|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Kreeg net wat fotoos doorgestuurd van het Kolovorot fest met Temnozor, Kroda, Nokturnal Mortem en Reusmarkt http://flickr.com/photos/tags/lastfm:event%3D420975/ Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Moet inderdaad erg gaaf zijn geweest. Maar als alles goed gaat spelen ze in mei in Nederland Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
HEUY!!!! Yep...3 mei staat gereserveerd bij De Azijnfabriek ..nu alles rondkrijgen en hopelijk met Kroda erbij en dan hebben we te gekke avond |
|
quote: Ahh, verdomme! Dan zit ik met mijn lijf in Bergen/Noorwegen! Deze kans komt volgensmij maar één keer in een leven. |
|
quote: HEUY!!!! Wie gaat er nu ook naar Noorwegen ...het zal inderdaad maar een éénmalig optreden zijn en zal niet vaker meer gebeuren als je weet wat er allemaal voor nodig is om ze te laten optreden binnen de EU |
|
Jah, lijkt mij idd een hele klus! Hoop iig voor iedereen dat het kan doorgaan zonder teveel gezeur van 3e. |
|
quote: idd |
|
quote: G.E.N.I.A.A.L. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Daar moet ik bij zijn. |
|
Zoals het nu uitziet gaat het helemaal goedkomen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wel ik doorkruis niet vaak het hele land voor een concertje, maar hier wil ik eigenlijk toch wel even heen spelfout weggehaald... |
|
Btw, die nieuwe split CD is erg vet met als hoogtepunt Temnozor Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Is dit al 100% zeker Hub? spelfout weggehaald... |
|
We zijn volop bezig met het uitwerken van de laatste details...de aanvraag voor visa voor Temnozor zijn reeds verstuurd en ook volgens Temnozor zelf gaat alles door zoals gepland Maar alles duurt in dit geval gewoon iets langer vanwege het feit dat de band officiele uitnodigingen en visa nodig heeft welke door de Russische ambassade beantwoord en behandeld moeten worden....en die zijn niet altijd even snel met alles Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Gvd wat een line up!! Die Reusmarkt plaat is ook zo geweldig! |
|
ik denk dat je van de ambassade weinig te vrezen hebt, eerder van de antifa... Je moeder. |
|
Ook daar ben ik niet bang voor Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Zekers Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: hoop dat het lukt, gave band Je moeder. |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
O,o dat AFA tuig. Als Kroda ook meekomt moet het bijna wel de show van het jaar worden. Het zijn tegenwoordig geloof ik ook zo'n beetje de zelfde bandleden dacht ik. |
|
HEUY!!!! Ik ga er vanuit dat het gewoon doorgaat |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |