|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Mannen worden misantropisch na een paar biertjes, dat hebben vrouwen dan weer minder. Welcome to the Atrocity Exhibition |
|
quote: Dat is een slecht voorbeeld. In een wolvenroedel is het alpha-vrowtje de dominante leider, maar die is wel geweldadig en agressief. Maar over het algemeen komen bij diergroepen bij groepen dieren niet hele grote conflicten voor omdat dat een groep zwak maakt. Wij mensen zijn met teveel en daardoor ontstaan conflicten. Of mannen of vrouwen nou dominant zijn, dat komt toch voor. Bovendien vind ik je vraag ietwat schrijnend; 'Hoe zou de wereld er uit zien als vrouwen dominant waren?' . Alsof er geen dominante vrouwen bestaan. Subtiel kamerolifantje |
|
quote: Ik denk niet dat mannen dominanter zijn dan vrouwen of andersom, maar dat de manier waarop ze dat zijn verschilt. |
|
quote: Dat zei ik ook niet. Ik zei vrouwen willen minder macht dan mannen. En voor de rest ben ik het met je eens. |
|
Euhh.... Wat veranderd er dan? Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Om het einde van het topic vast te verklappen; geen kut! Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Dat zeg ik.. Slotje dan maar? Bazzio Attacks!!! |
|
beste slome,jij hebt wel erg snel je oordeel klaar..zeker over dat archeologie onderwerp,dat mag best, maar dat verhaal van mij over dat mannen jagers zijn...en vrouwen niet,dat ben je toch wel met me eens of niet..... |
|
quote: Wel goed lezen hé ouwe rover Ik heb dat niet ontkend, ik vind dat deel van het instinct alleen niet meer relevant dezer dagen. |
|
haha, ok zijn we weer vriendjus dan? |
|
quote: Prima Maar even nog: Vind je het jacht instinct tegenwoordig nog relevant dan? |
|
quote: heeh en weet je ook hoe als er een conflict komt stellen de vrouwtjes zich beschikbaar voor een neukpaartij. bijna alle sociale problemen worden opgelost door sex. Ook onder mannen. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
En laten we t lekker zo houden, zo moet t ook! |
|
Hey slome, ja ik denk van wel...er is in deze laatste 20 jaar veel veranderd tussen man en vrouw, er zijn meer scheidingen, mensen gaan meer vreemd. Het lijkt wel of men aan 1 partner niet meer genoeg heeft. Er borrelt iets wat zijn weerga niet kent en ik denk, dat t niet gezond is....wij gaan momenteel totaal tegen de evolutietheorie in...mensen zoeken steeds meer een hogere vorm van genot, een duurdere auto, de spanning bij de huidige partner is weg, etc.De laatste 20 jaar zijn revolutionair tussen man en vrouw...en dit gaat niet goed zo. |
|
@dinges met de lange naam, eerste van deze 2 posts [Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 14-06-2005 0:55] |
|
of er was iets mis met mijn (inmiddels ex) vrouw of vrouwen waren al dominant.... Rock moet Rollen |
|
Gelijk heb je blitz.. |
|
De venus van Milo en mijn penis van n kilo |
|
sorry |
|
|
|
Ik sloeg door met mijn venus van Milo |
|
het zal wel laat zijn...ik niet snappen |
|
Dat vind ik zo leuk aan Vampiria, ze snapt zo weinig. |
|
quote: Tja... Zo heb ik het nog niet eens bekeken. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |