|
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Yes! die bedoeld ik, vind ik machtig mooi die dingen |
|
k vind dat dali en magritte wel mooie werken hebben gemaakt |
|
Salvador Dali, Leonardo Da Vinci en Kandinsky vind ik wel erg goed... no text supplied |
|
k vind t werk van rubens en zijn leerlingen altijd erg indrukwekkend, lekker dramatisch [Dit bericht is gewijzigd door she_devil op 03-12-2003 20:23] wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Nattini's Dante impressie Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Wat het erge is: Deze is dus gemaakt door een ventje van amper 18 jaar oud.. volledig photoshop, in 2-3 uur ofzo.. dit is in zijn ogen een 'sketch' echt te erg die gast.. Om even door te hamere op art Nuvow I bring you: Ben Templesmith. Ashley Wood: [Dit bericht is gewijzigd door Wishmaster op 03-12-2003 21:10] |
|
cool Wishmaster ... zo,... weer wat mooie plaatjes op mijn pc I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
mijn favoriet: PUSHEAD! Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
De clips van Tool vind ik wel heerschende kunst ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: haha ik doelde op Dé Campbell, dé artiest. Niet op de soepblikken van Andy |
|
quote: Ik weet dat je niet op AH doelde. Was als 'lollig' bedoeld. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
ook mooi: Draper Deville von Stuck [Dit bericht is gewijzigd door Phlegyas op 04-12-2003 0:52] Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Mag ik vragen van welke Toorop, dit lijkt namelijk totaal niet op het werk van Charlie Toorop en zal dan ook waarschijnlijk niet van haar zijn. Maar van welke dan wel? |
|
quote: Hey, het is bijna 1 uur, en ik heb meer dan 6 uur geleerd vandaag, ben niet meer zo scherp |
|
quote: Iesch tentamens? KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
joah, 5 stuks in 2 weekjes. heb er al 1 gehad en misschien zelf wel gehaald, dat scheelt weer. |
|
Bloem der natie. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Jan Toorop, Nederlandse schilder, geboren in Java, leefde eind 19de begin 20ste eeuw Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: Regeert!! www.progart.com staan ook een hoop mooie plaatjes. zo kan ie wel weer |
|
mogen ook andere vormen van kunst? emoties uitdrukken in geluid heerst. denk dan niet meteen aan muziek, gewoon sfeerimpressies neerzetten door middel van elke vorm van geluid. Je moeder. |
|
Oh...dan mag ik hier ook posten...ik heb laatst een impressie van de werkelijk doomy opgenomen...no shit here...als je het wilt gebruiken als intro Jaap...I'm your man...het klinkt tamelijk morbide... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
Zelf vind ik sommige vormen van fotografie ook erg kunstzinnig. bijvoorbeeld: http://www.marsdenarchive.com We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Mja...in mijn opinie is fotografie veel kunstzinniger dan "echte" beeldende kunst... I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Het is 'anders'. Een foto is zo gemaakt, maar om een bepaalde sfeer te creëren kan het nog verrekte moeilijk zijn. Bij fotografie is de timing belangrijk terwijl bij andere kunst andere dingen meer van belang zijn. Daarom vind ik het niet echt vergelijkbaar. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |