IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Auteur:
Topic : Hoe zou de wereld er uit zien als vrouwen dominant waren? Vorige pagina | Volgende pagina
Karin
Usericon van Karin
Posted 23-04-2004 16:29 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

Dat heb je verkeerd begrepen, mannen moeten em weer omlaag doen ipv vrouwen!!!!!!
Weet je hoe kut het is als je net wakker bent, je gaat pissen, en de bril staat omhoog!? Dat heb je dat met slaperige kop niet door (nouja, ik niet iig), SMERIG !!!!!


Will there ever be a better icon than myself?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-04-2004 16:30 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 16:29 schreef Karin het volgende:
Dat heb je verkeerd begrepen, mannen moeten em weer omlaag doen ipv vrouwen!!!!!!
Weet je hoe kut het is als je net wakker bent, je gaat pissen, en de bril staat omhoog!? Dat heb je dat met slaperige kop niet door (nouja, ik niet iig), SMERIG !!!!!


Da's jouw probleem.


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2004 16:30 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oftewel: mannen moeten zich aanpassen aan de achterlijkheid van vrouwen?



Karin
Usericon van Karin
Posted 23-04-2004 16:31 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

Nee, mannen moeten een wc gebruiken zoals ie bedoelt is; er IN pissen.


Will there ever be a better icon than myself?


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 23-04-2004 16:31 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 16:20 schreef Jenje het volgende:
Maar zodra de woorden "roze" of "bloemetjes" verschijnen gata er een slot op!


ben je niet goed bij je hoofd roze en bloemetjes die is gek zeg .ik haat roze en bloemetjes

quote:
Op 23 april 2004 16:20 schreef Chelman het volgende:
Ik hoop dat de eerste regel die ze zouden instellen zou zijn: ALTIJD DIE FUCKING WC BRIL OMHOOG ALS JE KLAAR BENT!

Ik vind het namelijk mega irritant dat ze hem altijd weer omlaag doen.


kost ook zoveel tijd en energie hè?


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2004 16:33 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 16:31 schreef Karin het volgende:
Nee, mannen moeten een wc gebruiken zoals ie bedoelt is; er IN pissen.

en vrouwen moeten er niet IN VALLEN


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-04-2004 16:33 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 16:31 schreef NorthernThrone het volgende:
ben je niet goed bij je hoofd roze en bloemetjes die is gek zeg .ik haat roze en bloemetjes



Als je bloemen haat dan ben je een of ander manwijf. Bloemen heerschen.


quote:

kost ook zoveel tijd en energie hè?


Nee...maar waarom zeiken vrouwen dan altijd dat WIJ het weer omlaag moeten doen?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Karin
Usericon van Karin
Posted 23-04-2004 16:34 by Karin Wijzig reactieProfiel van KarinQuote dit bericht

omdat jullie em ook omhoog doen?


Will there ever be a better icon than myself?


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-04-2004 16:34 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 16:34 schreef Karin het volgende:
omdat jullie em ook omhoog doen?


Nee je ziet het verkeerd. Jullie doen hem omlaag.

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 23-04-2004 16:35]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


robbemans
Snakeman
Usericon van robbemans
Posted 23-04-2004 16:35 by robbemans Wijzig reactieProfiel van robbemansQuote dit berichthttp://www.snakes-reptiles.com

leuke discussie


Internet is gaaf, ik kan mensen blokkeren, bannen en deleten!! | http://www.brutal-network.nl | http://www.snakes-reptiles.com


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 23-04-2004 16:36 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 16:33 schreef Chelman het volgende:
Als je bloemen haat dan ben je een of ander manwijf. Bloemen heerschen.




Nee...maar waarom zeiken vrouwen dan altijd dat WIJ het weer omlaag moeten doen?


ja die in het bos enzo staan okay maar niet op kledingstukken ofzo en ik ben geen manwijf

dan zijn dat gewoon debiele wijven, zoveel moeite is dat toch niet


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2004 16:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 16:34 schreef Karin het volgende:
omdat jullie em ook omhoog doen?
De natuurlijk positie IS omhoog ....


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-04-2004 16:39 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 16:38 schreef Jenje het volgende:
De natuurlijk positie IS omhoog ....


Logisch nadenken was toch niet aan de vrouwen besteed?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 23-04-2004 16:40 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 16:39 schreef Chelman het volgende:
Logisch nadenken was toch niet aan de vrouwen besteed?


opletten niet aan mannen


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2004 16:41 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 16:39 schreef Chelman het volgende:
Logisch nadenken was toch niet aan de vrouwen besteed?
Nee want logica betekent rechtdoor gaan en vrouwen worden afgeleid door gaye roze bloemetjes soepjurken.

*niet ALLE vrouwen overigens*


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-04-2004 16:42 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 16:41 schreef Jenje het volgende:

*niet ALLE vrouwen overigens*


Zit She-Ra mee te kijken?


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Azagthoth
One RG2550EX in the pocket!
Usericon van Azagthoth
Posted 23-04-2004 16:43 by Azagthoth Wijzig reactieProfiel van AzagthothQuote dit berichthttp://www.playsomeguitar.com

quote:
Op 23 april 2004 16:42 schreef Chelman het volgende:
Zit She-Ra mee te kijken?



hehe: http://www.vissor.com/static/whippedtest.php



NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 23-04-2004 16:44 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 16:41 schreef Jenje het volgende:
Nee want logica betekent rechtdoor gaan en vrouwen worden afgeleid door gaye roze bloemetjes soepjurken.

*niet ALLE vrouwen overigens*


ik wou net zeggen, daar hoor ik niet bij...humz maar er lopen tegenwoordig ook veel mannen in roze blousjes


Chelman
Krijg de bloemetjes
Usericon van Chelman
Posted 23-04-2004 16:45 by Chelman Wijzig reactieProfiel van ChelmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 16:44 schreef NorthernThrone het volgende:
ik wou net zeggen, daar hoor ik niet bij...humz maar er lopen tegenwoordig ook veel mannen in roze blousjes


Zal wel.....ik zou in ieder geval geen kledingadviezen van een vrouw aannemen die 'Act like a troll' in haar signature heeft.....

[Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 23-04-2004 16:46]


KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA !


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 23-04-2004 16:46 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 16:42 schreef Chelman het volgende:
Zit She-Ra mee te kijken?
Nee hoor *just in case *

Maar ik zie overigens weinig metalvrouwen in roze soepjurken met bloemetjes (of ze moeten darkfantasy heten .. OEPS)


NorthernThrone
Usericon van NorthernThrone
Posted 23-04-2004 16:46 by NorthernThrone Wijzig reactieProfiel van NorthernThroneQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 16:45 schreef Chelman het volgende:
Zal wel.....ik zou in ieder geval geen kledingadvien van een vrouw aannemen die 'Act like a troll' in haar signature heeft.....




Staalman
Usericon van Staalman
Posted 23-04-2004 16:51 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 23 april 2004 16:43 schreef Azagthoth het volgende:
hehe: http://www.vissor.com/static/whippedtest.php


You have passed the test and are officially a non-whipped member of a relationship. You are not sorry, weak, lame, pathetic, or flimsy headed. You are not a weinie, a wussy, or a but-monkey...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-04-2004 18:19 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 april 2004 10:06 schreef NorthernThrone het volgende:
zo te zien klopt het dat mannen niks van vrouwen snappen

oew beschrijf jij de man eens
trouwens hiermee vind ik de vrouw niet minder, ze zijn liever als de jongens


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 23-04-2004 18:23 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 23 april 2004 16:44 schreef NorthernThrone het volgende:
ik wou net zeggen, daar hoor ik niet bij...humz maar er lopen tegenwoordig ook veel mannen in roze blousjes

omdat sommige kansloze testosterongestuurde mannen denken dat ze bij het laten zien van de vrouwelijke kant meer vrouwen krijgen, of ze willen liever een aarschopvulling.

wees liever jezelf daarmee krijg je leukere vrouwen


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


SkinPeeleR
moeite van het doodschoppen niet waard
Usericon van SkinPeeleR
Posted 23-04-2004 18:34 by SkinPeeleR Wijzig reactieProfiel van SkinPeeleRQuote dit berichthttp://www.e-psychiater.nl/html/psychiatrie/zwakbegaafdheid.php

quote:
Op 23 april 2004 16:29 schreef Karin het volgende:
Dat heb je verkeerd begrepen, mannen moeten em weer omlaag doen ipv vrouwen!!!!!!
Weet je hoe kut het is als je net wakker bent, je gaat pissen, en de bril staat omhoog!? Dat heb je dat met slaperige kop niet door (nouja, ik niet iig), SMERIG !!!!!


Oja? hoe denk je dat het voor ons is? laat een trut hem omlaag, ga je met slaapdronken kop pissen.. Ben je klaar, ontdek je dat je ook nog rustig wilt schijten, zitten er spetters op de bril, reet nat!! bedankt..


Een kleine snol zit zo vol.


Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen