IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Wie kent hier the allmighty Russian Temnozor Vorige pagina | Volgende pagina
Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 24-09-2008 23:25 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

een echte Uruk-Hai

signature

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-09-2008 23:28 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2008 23:21 schreef R. het volgende:
+1000 sjienpoeints
Ach, tenminste iemand die de moeite neemt die band naar hier te halen en niet de administratieve rompslomp uit de weg gaat welke Russische bands met zich meebrengen

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

R.
Usericon van R.
Posted 24-09-2008 23:46 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Je moet het idd maar voor over hebben

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 25-09-2008 15:00 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

quote:
Op 24 september 2008 23:28 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ach, tenminste iemand die de moeite neemt die band naar hier te halen en niet de administratieve rompslomp uit de weg gaat welke Russische bands met zich meebrengen

Maar wél even laten weten dat je "hem momenteel erg vaak spreekt". Verbaast me nog dat je zijn stagename gebruikte in plaats van zijn echte naam.

Word je dat namedroppen nou nooit beu? Altijd maar laten weten wie je wel niet kent en met wie je wel niet op de foto staat?

[Dit bericht is gewijzigd door nuclearwarfare op 25-09-2008 15:01]

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-09-2008 15:03 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2008 15:00 schreef nuclearwarfare het volgende:
Maar wél even laten weten dat je "hem momenteel erg vaak spreekt". Verbaast me nog dat je zijn stagename gebruikte in plaats van zijn echte naam.

Word je dat namedroppen nou nooit beu? Altijd maar laten weten wie je wel niet kent en met wie je wel niet op de foto staat?

We hebben een J
We hebben een A
We hebben een L
We hebben een O
We hebben een E
We hebben een R
We hebben een S
JAAAAAAAAALOERS!!!!!!!!

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

nuclearwarfare
Usericon van nuclearwarfare
Posted 25-09-2008 15:10 by nuclearwarfare Wijzig reactieProfiel van nuclearwarfareQuote dit bericht

Allerminst, maar dat constante genamedrop en gestrooi met informatie wat 'ie al doet sinds ik hier voor het eerst kwam posten (ca 5 jaar terug) wordt zo ontzettend saai..

Gemene Lepel
Usericon van Gemene Lepel
Posted 25-09-2008 15:29 by Gemene Lepel Wijzig reactieProfiel van Gemene LepelQuote dit bericht

Je bent gewoon jaloers omdat jij niet op de foto mag met de redders van het Arische ras!!!!11onezerachtentachtig

Grey over Kristalnacht: "Als de Joden destijds ook aanslagen hadden gepleegd dan had ik de nazi's misschien wel begrepen."

Count Usher
"The Beige Sisters of Premenstrual Agony."
Usericon van Count Usher
Posted 25-09-2008 15:37 by Count Usher (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van Count UsherQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2008 15:10 schreef nuclearwarfare het volgende:
Allerminst, maar dat constante genamedrop en gestrooi met informatie wat 'ie al doet sinds ik hier voor het eerst kwam posten (ca 5 jaar terug) wordt zo ontzettend saai..

En je denkt dat dat zal veranderen door 1 post van jou? Meneer is positivist?
Ik stoor me er zelf niet aan, integendeel. Het is net leuk om af en toe dingen te weten komen via Hub. Hij is altijd correct met zijn info en het is af en toe gewoon leuk om dingen te weten te komen maanden voor het op Blabbeurmaut terecht komt.

When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself.

R.
Usericon van R.
Posted 25-09-2008 16:10 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

quote:
Op 25 september 2008 15:29 schreef Gemene Lepel het volgende:
Je bent gewoon jaloers omdat jij niet op de foto mag met de redders van het Arische ras!!!!11onezerachtentachtig

Heheehe, die foto van hem deed me denken aan de opening die de makers van south park ooit voor de mtv awards hebben gemaakt:

Gladiator set, Grote arena, Maximus komt naar buiten en zegt; "Oi, I'am a spaniard by cracky!'

[Dit bericht is gewijzigd door R. op 25-09-2008 16:12]

Hub de Gallier
Posted 25-09-2008 19:05 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2008 15:10 schreef nuclearwarfare het volgende:
Jij hebt echt geen leven hè?

Blijkbaar mis jij trouwens het hele punt hier in dit topic. Omdat je toch al niet al te snugger overkomt effe nadere uitleg: Hypnos wil een nieuwstopic maken aangaande Walknut (want daar ging het over op de vorige pagina) maar had niet voldoende feitjes om het al op de voorpagina te zetten. Ik wil hem wel op de hoogte houden hierover aangezien ik het nieuws toch rechtstreeks krijg omdat we mekaar toch al veel spreken vanwege de aankomende Nederlandse en Russische shows. Zou ik de afzender van het nieuws niet noemen komen toch de vragen waar dat 'nieuws' dan wel niet vandaan komt.

En dat gestrooi met informatie; er zijn mensen die WEL op de hoogte willen blijven van ontwikkelingen van bands. Je kan op Blabbermouth wachten maar dan is het nieuws al oud en ten tweede is nog maar de vraag of het wel allemaal correct is (want ik heb al veel meer onzin gelezen daar en/of foute geruchten die als waarheid afgedrukt worden).

Als je het al zo irritant vind dan hoef je ten eerste mijn posts niet eens te lezen (maar daar kies je blijkbaar toch voor). En ten tweede als je dan zo reageert zoals hierboven dan laat je jezelf blijkbaar erg goed kennen. Dan wil je verstandig overkomen door zo'n beklag te posten maar in werkelijkheid kom je gewoon als een klein zeikerig ventje over die én te veel tijd heeft en geen eigen leven heeft en dus maar op anderen gaat afgeven (uit verstandigheid heb ik me nu netjes uitgedrukt). Maar goed, als jij daar gelukkig mee bent dan moet je vooral doorgaan

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-09-2008 19:24 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

tuurlijk dat!

en , nog nieuws?

signature

Hub de Gallier
Posted 25-09-2008 19:31 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 25 september 2008 19:24 schreef Hypnos het volgende:
tuurlijk dat!

en , nog nieuws?
Ja, dat het sinds vandaag zeker is dat de nieuwe Walknut toch via Stellar uit gaat komen omdat andere labels zich er niet aan wagen vanwege de Antifa.

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-09-2008 19:33 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

hihi,
effe op site zetten

i know,

no life

signature

Hub de Gallier
Posted 25-09-2008 19:46 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Dan wacht effe totdat de titel ook bekend is, heb je meer nieuws dan alleen dit nogal erg dunne nieuwtje

Hypnos
Godmadeself
Usericon van Hypnos
Posted 25-09-2008 20:29 by Hypnos (Hoofdredacteur) Wijzig reactieProfiel van HypnosQuote dit bericht

mja maj... ok, dan maar Thorns

signature

Hub de Gallier
Posted 20-11-2008 17:45 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Voor de echte liefhebber....en wat een geweldige line-up

Kolovorot Festival

[Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 20-11-2008 17:45]

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-11-2008 19:15 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2008 17:45 schreef Hub de Gallier het volgende:

Kolovorot Festival

Jezus wat vet!

Doe eens naar Nederland halen Hub!

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-11-2008 19:17 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

laat die nazis lekker daar blijven joh

Fuck the world and fuck you

Hub de Gallier
Posted 20-11-2008 19:25 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2008 19:15 schreef Onweerwolf het volgende:
Jezus wat vet!

Doe eens naar Nederland halen Hub!
Zowel Temnozor' alsook Kroda staan in de planning voor 2009

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-11-2008 19:25 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2008 19:17 schreef mental het volgende:
laat die nazis lekker daar blijven joh

Hoezo? Ben je Joods ofzo?

Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.

Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 20-11-2008 19:26 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2008 19:25 schreef Hub de Gallier het volgende:
Zowel Temnozor' alsook Kroda staan in de planning voor 2009

Hopen dat het dit keer wel lukt.

Hub de Gallier
Posted 20-11-2008 19:29 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2008 19:26 schreef Onweerwolf het volgende:

Hopen dat het dit keer wel lukt.
Ik hoop het ook ja hehe. De paspoorten zijn begin dit jaar reeds aangevraagd dus wat dat betreft zit het wel goed

mental
Bro's before Ho's
Usericon van mental
Posted 20-11-2008 19:37 by mental Wijzig reactieProfiel van mentalQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2008 19:25 schreef Onweerwolf het volgende:
Hoezo? Ben je Joods ofzo?
Nee, ik maakte een slechte grap en hoopte dat HUB zou happen.

Fuck the world and fuck you

Hub de Gallier
Posted 20-11-2008 20:18 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 20-11-2008 20:38 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 20 november 2008 17:45 schreef Hub de Gallier het volgende:

Kolovorot Festival

Is het van december a.s.? Dan spelen Nocturnal Mortum en Temnozor daar echt ieder jaar.

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com