IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Wie kent hier the allmighty Russian Temnozor Vorige pagina | Volgende pagina
karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 07-01-2010 22:53 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 6 januari 2010 19:52 schreef SavitriDevi het volgende:

En nou niet allemaal gaan zeiken over de swastika's op z'n mouw

Niemand zeikt dus ik voel me geroepen!

Je moeder.

Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 0:00 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 22:53 schreef karnivoor het volgende:
Niemand zeikt dus ik voel me geroepen!

Ja ga je gang dan ff... maak er desnoods een soort persbericht iets van en dat lekker overal gaan spammen

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Northward
Usericon van Northward
Posted 08-01-2010 12:15 by Northward Wijzig reactieProfiel van NorthwardQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 22:41 schreef Hypnos het volgende:
euhm, kent iemand hier de buren Tumulus?

Ja, op zich wel redelijk origineel spul maar ik kan er zelf weinig mee.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 08-01-2010 12:15 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 12:15 schreef Northward het volgende:
Ja, op zich wel redelijk origineel spul maar ik kan er zelf weinig mee.

ok, thanx!

signature

Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 08-01-2010 20:12 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2010 19:13 schreef Verval het volgende:
Voor de verandering wat positiefs over Temnozor. Ik luister nu naar hun nieuwe plaat (Haunted Dreamscapes). Track 3 is net pas achter rug maar nu kan al geconcludeerd worden dat het weer een prachtige plaat geworden is. Qua productie klinkt het ook beter dan ooit.

Luister die plaat eens zonder vooroordeel.

ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 08-01-2010 20:14 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

wees eens niet bevooroordeeld over zijn bevooroordelingen

♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><

Argh
Usericon van Argh
Posted 08-01-2010 20:48 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

even normaal doen tegen bevooroordelingen.

Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 09-01-2010 9:05 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 8 januari 2010 20:12 schreef Lionheart het volgende:
Luister die plaat eens zonder vooroordeel.

.

[Dit bericht is gewijzigd door Verval op 09-01-2010 10:56]

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 10-01-2010 17:56 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Nieuwe shirts, hoodies en girly shirts bechikbaar:

http://www.thepaganfront.com/utgard/main.html

Het is wel handig om een vertaalsite bij de hand te hebben als je gaat bestellen

Argh
Usericon van Argh
Posted 11-01-2010 4:13 by Argh Wijzig reactieProfiel van ArghQuote dit bericht

Jezus droeg corpsepaint;

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 18-01-2010 14:51 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

De nieuwe plaat is erg gaaf

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 18-01-2010 18:50 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

'Kzat zaterdag met een vriend van mij m'n demobak door te kijken. Lag een Temnozordemo in. Mooi niet gedraaid.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 18-01-2010 18:51 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Goed gedaan

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Hub de Gallier
Posted 19-01-2010 13:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Voor de geinteresseerden: Temnozor' heeft de merch hier achtergelaten en dit is hetgeen er nog over is:

DVD+CD pack (digi-book is uitverkocht, alleen nog reguliere DVD+CD verkrijgbaar)

Hoodie maat L (laatste 2 stuks, geen re-print)

De jewelcase CD word zsm nageleverd alsook de volgende girlie

Normale shirts komen ook nog met een andere opdruk.

Interesse? Mail naar marcelbanziger AT hotmail.com

Hub de Gallier
Posted 19-01-2010 15:21 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Tevens de laatste Walknut shirts verkrijgbaar in Maat XL en M. Het enige onderscheid met de afbeelding is dat het logo op de achterzijde staat en de walknut als pocketprint voorop staat!

SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 19-01-2010 15:47 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Nog even en er staan alleen nog maar Temnozor topics op dit forum.

Heb je ze nog een beetje kunnen vermaken in Roermond Hub?
Jammer dat Ilya gisterenmiddag belde. Ik moest tot 6 uur werken en was in de veronderstelling dat ze tot dinsdag zouden blijven. Maar volgende keer beter

Hub de Gallier
Posted 19-01-2010 15:53 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 19 januari 2010 15:47 schreef SavitriDevi het volgende:
Nog even en er staan alleen nog maar Temnozor topics op dit forum.

Heb je ze nog een beetje kunnen vermaken in Roermond Hub?
Jammer dat Ilya gisterenmiddag belde. Ik moest tot 6 uur werken en was in de veronderstelling dat ze tot dinsdag zouden blijven. Maar volgende keer beter

Hahaha, in de kranten ging het ook alleen maar over Temnozor'

En yep, ze hebben een goede tijd gehad hier en eind van het jaar/begin komend jaar komen ze terug

Het vliegtuig ging vanochtend vroeg dus afgelopen nacht hebben ze op een airport hotel geslapen. Jammer idd anders had je nog langs kunnen komen om de kroeg in te duiken met ons. Volgende keer dus

SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 19-01-2010 16:03 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Ik neem aan dat ze niet als band terugkomen voor een optreden? Gewoon voor een vakantie?

Hub de Gallier
Posted 19-01-2010 16:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nou, ik wil ze gewoon voor een optreden naar hier halen. Alleen pakken we dingen voortaan iets anders aan

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 19-01-2010 16:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Kijk, nu hebben jullie zeker tijd zat

Besloten feest moet kunnen, toch? Dan mogen de heren van T ook naar binnen en dan toevallig op het podium vallen waar toevallig wat apparatuur staat

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Metalhead22
Usericon van Metalhead22
Posted 19-01-2010 16:10 by Metalhead22 Wijzig reactieProfiel van Metalhead22Quote dit berichthttp://www.last.fm/user/kledur

quote:
Op 18 januari 2010 18:50 schreef kwelgeest het volgende:
'Kzat zaterdag met een vriend van mij m'n demobak door te kijken. Lag een Temnozordemo in. Mooi niet gedraaid.

Haha!

Wat gaaf trouwens dat je 'em toch hebt!

...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light...

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-01-2010 16:12 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 24 december 2001 20:16 schreef elessar het volgende:
Ik heb ze op de FTP van Rajackar gezet.

Oeh, wacht eens, is Rajackar nu ook Nazi?

Boeiender

SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 19-01-2010 16:15 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Ik heb hier ook nog een demo liggen. Waar maar 1 stuk(s) van is. rehearsal materiaal van voor de opnames van Folkstorm. Minimaal +1488 scenepoints!

@ Hub: "what doesn't kill you makes you stronger" gaat in dit geval wel op voor jou. Hulde!
Ik kijk er al naar uit. Dit keer hopelijk wel een warme zaal

MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 19-01-2010 16:17 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 19 januari 2010 16:15 schreef SavitriDevi het volgende:
Ik heb hier ook nog een demo liggen. Waar maar 1 stuk(s) van is. rehearsal materiaal van voor de opnames van Folkstorm. Minimaal +1488 scenepoints!

Klinkt het nog slechter dan het huidige materiaal?

Boeiender

Hub de Gallier
Posted 19-01-2010 16:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Nu hebben we genoeg tijd ja Dan kun je tenminste ook iets neerzetten waar zowel band alsook publiek bij gebaat is. Uiteraard kun je in slechts 1 week snel iets geregeld krijgen maar dan zul je toch zien dat er allerlei dingen fout gaan en toch niet helemaal perfect zijn uitgewerkt. Dat is iets wat ik wil voorkomen, ik wil namelijk iets neerzetten waar de band tevreden mee is maar ook het publiek dat tevreden is met het gebodene. En dat lukt gewoonweg niet in zo'n korte tijd.
Maar zoals gezegd, nu dus genoeg tijd en de band en ik hebben genoeg ideeën om dit tot een succes te maken volgende keer

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com