IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Wie kent hier the allmighty Russian Temnozor Vorige pagina | Volgende pagina
H-K
Jawel!
Usericon van H-K
Posted 15-10-2004 13:46 by H-K Wijzig reactieProfiel van H-KQuote dit berichthttp://haa-kaa.hyves.net/

quote:
Op 15 oktober 2004 13:45 schreef Zodiac het volgende:

Voorlopig niet, tot 23.00 arbeiten.. maar daarna...

Life doesn't get much better than this!

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-10-2004 13:51 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2004 13:27 schreef H-K het volgende:
Het blijft een goede band, ondanks de idealen.
Alsof ze opeens minder goed spelen..
Dat is een tweedeklas-havo-net maatschappijleer-gehad-redenatie..

Wat muziek betreft zijn principes toch maar vervelend, je hoeft echt niet met je rechterhandje in de lucht te staan als je het luistert.

Inderdaad. Met zulke principes kun je je hele muziekcollectie wel bij het oud vuil zetten...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-10-2004 13:51 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2004 13:43 schreef H-K het volgende:
Terecht ook, de zwakkeren in de samenleving mogen uitgebuit worden

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 15-10-2004 15:55 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2004 13:24 schreef kwelgeest het volgende:
Man wat ben jij intens triest.

jah ik ben zo triets, kon ik maar net zo koewl zijn als jullie om een NS band te onderhouden....tsss zielig ben ik hoor

Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan

Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 15-10-2004 16:00 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

Deze discussie komt minimaal eens per 2 maanden voor en kan nagelezen worden in de Krieg, Graveland, Oak etc. topics. Ik verwijs jullie daarheen.

KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 15-10-2004 16:39 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2004 15:55 schreef stookvogel het volgende:
jah ik ben zo triets, kon ik maar net zo koewl zijn als jullie om een NS band te onderhouden....tsss zielig ben ik hoor

Post jij eens een lijstje van BM-bands waar je cd's van hebt... Dan vertellen wij je wel welke cd's je allemaal nog meer bij het oud vuil mag gooien (in het kader van consequent zijn... ).

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

stookvogel
Höj höj
Usericon van stookvogel
Posted 15-10-2004 16:46 by stookvogel Wijzig reactieProfiel van stookvogelQuote dit bericht

Ja ik begrijp je punt

Van Dale: head·ban·gen (onov.ww.) met slingerende hoofdbewegingen luidruchtige muziek ondergaan

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 19-10-2004 14:54 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 15 oktober 2004 15:55 schreef stookvogel het volgende:
Ja je bent idd intens triest. Beetje gaan janken omdat de bandleden niet politiek correct zijn kom op zeg waar hebben we het nou nog over?
Het gaat om eerste instansie toch om de muziek? En als jij de muziek leuk vindt maar het niet wil luisteren om de indeology erachter vind ik je echt triest.
Ik luister toch ook Cruachen.

En dan nog wat is er in hemelsnaam mis met een flinke portie nationalisme? En dat 'hakenkruis' is helemaal niet verborgen ofzo het is trouwens ook een swastika daar zit toch echt een essentieel verschil in.

[Dit bericht is gewijzigd door kwelgeest op 19-10-2004 15:23]

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Leviathanica
Usericon van Leviathanica
Posted 19-10-2004 15:22 by Leviathanica Wijzig reactieProfiel van LeviathanicaQuote dit berichthttp://www.youtube.com/user/Craptavaganza

Ik ken het zeker, hele goede band.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 20-05-2005 22:33 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 21-05-2005 15:33 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

ja, wanneer komt ie nou eindelijk eens bij de distros aan

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-05-2005 15:53 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Ah, ze hebben de draaiing van de swastika in het logo aangepast.

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 21-05-2005 15:57 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2005 22:33 schreef SavitriDevi het volgende:

http://www.thepaganfront.com/brangolf/MP3/TEMNOZOR-GDE%20NEBES%20LAZUR.mp3

http://musica.mustdie.r u/samples/t/temnozor/2005_1561.mp3

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 21-05-2005 15:57 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2005 15:53 schreef kwelgeest het volgende:
Ah, ze hebben de draaiing van de swastika in het logo aangepast.

op de horizons release van nebelfee staat een ruit

"Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 21-05-2005 16:00 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

Relaxt nummer en mooie tekst :p

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 21-05-2005 16:02 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2005 15:57 schreef Digerdoden het volgende:
op de horizons release van nebelfee staat een ruit
Ik heb het over de kant die ie opdraaid.

Meltdown
Holengraver
Usericon van Meltdown
Posted 21-05-2005 18:54 by Meltdown Wijzig reactieProfiel van MeltdownQuote dit bericht

Ja, maar dat is het vreemde bij die release, hij draait daar namelijk überhaupt niet. De haken zijn met elkaar verbonden, zodat je een ruit krijgt. Dat logo verandert sowieso om de haverklap, dus ik sta er niet van te kijken.

Er is ook al eens een totaal nieuw logo voorbijgekomen, maar die gebruiken ze verder niet.

Jullie zijn allemaal negers!

SavitriDevi
Usericon van SavitriDevi
Posted 22-05-2005 1:38 by SavitriDevi Wijzig reactieProfiel van SavitriDeviQuote dit bericht

Nebelfee--> duitse distro --> swastika --> gevangenis.

Duh!!, tuurlijk is het een ruit daar.

Nieuwe logo gaat nog gebruikt worden, staat al op 't nieuwe shirt.

Mikeee
whiskypedia
Usericon van Mikeee
Posted 22-05-2005 2:30 by Mikeee Wijzig reactieProfiel van MikeeeQuote dit bericht

quote:
Op 20 mei 2005 22:33 schreef SavitriDevi het volgende:

http://www.thepaganfront.com/brangolf/MP3/TEMNOZOR-GDE%20NEBES%20LAZUR.mp3

http://musica.mustdie.ru/samples/t/temnozor/2005_1561.mp3

Die eerste klinkt erg vet!! Die tweede komt helaas weer met blokfluit op de proppen, desondanks ook goed tussen de fluitstukjes in.

Digerdoden
Usericon van Digerdoden
Posted 24-05-2005 13:58 by Digerdoden Wijzig reactieProfiel van DigerdodenQuote dit bericht

quote:
Op 22 mei 2005 1:38 schreef SavitriDevi het volgende:
Nebelfee--> duitse distro --> swastika --> gevangenis.

Duh!!, tuurlijk is het een ruit daar.

Nieuwe logo gaat nog gebruikt worden, staat al op 't nieuwe shirt.

wanneer komt het nieuwe shirt en de cd uit?
en kun je me het ontwerp sturen?

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 24-05-2005 18:47 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

quote:
Op 28 oktober 2001 23:13 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
het is niet voor marduk oortjes geschikt nee
temnozor =

als je van graveland of burzum houd zeker ff checken

gouwe ouwe, erik,
ik moet nr 2 nog es horen, na die russische intro hahahaa VLADOSKTR TOVK BLAAUT BLA BLA

acid
Usericon van acid
Posted 24-05-2005 19:52 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

Nou, geef mij maar gewoon Aria, Korrozia Metalla, Black Coffee enzo, hehe.

"Jullie stemmen Pechtold!!"

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 25-05-2005 7:31 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Temnozor godverdomme!!!

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 25-05-2005 8:15 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2005 19:52 schreef acid het volgende:
Nou, geef mij maar gewoon Aria, Korrozia Metalla, Black Coffee enzo, hehe.

Korrozia Metalla...HAHAHAHA

Dan ben jij één van de weinigen die dat nog boven de Temnozor zou zetten.

Grapjas.

acid
Usericon van acid
Posted 25-05-2005 20:11 by acid Wijzig reactieProfiel van acidQuote dit bericht

??

De nieuwe platen zijn volledig kut, maar de eerste 2 / 3 LP's (Orden Satani, Russian Vodka) zijn wel erg goed. Ik zou niet weten wat daar grappig aan is? Ook niet vergelijkbaar met het nieuwe werk. Heb ook een live show van ze op tape (begin jaren '90), geniale show.

"Jullie stemmen Pechtold!!"

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com