|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Die vind ik beter dan de nieuwe Horizons van hun, wat eigenlijk ook best wel vet is. Maar in ieder geval zit er veel verschil tussen. De stijlveranderingen zijn zeer verassend en dat kan ik zeer waarderen. Een vete band dus. |
|
Binnenkort op Vampire een interview met Temnozor! |
|
Het werk aan het nieuwe album "folkstorm" is begonnen. |
|
Kan je die Sorcery of Fragments nog ergens krijgen? |
|
|
|
|
|
Al een rpely gehad? anders dring ik wel even aan dat het deze week nog komt |
|
Nog niets gehoord van Gorruth, misschien heeft ie het druk. Was ook een aardig lang interview... En aangezien hij niet echt kort van stof is kan het wel even gaan duren bij hem... Ach, we zullen zien! Dring maar een beetje aan dan |
|
Zojuist met hem gepraat, 't is een bende daar in rusland en hij heeft het erg druk, het interview komt zeker maar nog even geduld dus. |
|
quote: tell me something new Je moeder. |
|
|
|
nog wat nieuws: Many comrades outside of Russia are not aware that May 5th the latest fullength album of the legendary Russian NS Pagan Metal horde TEMNOZOR was released on license for the local sales inside of ex-USSR by one of the biggest mainstream hard-rock/metal labels here. Two days later, on 7th of May the first pressing of this CD was banned and withdrawn from sales. Funny enough that the most of this 1st pressing was already sold out during these 2 days, before anyone could do anything, creating a huge impact over this CD and over the band itself. This was the first mass propaganda action from TEMNOZOR' camp and such attempts to infiltrate into the major metal scene with our Racial message would continue. We strive for the education and uprising of the White youth. And even if we don't get even a dime from all these CD releases, TEMNOZOR going to try even bigger things to make our Racial Hateful message to reach our Youth everywhere |
|
Hmm, beetje kortzichtige lui White power lijkt net reclame voor dash of zo Maar ja als de muziek maar goed zit zeker true disco chick |
|
Als je van metal met een overdosis folk houdt dan wel. Proberen kan geen kwaad. |
|
Black metal tot op het bot. Alleen het geluid is zo krassig. |
|
Ik ken het, het is echt heel gaaf! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Als het goed is deze week op vampire magazine een interview. |
|
joepie de poepie |
|
ga burzum shirts sparen |
|
Ga in het bos hitler aanbidden |
|
hehe Temnozor, 1 nummer met fluitjes ok de rest,.. geef dat maar aan Erik |
|
Heb zojuist een promo binnen van Der Gerwelt uit Rusland met leden van Rossamahaar.De cd heet "Human breed" en verschijnt 29 september via Rage of Achilles Records. Geniale grimmige blackmetal. Liefhebbers van de Russische (en Oost Europese) blackmetal moeten deze band ongetwijfeld eens luisteren. Info op www.rageofachilles.com Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben nu wat mp3's aan het downloaden van ze, ik ben benieuwd. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: waar download je die mp3s want ik kan ze nergens vinden. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |