IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Auteur:
Topic : Wie kent hier the allmighty Russian Temnozor Vorige pagina | Volgende pagina
Warrior_of_Odin
Usericon van Warrior_of_Odin
Posted 21-02-2003 19:36 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

inmiddels is Horizons en sorcery of fragments uit
(bijde te vinden op rajackar)
Horizons... heb ik net binnen en word er nu op geschoten.

Sorcery of fragments is de demotape + de MLP fragments wat meer experimenteel is dan je normaal van temnozor gewend bent.

Horizons... Is werkelijk fantastisch! als je van bands zoals Nokturnal Mortum, Otyg, Storm, Nieuwe graveland enzo houd moet je dit zeker ff beluisteren. Cleane stem afgewisseld met grunts en veel folk instrumenten. track 3 (White Thunder Roars) is zeker een aanraden. Ik zou zeggen kijk allemaal ff op rajackar en post je mening.

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 22-02-2003 14:49 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 21 februari 2003 19:36 schreef
Sorcery of fragments is de demotape + de MLP fragments wat meer experimenteel is dan je normaal van temnozor gewend bent.

Kan je mij vertellen waar ik deze cd kan kopen? Ik heb hier een aantal mp3's van (de demotape) en die zijn geweldig.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Warrior_of_Odin
Posted 22-02-2003 15:07 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Verval
Usericon van Verval
Posted 22-02-2003 15:18 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 22 februari 2003 15:07 schreef Warrior_of_Odin het volgende:
De demo op cd + de mlp fragments
www.thepaganfront.com/totenkopfpropaganda/pages/main.htm
http://www.hakenkreuz88.cjb.net/
www.oldlegend.com

Nieuwe cd Horizons...
www.ascentrecords.cjb.net

Thanks voor de links.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 22-02-2003 15:23 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

Ben ze nu ook aan het luisteren en het is echt

Ook maares bestellen (als ik geld heb).

Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 22-02-2003 15:46 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

Zojuist het nummer ..In the Crowns of Ancient Oaks, the Wind is Crying so Silent gehoord, klinkt er goed, maar eens wat meer van downloaden

Koud
Usericon van Koud
Posted 23-02-2003 20:27 by Koud Wijzig reactieProfiel van KoudQuote dit bericht

Die Horizons klinkt ook niet verkeerd zeg. Ben hem nu aan het luisteren en het mag dan anders zijn dan hun tape het is zeer

Al zitten er niet zoveel kippenvel momenten in als in Sorcery...

Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert.

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 24-02-2003 2:14 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

Heb horizons.. een aantal keren geluisterd dit weekend en ik moet zeggen dat de muziek me zeer bevalt. De nummers hebben een bijzonder goede sfeer mede dankzij de fluitstukken die erg goed in de muziek passen. Ik zal die andere cd ook maar eens downloaden.

Markam
I woke up dead this morning...
Usericon van Markam
Posted 24-02-2003 8:19 by Markam Wijzig reactieProfiel van MarkamQuote dit berichthttp://www.vervamon.tk

kan horizons niet echt vinden op de server hoor!

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 24-02-2003 10:21 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Is deze cd een stuk minder rauw geworden ofzo?

Warrior_of_Odin
Posted 24-02-2003 11:05 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2003 8:19 schreef Markam het volgende:
kan horizons niet echt vinden op de server hoor!

Kijk in de upload map

Warrior_of_Odin
Posted 24-02-2003 11:06 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

quote:
Op 24 februari 2003 10:21 schreef wladimir het volgende:
Is deze cd een stuk minder rauw geworden ofzo?

Ja de black metal stukken zijn eruit

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-03-2003 8:10 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Wat is dat voor iets wat ieder moment kan uitkomen!?

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 24-03-2003 13:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ikvond het bij vlagen meer iets van hele foute powermetal weghebben eigenlijk alleen die knakker die clean probeert te zingen vind ik gewoon nog fouter klinken

maar toch zitten er best interessante stukken bij, mits ik in een vrolijke nightwish bui ben

Je moeder.

Verval
Usericon van Verval
Posted 24-03-2003 19:00 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

Krijg als het goed is deze week Sorcery of fragments binnen Ben ernstig benieuwd!!!

Schjipsch
Usericon van Schjipsch
Posted 24-03-2003 23:28 by Schjipsch Wijzig reactieProfiel van SchjipschQuote dit bericht

neu niks voor mij

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 24-03-2003 23:42 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik krijg de nieuwe ook binnenkort voor een review voor Vampire!

Warrior_Of_Odin, je hebt mail van me ontvangen!

Warrior_of_Odin
Posted 25-03-2003 10:08 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Je hebt meel terug

Warrior_of_Odin
Posted 26-03-2003 15:13 by Warrior_of_Odin Wijzig reactieProfiel van Warrior_of_OdinQuote dit bericht

Ik ben bezig met de vragen kerel verwacht morgen of vrijdag een meeltje!

Inside-Lie
Usericon van Inside-Lie
Posted 26-03-2003 17:58 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Prima! Wel een interessante gesprekspartner denk ik!

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-03-2003 18:23 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Ashen light heerscht meer

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 26-03-2003 18:25 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2003 18:23 schreef wladimir het volgende:
Ashen light heerscht meer

Dat meen je niet. Ik heb daar ook een cd van gehad, "Pesn Velesa" ofzo, maar die ik vond ik echt zeer, zeer matig.

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-03-2003 18:28 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

quote:
Op 26 maart 2003 18:25 schreef Gangrad het volgende:
Dat meen je niet. Ik heb daar ook een cd van gehad, "Pesn Velesa" ofzo, maar die ik vond ik echt zeer, zeer matig.

Tjah, ik heb een zwak voor die natuur geluiden.

Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 26-03-2003 18:28 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Moet je mij eens horen op de WC

Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor

wladimir
Usericon van wladimir
Posted 26-03-2003 18:30 by wladimir Wijzig reactieProfiel van wladimirQuote dit bericht

Liever niet.

Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com