|
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | ||||
Auteur: |
|
|
Wat voor provider heb je dan? Anyway. De live DVD en het nieuwe album zijn tijdelijk als A5 digibook te pre orderen. De engelse vertaling van de nieuwe album titel klinkt in ieder geval als "Natural boundaries of Dreams" Hierbij de mislukte vertaling van het russische mailtje wat ik ontvangen heb: Attention! The preorder is declared! New full-length album ТЕМНОЗОРЬ "Natural boundaries of Dreams" and the first official concert DVD groups "Twilight on Funeral of Winter" is at a finishing stage of preparation for duplicating. Preliminary term of an exit of both positions - last decade December, 2009. The album of "Natural boundary of Dreams" will be let out, first of all, in a collection format digibook CD in the limited circulation. Simultaneously with it there is also a collection version live DVD ТЕМНОЗОРЬ "Twilight on Funeral of Winter". The format концертника will be A5 digibook with two disks inside: DVD c the concert video-version + CD with the audio-version of the same performance (so-called "live album"). Concert shootings were carried out 4 професcиональными by chambers, a sound number is written down поканально through the director's panel, all material is processed and shown in the same studio where record of albums "Volnitsej in the Problue of Nights" and "Natural boundaries of Dreams" was made. The circulation of both positions is limited! For today and till December, 10th inclusive you can make the preorder for both positions both together, and separately. The total cost of two releases (digibook "Natural boundaries of Dreams" + A5 Digibook DVD+CD "Twilight on Funeral of Winter") under the preorder will make 900 roubles + the postage. Cost of each position under the preorder separately: digibook "Natural boundaries of Dreams" 350 roubles + the postage, A5 digibook DVD+CD "Twilight..." 750 rbl. + the postage. Any preorder can be carried out, having written to us on email: utgardloki@yandex.ru |
|
quote: :') |
|
quote: Waar heb je dat vandaan? (edit: las het al) Hoe dan ook: eindelijk wat nieuws over het album, goede zaak [Dit bericht is gewijzigd door Northward op 10-12-2009 16:45] |
|
Het album is inmiddels in Rusland verkrijgbaar. Klinkt wederom erg goed. Rodoslav (van Krynitza) is zeker een goede toevoeging voor de clean vocals. Het enige min punt is eigenlijk de speeltijd. Krap 40 minuten vind ik net iets te weinig. [Dit bericht is gewijzigd door SavitriDevi op 06-01-2010 14:28] |
|
Ze hebben dan ook te weinig lebensraum. |
|
quote: |
|
quote: spelfout weggehaald... |
|
Ben de plaat nu aan het luisteren, maar die gast die eerst de clean vocals deed (op Folkstorm..) is die eruit ofzo? Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Titel van dit topic klopt nu natuurlijk helemaal niet meer haha Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ondertussen kent iedereen ze hahaha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Volgens mij is er op elk album een andere zanger voor de clean vocals. In ieder geval is de zanger op sorcery en horizons verschillend. Op het laatste album zingt Radoslav. De zanger van Krynitza. (overigens ook een enorm goede folk band) http://www.youtube.com/watch?v=aOedNLWwtUk En nou niet allemaal gaan zeiken over de swastika's op z'n mouw |
|
quote: Inderdaad. Gratis propaganda Ik heb hier het 1e shirt nog liggen. Destijds gelimiteerd tot 50 stuks. Wellicht gaat 't nog ooit geld waard worden |
|
Krynitza is idd een erg leuk bandje Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben je ook bekend met Volkolak hub? Ook een enorme aanrader! http://www.youtube.com/watch?v=HqqdZXk8XUk |
|
quote: +10 scenepoints |
|
Kan je daarmee voor een leuk serviesje sparen? |
|
Nee, maar als je net zoals huub +10000 scenepoints heb verdien je wel een sticker |
|
Kunnen we ook dubbele stickers ruilen want met zoveel scenepoints hebben we snel meer stickers bij elkaar?! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Heb alle drie de albums maar het meest folkloristische is toch veruit het beste van hen in mijn ogen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Voor de verandering wat positiefs over Temnozor. Ik luister nu naar hun nieuwe plaat (Haunted Dreamscapes). Track 3 is net pas achter rug maar nu kan al geconcludeerd worden dat het weer een prachtige plaat geworden is. Qua productie klinkt het ook beter dan ooit. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
Ik kijk hier zwaar naar uit. Moet wel zeggen dat ik de sample wat vond tegenvallen, maargoed, eerst de plaat in zijn geheel eens horen! |
|
De live DVD "Sumerki Na Pokhoronakh Zimy" is inmiddels ook uit! Na het beluisteren van de nummers krijg ik alleen maar meer zin in de 16e. Waar het ook plaats mag vinden. |
|
euhm, kent iemand hier de buren Tumulus? signature |
|
quote: Mja, van naam, ja. Nog nooit een noot van gehoord. En of ik dat wil? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
Dit topic is 19 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |