|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Mijn ambient projectje Oak zal ook uit veel natuurgeluiden gaan bestaan |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 26-03-2003 19:53] Je moeder. |
|
Is hier iemand ook bekend met skyforger en met Butterfly temple. Butterfly temple komt ook uit Rusland en is ook goed. Heeft alleen ook jazz invloeden. Ik heb de samples van de nieuwe temnozor gehoord, maar het klinkt niet zoals nightwish in ieder geval |
|
Butterfly temple ken ik wel, best een leuk bandje |
|
quote:idd |
|
np: Butterfly temple-solntsestoyanie Er komen echt veel goede bands uit rusland trouwens, 1/3 van alles in m'n top 10 wel denk ik. |
|
quote:klopt |
|
Ken je Sunchariot? |
|
quote: ja, ik heb alleen wel maar een nummer van ze. Van het album "Betrayal Light of Fertile Grou". Leuk gebruik van de fluit. |
|
Ik luister nu Horizons, en ik vind het echt een geweldige CD! |
|
Dat is het ook 10 geven he! |
|
Ik ken the allmighty Russian TEMNOZOR wel ja, ik word er mee dood gegooid door onze Warrior of Odin, geteisterd is een beter woord. het is gewoon kut http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
he het lijkt anders wel op powermetal hoor Je moeder. |
|
Ik heb die andere cd Sorcery of Fragments (of iets dergelijks) ook beluisterd maar ik moet zeggen dat ik die een heel stuk minder geslaagd vind. |
|
zaten ook compleet andere bandleden is en is een demo. |
|
quote: |
|
quote: |
|
Waar is het te krijgen? |
|
Daar heb ik geen idee van, ik zou het met Warrior_Of_Odin bespreken, die is er meer in thuis... Ik heb de mijne gekregen om te reviewen dus ja, daar schiet je niet veel mee op! |
|
De cd is te krijgen via ascent records. www.ascentrecords.cjb.net en op de blackmetal.com site Felix, de vragen zullen vanavond in uw meelbox te vinden zijn |
|
quote: Owhjah, dat had ik ook nog wel kunnen bedenken, bij de platenmaatschappij! Mooi, ik zie ze wel verschijnen! Je hebt geen limiet aan vragen trouwens... Dus maak er maar wat moois van |
|
Door downtime van chello gisteren komt het er zo aan |
|
quote: Prima... Ik wacht het wel af! |
|
U heeft meel |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |