|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik voelde me zondag en gisteren ook zwaar verrot. De Nokturnal Mortum shirts zijn al op btw? Ik zag gisteren pas dat er toch erg mooi artwork op staat. |
|
quote:Ook al verrot? Er zijn er nog meer ja die verrot zijn na zaterdag. We moeten blijkbaar veel over hebben de band aan het werk te kunnen zien hahaha Yep, de laatse NM longsleeve is vandaag weg gegaan. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Succes [Dit bericht is gewijzigd door ZelThoR op 19-01-2010 16:30] Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Thanks Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Nou, er gaan geruchten dat hij elk weekend genocider zuipt tot de alcoholocaust erop volgt en daarmee 6 miljoen hersencellen verdampt! Daarbij 'geeft' hij graag gas, dat beschijft hij als 'Mein dampf', lukt dit echter niet, dan wordt het al snel 'Mein krampf'. Voor de eventuele kontsnor en de anschluss tot aan de endlösung zal je dan zijn unter-und-überfraumensch moeten checken, maar tijdens concerten circuleert wel de naam 'Slamdolf Pitler' en klinkt zelfs massaal het 'Daar hoorden zij Mengele zingen'... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: :') |
|
quote: :') ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
signature |
|
Daar ging mijn goede naam |
|
quote:Grap van het jaar, nu al .. |
|
quote: Ai, zit ik al zo lang op ZM? |
|
quote:Ja, maar zelfs dat heeft geen negatief effect op "je goede naam" gehad .. |
|
quote: Hmm, hem kennende blijft het bij een paar biertjes, veel meer kan hij niet hebben. Ik ben geneigd om het bovenstaande met een fikse korrel zout te nemen. quote: Jupz, tel daarbij de coverband Hitler's BBQ op en het plaatje is compleet. Boeiender |
|
En natuurlijk kookt hij met een gastoestel! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Inductie zeg ik je. Nou, nog nieuws over de russische aarsfluiteraars? Boeiender |
|
quote: HEUY!!!! Het zijn lieve schatjes geworden die in vervolg alleen nog maar liefdesliedjes gaan zingen |
|
quote: Nu nog muzikale kwaliteiten ontwikkelen en inzetten en dan wordt het ooit nog wel eens wat met die band. Boeiender |
|
quote: Tja, niet iedereen is zo getalenteerd dat ze in een grindcoreband kunnen spelen he... spelfout weggehaald... |
|
quote: Hehe, klopt helemaal, het is een gave dat ik dat kan naast mijn andere bands en projecten. Boeiender |
|
Geeft niks, ik vind er ook geen donder aan ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Welke datum is de nieuwe cd in Nl te krijgen?? Iemand? Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: |
|
quote: HEUY!!!! Volgens mij krijgt Hub de nieuwe CD binninkort of heeft ze al thuis liggen. Ik heb de nieuwe CD en DVD...ergens goed.... vooral de dvd is geweldig |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |