|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hou je mening voor je schaep. |
|
Debat avond: Vrouwen Buitenspel?! Beeldvorming in de sport Met als gasten: Riko Schuijers (Sportpsycholoog) Agnes Elling (Universitait docente UvT) Wilma Hebing (gediplomeerd trainer wielrennen en mountainbiken) Hanne den Engelse (Roeister en student RU) Datum: 15 juni 2005 (morgen dus) Tijd: 20:00-22:00 (zaal open 19.30) Plaats: Diogenes (Van Schaeck Mathonsingel 10, Nijmegen) (2 minuten lopen van CS) Entree: 2,50 / 1,50 voor studenten en DIO)-Leden www.Diogenes.nu Dit debat is medemogelijk gemaakt door het Insitute for Gender Studies (RU). |
|
[OT]Hee, een nieuwe, of ben je ouwe vermomd als nieuwe?[/OT] Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
Een hele nieuwe... Gaat het hier dan volgens de vlammenkrijg procedure ? Je maintiendrai! |
|
quote: Je kan er lang of kort over discusieren, maar de meningen zullen altijd wel ergens over verdeelt zijn. Mannen laten vaak zo zien wat ze in huis hebben, en zijn daarbij doorzichtig, nou ja, meer recht door zee. Een vrouw kan heel geniepig te werk gaan. En ik denk dat daar een stuk macht ligt. Die moeten we nou niet in dit topic gaan veraden, anders hebben de mannen ons vrouwen door Ik denk dat mannen en vrouwen beide, veel macht hebben On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Het ligt ook gewoon aan het karakter per persoon. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Nee hoor, maar we hebben wel eens dat bestaande gebruikers verder gaan onder een nieuwe naam. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
(quoten moet zulks een nieuw persoon nog even leren) Absoluut. En in dit soort discussies heb ik gauw lange tenen, maar misschien is het juist wel handig om de grootste onzin over je heen te laten gaan, inderdaad. Dom houden Edit: In dit geval gewoon een nieuwe dus En dat valt me alles mee! Ik ben benieuwd. [Dit bericht is gewijzigd door Vr.M op 24-06-2005 14:32] Je maintiendrai! |
|
Als je op dit ding drukt kan je iemand quoten: Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Idd gewoon eerst dom houden, en dan ineens met goede argumenten toeslaan. laat eerst maar uitrazen On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
"Hoe zou de wereld er uit zien als vrouwen dominant waren?" Een paar lukraak gedane suggesties: stel je eens voor dat... ~ er in de bijbel zou staan dat Adam gemaakt was uit een rib van Eva ~ als indirect gevolg daarvan binnen de (orthodoxe) kerk de vrouwen het voor het zeggen hadden ~ in het Witte Huis momenteel een zekere Georgette Bush zetelde ~ islamitische mannen burka's moesten dragen, omdat ze anders hun mannelijkheid zouden tonen (baardgroei) en islamitische vrouwen daarentegen continu met zo weinig mogelijk (niks?) verhullende bovenkleding liepen om hun vrouwelijkheid te tonen (borstgroei) ~ er een niet gering percentage mannen rond zou lopen met traumatische herinneringen aan de keer dat een agressieve blondine hen onder bedreiging van een MP-5 iets in hun achteringang duwde ... [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 24-06-2005 14:53] |
|
~ jij door je zusje verrot gemept wordt als je te laat thuis komt... |
|
(voor het verzinnen dan, niet voor de activiteit...) |
|
~ Vrouwen zuipend, boerend en al schetend voor de tv hangen met de bierpens, terwijl de man zuchtend naar de koelkast blijft lopen. |
|
quote: Heel goed. je helpt goed mee On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ach, dan hebben vrouwen ook eens een excuus voor die continu stroom zwakzinnige halfzinnen en overbodige ontzettend domme opmerkingen. |
|
quote: Kijk eens naar je eigen zin..... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Ik ga maar buiten verder bieren zie ik. |
|
Ik wil ook Bier.. Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
quote: Ik wil bier EN airco EN water in de tuin! Je maintiendrai! |
|
quote:Le chica de M.? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: [Dit bericht is gewijzigd door Nix op 24-06-2005 23:28] I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote:Vrouwen zijn NIET dominant en zullen dat ook niet worden! Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Wedden dat ik wel dominant ben. I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |