|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
een echte Uruk-Hai signature |
|
Je moet het idd maar voor over hebben |
|
quote: Maar wél even laten weten dat je "hem momenteel erg vaak spreekt". Verbaast me nog dat je zijn stagename gebruikte in plaats van zijn echte naam. Word je dat namedroppen nou nooit beu? Altijd maar laten weten wie je wel niet kent en met wie je wel niet op de foto staat? [Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 25-09-2008 15:01] |
|
quote: We hebben een J We hebben een A We hebben een L We hebben een O We hebben een E We hebben een R We hebben een S JAAAAAAAAALOERS!!!!!!!! When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Allerminst, maar dat constante genamedrop en gestrooi met informatie wat 'ie al doet sinds ik hier voor het eerst kwam posten (ca 5 jaar terug) wordt zo ontzettend saai.. |
|
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet op de foto mag met de redders van het Arische ras!!!!11onezerachtentachtig Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen." |
|
quote: En je denkt dat dat zal veranderen door 1 post van jou? Meneer is positivist? Ik stoor me er zelf niet aan, integendeel. Het is net leuk om af en toe dingen te weten komen via Hub. Hij is altijd correct met zijn info en het is af en toe gewoon leuk om dingen te weten te komen maanden voor het op Blabbeurmaut terecht komt. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Heheehe, die foto van hem deed me denken aan de opening die de makers van south park ooit voor de mtv awards hebben gemaakt: Gladiator set, Grote arena, Maximus komt naar buiten en zegt; "Oi, I'am a spaniard by cracky!' [Dit bericht is gewijzigd door R. op 25-09-2008 16:12] |
|
quote:Jij hebt echt geen leven hè? Blijkbaar mis jij trouwens het hele punt hier in dit topic. Omdat je toch al niet al te snugger overkomt effe nadere uitleg: Hypnos wil een nieuwstopic maken aangaande Walknut (want daar ging het over op de vorige pagina) maar had niet voldoende feitjes om het al op de voorpagina te zetten. Ik wil hem wel op de hoogte houden hierover aangezien ik het nieuws toch rechtstreeks krijg omdat we mekaar toch al veel spreken vanwege de aankomende Nederlandse en Russische shows. Zou ik de afzender van het nieuws niet noemen komen toch de vragen waar dat 'nieuws' dan wel niet vandaan komt. En dat gestrooi met informatie; er zijn mensen die WEL op de hoogte willen blijven van ontwikkelingen van bands. Je kan op Blabbermouth wachten maar dan is het nieuws al oud en ten tweede is nog maar de vraag of het wel allemaal correct is (want ik heb al veel meer onzin gelezen daar en/of foute geruchten die als waarheid afgedrukt worden). Als je het al zo irritant vind dan hoef je ten eerste mijn posts niet eens te lezen (maar daar kies je blijkbaar toch voor). En ten tweede als je dan zo reageert zoals hierboven dan laat je jezelf blijkbaar erg goed kennen. Dan wil je verstandig overkomen door zo'n beklag te posten maar in werkelijkheid kom je gewoon als een klein zeikerig ventje over die én te veel tijd heeft en geen eigen leven heeft en dus maar op anderen gaat afgeven (uit verstandigheid heb ik me nu netjes uitgedrukt). Maar goed, als jij daar gelukkig mee bent dan moet je vooral doorgaan Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
tuurlijk dat! en , nog nieuws? signature |
|
quote:Ja, dat het sinds vandaag zeker is dat de nieuwe Walknut toch via Stellar uit gaat komen omdat andere labels zich er niet aan wagen vanwege de Antifa. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
hihi, effe op site zetten i know, no life signature |
|
Dan wacht effe totdat de titel ook bekend is, heb je meer nieuws dan alleen dit nogal erg dunne nieuwtje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
mja maj... ok, dan maar Thorns signature |
|
Voor de echte liefhebber....en wat een geweldige line-up Kolovorot Festival [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-11-2008 17:45] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Jezus wat vet! Doe eens naar Nederland halen Hub! Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
laat die nazis lekker daar blijven joh Fuck the world and fuck you |
|
quote:Zowel Temnozor' alsook Kroda staan in de planning voor 2009 Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Hoezo? Ben je Joods ofzo? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote: Hopen dat het dit keer wel lukt. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
quote:Ik hoop het ook ja hehe. De paspoorten zijn begin dit jaar reeds aangevraagd dus wat dat betreft zit het wel goed Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Nee, ik maakte een slechte grap en hoopte dat HUB zou happen. Fuck the world and fuck you |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Is het van december a.s.? Dan spelen Nocturnal Mortum en Temnozor daar echt ieder jaar. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |