|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ja ga je gang dan ff... maak er desnoods een soort persbericht iets van en dat lekker overal gaan spammen Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Ja, op zich wel redelijk origineel spul maar ik kan er zelf weinig mee. |
|
quote: ok, thanx! signature |
|
quote: Luister die plaat eens zonder vooroordeel. |
|
wees eens niet bevooroordeeld over zijn bevooroordelingen ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
even normaal doen tegen bevooroordelingen. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: . [Dit bericht is gewijzigd door Verval op 09-01-2010 10:56] Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Nieuwe shirts, hoodies en girly shirts bechikbaar: http://www.thepaganfront.com/utgard/main.html Het is wel handig om een vertaalsite bij de hand te hebben als je gaat bestellen |
|
Jezus droeg corpsepaint; Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
De nieuwe plaat is erg gaaf Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
'Kzat zaterdag met een vriend van mij m'n demobak door te kijken. Lag een Temnozordemo in. Mooi niet gedraaid. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Goed gedaan The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Voor de geinteresseerden: Temnozor' heeft de merch hier achtergelaten en dit is hetgeen er nog over is: DVD+CD pack (digi-book is uitverkocht, alleen nog reguliere DVD+CD verkrijgbaar) Hoodie maat L (laatste 2 stuks, geen re-print) De jewelcase CD word zsm nageleverd alsook de volgende girlie Normale shirts komen ook nog met een andere opdruk. Interesse? Mail naar marcelbanziger AT hotmail.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Tevens de laatste Walknut shirts verkrijgbaar in Maat XL en M. Het enige onderscheid met de afbeelding is dat het logo op de achterzijde staat en de walknut als pocketprint voorop staat! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Nog even en er staan alleen nog maar Temnozor topics op dit forum. Heb je ze nog een beetje kunnen vermaken in Roermond Hub? Jammer dat Ilya gisterenmiddag belde. Ik moest tot 6 uur werken en was in de veronderstelling dat ze tot dinsdag zouden blijven. Maar volgende keer beter |
|
quote:Hahaha, in de kranten ging het ook alleen maar over Temnozor' En yep, ze hebben een goede tijd gehad hier en eind van het jaar/begin komend jaar komen ze terug Het vliegtuig ging vanochtend vroeg dus afgelopen nacht hebben ze op een airport hotel geslapen. Jammer idd anders had je nog langs kunnen komen om de kroeg in te duiken met ons. Volgende keer dus Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik neem aan dat ze niet als band terugkomen voor een optreden? Gewoon voor een vakantie? |
|
Nou, ik wil ze gewoon voor een optreden naar hier halen. Alleen pakken we dingen voortaan iets anders aan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Kijk, nu hebben jullie zeker tijd zat Besloten feest moet kunnen, toch? Dan mogen de heren van T ook naar binnen en dan toevallig op het podium vallen waar toevallig wat apparatuur staat Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Haha! Wat gaaf trouwens dat je 'em toch hebt! ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Oeh, wacht eens, is Rajackar nu ook Nazi? Boeiender |
|
Ik heb hier ook nog een demo liggen. Waar maar 1 stuk(s) van is. rehearsal materiaal van voor de opnames van Folkstorm. Minimaal +1488 scenepoints! @ Hub: "what doesn't kill you makes you stronger" gaat in dit geval wel op voor jou. Hulde! Ik kijk er al naar uit. Dit keer hopelijk wel een warme zaal |
|
quote: Klinkt het nog slechter dan het huidige materiaal? Boeiender |
|
Nu hebben we genoeg tijd ja Dan kun je tenminste ook iets neerzetten waar zowel band alsook publiek bij gebaat is. Uiteraard kun je in slechts 1 week snel iets geregeld krijgen maar dan zul je toch zien dat er allerlei dingen fout gaan en toch niet helemaal perfect zijn uitgewerkt. Dat is iets wat ik wil voorkomen, ik wil namelijk iets neerzetten waar de band tevreden mee is maar ook het publiek dat tevreden is met het gebodene. En dat lukt gewoonweg niet in zo'n korte tijd. Maar zoals gezegd, nu dus genoeg tijd en de band en ik hebben genoeg ideeën om dit tot een succes te maken volgende keer Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |