IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Wie kent hier the allmighty Russian Temnozor Vorige pagina | Volgende pagina
Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 31-03-2003 12:02 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Sorcery of Fragments binnen gekregen en ik moet zeggen dat dit zeker voor een demo enorm goed is. Geweldige cd!!!

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 01-04-2003 12:24 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Die vind ik beter dan de nieuwe Horizons van hun, wat eigenlijk ook best wel vet is.
Maar in ieder geval zit er veel verschil tussen. De stijlveranderingen zijn zeer verassend
en dat kan ik zeer waarderen.
Een vete band dus.

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 27-04-2003 3:23 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Binnenkort op Vampire een interview met Temnozor!

Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 17-05-2003 17:07 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Het werk aan het nieuwe album "folkstorm" is begonnen.

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 17-05-2003 17:08 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Kan je die Sorcery of Fragments nog ergens krijgen?

Warrior_of_Odin
Posted 17-05-2003 17:11 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 19-05-2003 14:00 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Als het goed is is er binnenkort een interview met hen te lezen op www.vampire-magazine.com

Warrior_of_Odin
Posted 19-05-2003 14:07 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Al een rpely gehad? anders dring ik wel even aan dat het deze week nog komt

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 19-05-2003 16:16 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Nog niets gehoord van Gorruth, misschien heeft ie het druk. Was ook een aardig lang interview... En aangezien hij niet echt kort van stof is kan het wel even gaan duren bij hem... Ach, we zullen zien!

Dring maar een beetje aan dan

Warrior_of_Odin
Posted 21-05-2003 0:20 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Zojuist met hem gepraat, 't is een bende daar in rusland en hij heeft het erg druk, het interview komt zeker maar nog even geduld dus.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 21-05-2003 0:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 21 mei 2003 0:20 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
't is een bende daar in rusland

tell me something new

Je moeder.

Warrior_of_Odin
Posted 31-05-2003 22:52 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Shirts zijn beschikbaar op Vinland winds.

www.vinlandwinds.com

Warrior_of_Odin
Posted 01-06-2003 13:28 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

nog wat nieuws:

Many comrades outside of Russia are not aware that May 5th the latest fullength album of the legendary Russian NS Pagan Metal horde TEMNOZOR was released on license for the local sales inside of ex-USSR by one of the biggest mainstream hard-rock/metal labels here. Two days later, on 7th of May the first pressing of this CD was banned and withdrawn from sales. Funny enough that the most of this 1st pressing was already sold out during these 2 days, before anyone could do anything, creating a huge impact over this CD and over the band itself. This was the first mass propaganda action from TEMNOZOR' camp and such attempts to infiltrate into the major metal scene with our Racial message would continue. We strive for the education and uprising of the White youth. And even if we don't get even a dime from all these CD releases, TEMNOZOR going to try even bigger things to make our Racial Hateful message to reach our Youth everywhere

pale enchantress
staying alive
Usericon van pale enchantress
Posted 04-06-2003 21:26 by pale enchantress Wijzig reactieProfiel van pale enchantressQuote dit bericht

Hmm, beetje kortzichtige lui

White power lijkt net reclame voor dash of zo

Maar ja als de muziek maar goed zit zeker

true disco chick

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 04-06-2003 21:28 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Als je van metal met een overdosis folk houdt dan wel. Proberen kan geen kwaad.

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 04-06-2003 21:32 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

Black metal tot op het bot.

Alleen het geluid is zo krassig.

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 04-06-2003 22:27 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik ken het, het is echt heel gaaf!

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Warrior_of_Odin
Posted 25-06-2003 12:37 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Als het goed is deze week op vampire magazine een interview.

R.
Usericon van R.
Posted 25-06-2003 16:09 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

joepie de poepie

Warrior_of_Odin
Posted 25-06-2003 16:34 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

ga burzum shirts sparen

R.
Usericon van R.
Posted 25-06-2003 16:44 by R. Wijzig reactieProfiel van R.Quote dit bericht

Ga in het bos hitler aanbidden

Griffin
Usericon van Griffin
Posted 25-06-2003 17:54 by Griffin Wijzig reactieProfiel van GriffinQuote dit bericht

hehe Temnozor, 1 nummer met fluitjes ok
de rest,.. geef dat maar aan Erik

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 20-09-2003 8:47 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Heb zojuist een promo binnen van Der Gerwelt uit Rusland met leden van Rossamahaar.De cd heet "Human breed" en verschijnt 29 september via Rage of Achilles Records.
Geniale grimmige blackmetal.

Liefhebbers van de Russische (en Oost Europese) blackmetal moeten deze band ongetwijfeld eens luisteren.

Info op www.rageofachilles.com

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 20-09-2003 10:45 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik ben nu wat mp3's aan het downloaden van ze, ik ben benieuwd.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

thou shalt suffer
Usericon van thou shalt suffer
Posted 20-09-2003 11:39 by thou shalt suffer Wijzig reactieProfiel van thou shalt sufferQuote dit bericht

quote:
Op 20 september 2003 10:45 schreef Leviathanica het volgende:
Ik ben nu wat mp3's aan het downloaden van ze, ik ben benieuwd.

waar download je die mp3s want ik kan ze nergens vinden.

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com