18:52 schreef beli mawr het volgende:
*plaatj*
Hoe kon ik Leonardo Da Vinci vergeten , wat een zalige renaicanse kunstenaar, erg vooruitstrevend
dat misschien wel maar niet favo .. kan het niet echt mooie kunst noemen... maar das ieders mening

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 11-12-2003 19:02 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 11 december 2003 19:00 schreef DaVinz het volgende:
dat misschien wel maar niet favo .. kan het niet echt mooie kunst noemen... maar das ieders mening

Dat plaatje van beli is ook niet een van de 'kunstwerken' van Leo. Hij was natuurlijk zeer veelzijdig en maakte ook schitterende kunst, maar zijn ontwerpen en technische tekeningen etc. zou ik niet onder kunst scharen. Zo zijn ze ook niet bedoeld.

Y Draig Goch
Vegetarian Progressive Grindcore
Usericon van Y Draig Goch
Posted 11-12-2003 19:10 by Y Draig Goch (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Y Draig GochQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/Joris_/

Ik vind het geweldig zoals Leonardo Da Vinci al dingen had 'ontworpen' eeuwen voordat ze ver gebruikt werden. Zo had ik een ontwerp gezien wat vergelijkbaar is met een tank en zelf een ontwerp vergelijkbaar met een helikopter.

We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-12-2003 19:12 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

ik vind het ook wel knap, maar tja voor mij is het geen kunst

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 11-12-2003 20:29 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

nog een held:

This body of mine, I gotta get out of this void, Cos I don't wanna be destroyed, And I don't wanna turn android, You've gotta help me avoid that, Brainstorm, Here I go, Brainstorm, Flying low, I'm gonna miss it, You bet I'll kiss it!

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 11-12-2003 23:13 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

escher is cool, een van mijn grote inspiratie bronnen en voorbeelden

windkracht10
Iced Nerd
Usericon van windkracht10
Posted 12-12-2003 11:54 by windkracht10 Wijzig reactieProfiel van windkracht10Quote dit bericht

quote:
Op 10 december 2003 19:35 schreef dr. brain het volgende:

Deze staat ook in de booklet van Michael J's History.

mvg wk10

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 12-12-2003 14:23 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 11 december 2003 16:42 schreef dr. brain het volgende:

Fantastisch! Dat is er eentje voor in de hall.

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-12-2003 14:27 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

ben neit echt een kunst persoon..

van de oude meesters is Jeroen Bosch natuurlijk heer en meester, moge dat duidelijk zijn..

verder vindt ik het artwork dat is getekend door Manuel (Pentacle hoes, Urfaust hoes), Midgaars (Lugubrum artwork, Botulistum artwork), Cons (Botulistum Artwork) en Clauwaer (fluisterwoud logo en nog 100 dingen meer) ook echt mega geniaal....

Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.

Saphire
Cry havoc!
Usericon van Saphire
Posted 12-12-2003 14:50 by Saphire Wijzig reactieProfiel van SaphireQuote dit bericht

quote:
Op 4 december 2003 21:46 schreef ghoulliette het volgende:
jammer alleen dat kunstenaars vaak van die vieze mannetjes zijn

edit: qua persoon. bedoelde niet te zeggen dat de tekening vies was, die is erg moio getekend.

(late reactie)

Nou van wat ik gepost heb heb ik van de meeste toch wel een foto gezien. En geloof me, het zijn stuk voor stuk frisse, jonge en vooral VERZORGDE mensen!

Sjah dat krijg je als jet geen "kunstenaars" zijn maar "striktekenaars"

Wat houd ik toch ongelofelijk veel van dit topic zeg!

cogito cogito ergo cogito sum: i think i think, therefore i think i am

pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 13-12-2003 10:59 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

true disco chick

Haensjen
Usericon van Haensjen
Posted 13-12-2003 21:17 by Haensjen Wijzig reactieProfiel van HaensjenQuote dit bericht

Escher is inderdaad vet... Maar ik vind zo veel mooi, Joan Miro, Dalí en die ene tatoo-gast hoe heetie daar...
Staat waarschijnlijk al es erges op dit topic vermeld...
Hehe en de pa van men vriendin kan ook behoorlijk vet schildere...

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 13-12-2003 21:41 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 21:17 schreef Haensjen het volgende:
Maar ik vind zo veel mooi, Joan Miro, Dalí en die ene tatoo-gast hoe heetie daar...

Henk S.?

invictis
Usericon van invictis
Posted 13-12-2003 21:45 by invictis Wijzig reactieProfiel van invictisQuote dit bericht

Bernie Wrighston en Keith Parkinson blijven mijn Fav's

Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie.

Airwolf
POTJANPOTLOOD!
Usericon van Airwolf
Posted 14-12-2003 13:59 by Airwolf Wijzig reactieProfiel van AirwolfQuote dit bericht

Don Lawrence, Boris

"7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain"

Chupacapra
Burp.
Usericon van Chupacapra
Posted 14-12-2003 16:42 by Chupacapra Wijzig reactieProfiel van ChupacapraQuote dit bericht

Anton Corbijn

Chupie! Chupie! Chupieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 14-12-2003 17:31 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 13 december 2003 10:59 schreef pale enchantress het volgende:

mooi!

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Muilkorfje
Usericon van Muilkorfje
Posted 14-12-2003 19:31 by Muilkorfje Wijzig reactieProfiel van MuilkorfjeQuote dit bericht

dr. brain
zeef
Usericon van dr. brain
Posted 14-12-2003 21:39 by dr. brain Wijzig reactieProfiel van dr. brainQuote dit bericht

quote:
Op 14 december 2003 19:31 schreef Muilkorfje het volgende:
Vincent Segrelles, illustrations gedeelte

hmmm van De Huurling, hehe, ja kan wel mooie plaatjes maken, maar Don Lawrence van Storm is toch gradatie beter denk ik, anatomisch gezien enzo...

Immortella
Only the good die young!
Usericon van Immortella
Posted 15-12-2003 2:04 by Immortella Wijzig reactieProfiel van ImmortellaQuote dit bericht

quote:
Op 12 december 2003 14:50 schreef Saphire het volgende:
(late reactie)

Wat houd ik toch ongelofelijk veel van dit topic zeg!

Graag gedaan ..

Nog een paar dingen die ik mooi vind:

Edit: Sorry voor de grootte, hij pakt niet alleen het schilderij zelf maar ook het hele gedoe eromheen..

Maar dit is de kunstenaar waardoor ik dit topic begonnen ben, ik zat te kijken op de pagina van mijn piercer en was op zoek naar zijn 'arts' site, want ik weet dat hij schildert.. En toen stuitte ik op een aantal dingen die ik erg mooi vind..

Voor de mensen die wel eens in Podium (Hardenberg) komen, in de Biker's Bar (rockzaal, boven), zijn de muren ook allemaal beschilderd door Gert-Jan Aaltink..

[Dit bericht is gewijzigd door Immortella op 15-12-2003 2:13]

..."Hate can only create more hate"...

Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com