|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Dikke Heersch! Hier ben ik zeker bij. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Vanochtend bericht gekregen van Ilya dat Temnozor niet kan komen. Financieel is het voor hen onmogelijk deze tour te doen zo is nu gebleken (reiskosten met daarbovenop alle benodigde visa en andere papieren) en ook qua gezondheid gaat het momenteel niet goed met hem. Zijn eerste prioriteit nu is beter worden en beginnen met de opnamen van het nieuwe album. Erg jammer dus Zoals het er nu naar uitziet gaat Kroda wel gewoon door. Nu afwachten of de visa e.d. toegezegd worden door de ambassade. Ben komend weekend in ieder geval in Kiev en Moskou alwaar ik met zowel Kroda en Temnozor zal kijken hoe we in de toekomst wel deze package tour op poten krijgen. Zou toch erg mooi zijn als beiden eens in het westen kunnen spelen Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ontzettend jammer om dit te lezen! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Inderdaad balen...had er zo naar uitgekeken hen eindelijk live te zien.... Maar ja, zoals blijkt is het gewoon erg moeilijk om vanuit Rusland naar hier te komen wat betreft papieren. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Uiteraard begrip. Nu maar hopen dat ze in de toekomst eens kunnen komen. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Die datum had ik al een hele tijd geleden gereserveerd in mijn agenda, vervelend nieuws dit. Maar niets aan te doen, hopelijk in de toekomst meer succes. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote: Inderdaad ja, balen spelfout weggehaald... |
|
Erg jammer inderdaad, maar toch tof dat je het geprobeerd hebt. En voor Kroda alleen kom ik absoluut ook. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hub, wordt er nog naar een vervanger gezocht voor Temnozor? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Zo, net terug uit Rusland en Oekraine. Heb in Kiev met Eisenslav zo'n beetje de plannen doorgenomen hoe alles aangepakt word (onder het genot van TE veel alcohol ). Moet de mails van de promoters uit de andere landen nog lezen met afspraken e.d. die zijn gemaakt tijdens mijn afwezigheid, geen tijd voor gehad maar het ziet er goed uit. Twee man van Kroda moeten wel nog steeds een paspoort krijgen en zonder paspoort geen visum dus laten we hopen dat ze dat geregeld krijgen. En Temnozor'...Gisteren de hele avond met Gorruth opgetrokken in Moskou en live zal het er voorlopig niet in zitten buiten Rusland zo zegt hij. Eerst gaat nu het nieuwe album opgenomen worden en verder zijn er nogal wat 'dingen' (wil hier verder niet op ingaan) die eerst afgehandeld moeten worden alvorens er aan touren gedacht gaat worden. Wel staat nu vast dat ik in Nederland de officlele distributie ga doen voor Temnozor en dat als er aan touren gedacht gaat worden dit o.a. via Heuy en mij zal gaan. Als vervangen van Temnozor' werd ons Svarga (Oekraine, ook met Eisenslav) aangeboden maar ik wil eerst weten of dit financieel haalbaar is. Svarga is toch stukken kleiner dan Temnozor' en het heeft geen zin als je vooraf al weet financieel diep de boot in zal gaan. Bij deze nog twee fotootjes...en zoals het in Rusland en Oekraine hoort heeft de cognac, bier en vodka goed gevloeid Met Eisenslav van Kroda Met Gorruth en Valfodrsdottir van Temnozor' [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 02-03-2008 21:15] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ahh Temnozor had erg gaaf geweest. Maar Kroda is ook zeker de moeite waard |
|
Momenteel is Temnozor' bezig met hun nieuwe aankomende plaat...ben erg benieuwd Verder zijn er de plannen om ze in januari 2009 naar hier te halen, hopelijk nu meer geluk met visa e.d. Hun zanger zal er niet bij zijn trouwens, die zit nog enkele jaartjes vast in Wit-Rusland. Voor degenen die niet kunnen wachten om Temnozor' te zien; in september zullen ze enkele shows doen in Tsjechiƫ, Slowakije en nog zo'n landje daar in het Oostblok. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
lang geleden dat ik dat heb beluisterd, toch maar even doen! |
|
Een update Eind dit jaar komt het nieuwe album van Temnozor' uit. Het zal erg verschillen van vorige releases volgens Ilya maar toch typisch Temnozor' zijn. Ze willen zichzelf niet herhalen vandaar een andere aanpak op elk nieuw album. Verder zal er eind dit jaar/begin komend jaar een 12 jarig jubileum album komen welke enkele onuitgebracte nummers van verschillende perioden uit de band's carriere bevat. Tegelijkertijd komt er een compilatie album met bands als Kroda, Krynitza, Oprich, Kamaedzitza, Rodovest, Reusmarkt, Khors etc. welke Temnozor' nummers coveren. Genoeg materiaal dus voor de ware liefhebbers Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
|
quote: Kom maar op met die zooi. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: En ik maar denken dat ik een oud topic bump. Goed nieuws! |
|
Temnozor' zal ook live actiever gaan worden. Eerst in Praag en daarna Kharkiv en daarna voor een mini-tour naar Finland. Dan in januari zoals we nu proberen te plannen in Rusland, Wit-Rusland en Oekraine samen met Taake en daarna ergens naar Nederland (terzijnertijd zal ik meer nieuws posten aangaande de NL shows van hen). Walknut, het project van Temnozor' gaat komende maand ook het vervolg op hun debuut opnemen. Welk label dit zal uitbrengen is nog onduidelijk aangezien het geinteresseerde label zich heeft terug getrokken na angst te hebben gekregen voor de Antifa. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nogmaals goed nieuws! Het debuut van Walknut was een van de betere platen van vorig jaar. |
|
quote: hoe heet de nieuwe? signature |
|
quote:Is nog titelloos. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hmmr... wil ik wel een nieuwsje van maken, mits iets meer details signature |
|
Dit is alle nieuws die ik van Gorruth heb gekregen. Ik spreek hem momenteel erg veel ivm de geplande optredens dus ik hou je hier wel op de hoogte Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
+1000 sjienpoeints |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |