IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Hoe zou de wereld er uit zien als vrouwen dominant waren? Vorige pagina | Volgende pagina
Blitzkruchekuch
Usericon van Blitzkruchekuch
Posted 10-06-2005 0:32 by Blitzkruchekuch Wijzig reactieProfiel van BlitzkruchekuchQuote dit bericht

Vrouwen die geemancipeerd willen zijn ....
waarom gaan ze dan toch altijd door de knieen tijdens het pijpen?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-06-2005 0:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2005 0:32 schreef Blitzkruchekuch het volgende:
Vrouwen die geemancipeerd willen zijn ....
waarom gaan ze dan toch altijd door de knieen tijdens het pijpen?
Omdat ze anders je pikkie nie kenne vinden?


Blitzkruchekuch
Usericon van Blitzkruchekuch
Posted 10-06-2005 0:42 by Blitzkruchekuch Wijzig reactieProfiel van BlitzkruchekuchQuote dit bericht

das n goeie...vanaf nu, als alle mannen op n standbeeld zouden staan,hoeven de dames niet meer te bukken


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-06-2005 1:24 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2005 0:32 schreef Blitzkruchekuch het volgende:
Vrouwen die geemancipeerd willen zijn ....
waarom gaan ze dan toch altijd door de knieen tijdens het pijpen?

haha misschien omdat ze het zelf lekker vinden. heeft weinig met emancipatie te maken.
Emancipatie betekend ook niet alles doen wat mannen juist niet willen.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 10-06-2005 8:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Emancipatie houd voor 99% van de bakvissen in dat ze geen smerig werk meer willen doen en dat ze als een prinsesje behandeld worden ... overrated begrip.


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-06-2005 9:30 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 juni 2005 8:30 schreef Jenje het volgende:
Emancipatie houd voor 99% van de bakvissen in dat ze geen smerig werk meer willen doen en dat ze als een prinsesje behandeld worden ... overrated begrip.

Hey maar zo willen mannen toch ook behandeld worden?


@Blitzkruchekuch. Oh en mannen zakken niet door hun knieen??



On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Timebaby
niks moet... ...niksen mag
Usericon van Timebaby
Posted 10-06-2005 10:59 by Timebaby Wijzig reactieProfiel van TimebabyQuote dit bericht

quote:
--------------------------------------------------------------------------------

n korte Nietzscheaanse waarheid;

Man = Krijger
Vrouw = Moeder

--------------------------------------------------------------------------------
ik denk dat een vrouw moeder maar ook krijger kan zijn als ze daarvoor kiest.



Why to be innocent daughter of Embla?Behold, in the beast's embrace the flower has withered. Why are you fighting for your land youth of the north? they sold your father's grave for the petty gold.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-06-2005 11:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2005 8:30 schreef Jenje het volgende:
Emancipatie houd voor 99% van de bakvissen in dat ze geen smerig werk meer willen doen en dat ze als een prinsesje behandeld worden ... overrated begrip.

van de bakvissen idd, van die brainwashed papa's kindjes die hun leven zo inrichten dat ze maar aardig worden gevonden door mannen.
Emancipatie wil juist af van het beter zijn of worden gevonden van een bepaalde groep op basis van niets. Emancipatie is geen vrouwen begrip, bejaarden kunnen ook emanciperen, en mannen etc. Heeft met opkomen voor gelijkheid te maken, jezelf afzetten tegen het instandhouden van machtsprocessen die ooit eens door iemand zijn bedacht en een onjuiste verdeling van de werkelijkheid in stand houd.


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 10-06-2005 11:57 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2005 11:45 schreef ghoulliette het volgende:
van de bakvissen idd, van die brainwashed papa's kindjes die hun leven zo inrichten dat ze maar aardig worden gevonden door mannen.
Emancipatie wil juist af van het beter zijn of worden gevonden van een bepaalde groep op basis van niets. Emancipatie is geen vrouwen begrip, bejaarden kunnen ook emanciperen, en mannen etc. Heeft met opkomen voor gelijkheid te maken, jezelf afzetten tegen het instandhouden van machtsprocessen die ooit eens door iemand zijn bedacht en een onjuiste verdeling van de werkelijkheid in stand houd.


Daar kan ik mee leven. Wat ik ernstig en fout vind is het idee wat sommige feminazi's hadden om alle rollen en grenzen tussen mannen en vrouwen te doen vervagen en vernietigen. Ze wilden graag uberhaupt geen onderscheid tussen man en vrouw. Dat onderscheid is er wel en is m.i. ook essentieel voor het goed functioneren van een maatschappij. Gelukkig zijn dit soort denkbeelden enigszins op de retour.

Dan had je nog de extremisten die de heersende structuren simpelweg om wilden keren en zelf tot misandrie keerden alleen maar omdat er misogyne mannen bestonden. De Valerie Solana's van deze wereld zeg maar. Dit soort vrouwen hebben de emancipatiebeweging geen goed gedaan. En dan hebben we het nog niet eens over de Andrea Dworkin's etc. die alle vormen van geslachtsgemeenschap als verkrachting zagen... (alhoewel die Dworkin soms ook nog iets nuttigs te melden had).

In elk geval:

gelijkwaardige rechten en plichten - JA

gelijke (lees: dezelfde) rollen binnen de maatschappij/familie etc. - NEE







KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-06-2005 12:05 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Chel... Kan je zeggen wat jij met die rollen bedoeld? Hoe je dat ziet? Wat zou een rol volgens jou voor een man zijn en welke voor de vrouw?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-06-2005 12:10 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Ik denk dat de wereld er niet eenvoudiger uit zou zien.


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 10-06-2005 12:14 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

idd, geheel irrationeel, steeds weer andere wetgeving. veel te veel rose etc


bah wat een eng topic dit!



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-06-2005 12:24 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 juni 2005 12:14 schreef Hamer het volgende:
idd, geheel irrationeel, steeds weer andere wetgeving. veel te veel rose etc


bah wat een eng topic dit!

Ben je bang voor vrouwen?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Smoochy
raar maar waar
Usericon van Smoochy
Posted 10-06-2005 12:40 by Smoochy Wijzig reactieProfiel van SmoochyQuote dit bericht

Hmmm denk beter meeste vrouwen zijn wat rationeler. Maar ja vrouwen onder elkaar zijn weer erger dan mannen dus laten we het gewoon maar gaan mixen..dan komt het wel goed.


SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER.


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 10-06-2005 12:42 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

quote:
Op 10 juni 2005 12:24 schreef zillah-morte het volgende:
Ben je bang voor vrouwen?


voor sommige wel ja



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-06-2005 12:43 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

Je moeder!


skullfuck
smaakvervanger
Usericon van skullfuck
Posted 10-06-2005 12:44 by skullfuck Wijzig reactieProfiel van skullfuckQuote dit berichthttp://

OWN#D!


Suck my piss


zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-06-2005 12:45 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

Ach ik denk dat er goede mannen zijn, en slechte, en goede vrouwen en slechte. En ik denk dat ze elkaar goed aanvullen.
Over het algemeen zijn vrouwen beter in bepaalde zaken, en mannen ook. Maar daarin heb je zeker uitzonderingen. Ik zie iedereen graag als een individu.


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 10-06-2005 12:46 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

nee ik ben veel sterker dan mams dus daar ben ik niet bang voor.

maar vrouwen die slaan zijn eng! Een vent mag namelijk een vrouw niet slaan dus dan is dat zo eng als zij wel willen slaan! Trappe ze je zo inelkaar en je mag niets doen!


quote:
Op 10 juni 2005 12:45 schreef zillah-morte het volgende:
Ach ik denk dat er goede mannen zijn, en slechte, en goede vrouwen en slechte. En ik denk dat ze elkaar goed aanvullen.
Over het algemeen zijn vrouwen beter in bepaalde zaken, en mannen ook. Maar daarin heb je zeker uitzonderingen. Ik zie iedereen graag als een individu.


HIPPIE!

[Dit bericht is gewijzigd door Hamer op 10-06-2005 12:47]



Schaep
Usericon van Schaep
Posted 10-06-2005 12:47 by Schaep Wijzig reactieProfiel van SchaepQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2005 12:46 schreef Hamer het volgende:
nee ik ben veel sterker dan mams dus daar ben ik niet bang voor.

maar vrouwen die slaan zijn eng! Een vent mag namelijk een vrouw niet slaan dus dan is dat zo eng als zij wel willen slaan! Trappe ze je zo inelkaar en je mag niets doen!


Gewoon terugslaan, denk ik dan. Maar dat hangt ook van de situatie af natuurlijk. Ik bedoel, geslagen worden is af en toe ook best lekker.


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 10-06-2005 12:52 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

das waar maar ik ozu nooit een vrouw een volledige stoot met mn vuist verkopen.. das toch zielig!!!



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-06-2005 12:53 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 juni 2005 12:46 schreef Hamer het volgende:
nee ik ben veel sterker dan mams dus daar ben ik niet bang voor.

maar vrouwen die slaan zijn eng! Een vent mag namelijk een vrouw niet slaan dus dan is dat zo eng als zij wel willen slaan! Trappe ze je zo inelkaar en je mag niets doen!




HIPPIE!

Nee realist
Dit is mijn mening.
Mag dat niet dan??


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


Hamer
Nog liever
Usericon van Hamer
Posted 10-06-2005 12:55 by Hamer Wijzig reactieProfiel van HamerQuote dit berichthttp://www.HammerArts.cjb.net

........







HIPPIE!



zillah-morte
Feed me, fuck me, and shut the fuck up, bitch...
Usericon van zillah-morte
Posted 10-06-2005 12:57 by zillah-morte (Bestuurslid stichting) Wijzig reactieProfiel van zillah-morteQuote dit berichthttp://aeterna.cjb.net

quote:
Op 10 juni 2005 12:55 schreef Hamer het volgende:
........







HIPPIE!


Wat wil je er nou eigenlijk mee zeggen dan?


On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-06-2005 12:59 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 10 juni 2005 11:57 schreef Chelman het volgende:
Daar kan ik mee leven. Wat ik ernstig en fout vind is het idee wat sommige feminazi's hadden om alle rollen en grenzen tussen mannen en vrouwen te doen vervagen en vernietigen. Ze wilden graag uberhaupt geen onderscheid tussen man en vrouw. Dat onderscheid is er wel en is m.i. ook essentieel voor het goed functioneren van een maatschappij. Gelukkig zijn dit soort denkbeelden enigszins op de retour.

Dan had je nog de extremisten die de heersende structuren simpelweg om wilden keren en zelf tot misandrie keerden alleen maar omdat er misogyne mannen bestonden. De Valerie Solana's van deze wereld zeg maar. Dit soort vrouwen hebben de emancipatiebeweging geen goed gedaan. En dan hebben we het nog niet eens over de Andrea Dworkin's etc. die alle vormen van geslachtsgemeenschap als verkrachting zagen... (alhoewel die Dworkin soms ook nog iets nuttigs te melden had).

In elk geval:

gelijkwaardige rechten en plichten - JA

gelijke (lees: dezelfde) rollen binnen de maatschappij/familie etc. - NEE







Solanas... daar noem je er ook eentje. Hoewel ze niet alleen maar onzin uitkraamde deed ze dat voornamelijk wel. En ze is ook echt een extremitische uitzondering.

MBt het vervagen van rollen en grenzen tussen mannen en vrouwen... Mannen en vrouwen zijn niet hetzelfde, wat ik zelf belangrijk vind is dat de verschillen die erzijn niet als meer of minder worden gezien. Op dit moment is het zo dat het mannelijke en vrouwelijke vaak tegenelkaar afgeszet wordt in dichotomien, wat het eene vaak goed maakt en het andere vaak minder gewenst. Beter zou zijn om die dichotomien een andere beteknis te geven zodat het vrouwelijke een hogere waardering krijgt. Herwaardering van het vrouwelijke dus.

Maar wat mij betreft zouden sommige rollen wel mogen vervangen, maar het lijkt mij dat dat vanzelf gaat wanneer het vrouwelijke meer gewaardeerd zal worden.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen