|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Kan je mij vertellen waar ik deze cd kan kopen? Ik heb hier een aantal mp3's van (de demotape) en die zijn geweldig. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
De demo op cd + de mlp fragments www.thepaganfront.com/totenkopfpropaganda/pages/main.htm http://www.hakenkreuz88.cjb.net/ www.oldlegend.com Nieuwe cd Horizons... www.ascentrecords.cjb.net |
|
quote: Thanks voor de links. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ben ze nu ook aan het luisteren en het is echt Ook maares bestellen (als ik geld heb). |
|
Zojuist het nummer ..In the Crowns of Ancient Oaks, the Wind is Crying so Silent gehoord, klinkt er goed, maar eens wat meer van downloaden |
|
Die Horizons klinkt ook niet verkeerd zeg. Ben hem nu aan het luisteren en het mag dan anders zijn dan hun tape het is zeer Al zitten er niet zoveel kippenvel momenten in als in Sorcery... Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Heb horizons.. een aantal keren geluisterd dit weekend en ik moet zeggen dat de muziek me zeer bevalt. De nummers hebben een bijzonder goede sfeer mede dankzij de fluitstukken die erg goed in de muziek passen. Ik zal die andere cd ook maar eens downloaden. |
|
kan horizons niet echt vinden op de server hoor! |
|
Is deze cd een stuk minder rauw geworden ofzo? |
|
quote: Kijk in de upload map |
|
quote: Ja de black metal stukken zijn eruit |
|
Wat is dat voor iets wat ieder moment kan uitkomen!? |
|
ikvond het bij vlagen meer iets van hele foute powermetal weghebben eigenlijk alleen die knakker die clean probeert te zingen vind ik gewoon nog fouter klinken maar toch zitten er best interessante stukken bij, mits ik in een vrolijke nightwish bui ben Je moeder. |
|
Krijg als het goed is deze week Sorcery of fragments binnen Ben ernstig benieuwd!!! Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
neu niks voor mij |
|
Ik krijg de nieuwe ook binnenkort voor een review voor Vampire! Warrior_Of_Odin, je hebt mail van me ontvangen! |
|
Je hebt meel terug |
|
Ik ben bezig met de vragen kerel verwacht morgen of vrijdag een meeltje! |
|
Prima! Wel een interessante gesprekspartner denk ik! |
|
Ashen light heerscht meer |
|
quote: Dat meen je niet. Ik heb daar ook een cd van gehad, "Pesn Velesa" ofzo, maar die ik vond ik echt zeer, zeer matig. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
quote: Tjah, ik heb een zwak voor die natuur geluiden. |
|
Moet je mij eens horen op de WC Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Liever niet. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |