|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: het is een beetje lastig om hier antwoord op te geven zonder hele stukken van het boek neer te planten. in ieder geval: uitzonderingen zijn er altijd. ik ken in ieder geval veel meer mannen die winkelen niet leuk vinden dan wel. het is logisch dat je het leuk vindt om een gitaar te kopen ja, maar dat moet je dan meer zien als: het is een nieuw onderdeel om beter te kunnen jagen dus dan is het logisch dat het interessant is. bovendien zijn heel veel problemen die we nu tegenkomen in de maatschappij een gevolg van een wereld die te snel verandert in verhouding met wie we eigenlijk zijn. de oermens in ons kan deze veranderingen eigenlijk niet zo snel behapstukken en daarom lijkt het alsof we heel complex in elkaar zitten. "7 Years Have Gone, It Can No Longer Be Left Undone The Candle Must Be Burn Again, And Pain Must Follow the Unholy Flame So Burn... Burn... Burn And Free the Spirit From Its Chain" |
|
quote: @ fagg luisterrr, ik ben zelf een groot filosofisch bouwwerk, 'mijn' forum getuigd daarvan |
|
Een beetje eng... gok ik. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Kom je uit een ander land? F*ck hippies |
|
Ik vind veel vrouwen anders knap dominant. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
zijn we ook zoals het hoort |
|
Zonder er verder op in te gaan, en niet omodat ik nu per sé wil dat vrouwen ineens boven mannen uitgaan (maar ze werpen ons wel allemaal ter wereld hé) ,maar ....raar maar waar zouden we meer neuken. PUNT I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: I generally avoid temptation...unless I can't resist it. |
|
quote: Is wel goed vind ik, jaknikkers heb ik persoonlijk geen enkele behoeft aan. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
hangt ervan af welke vrouw want er zitten verdorie veeeeeeel bitchen tussen... Llie n'vanima ar' lle atara lanneina |
|
Inderdaad, sommige van hun zou ik wel levend willen villen. Vrouwen kunnen ook een eigen mening hebben zonder dominant te zijn. F*ck hippies |
|
quote: Das waar maar dat komt meer uit achterbaksheid dan uit dominantie voort. Ik waardeer een vrouw die wat tegengewicht geeft, niet een die me in mijn rug steekt. Wirf ihn höher, ferner, weiter, Stürm empor die Himmelsleiter. Häng ihn-an den sternen auf! (Nietzsche) |
|
quote: ja, & ben/denk alles behalve NEDERlands |
|
quote: Daar zou wel eens waarheid in kunnen zitten. Stond dat ook in die boek ? Anders moet ik die toch maar eens lezen. quote: Dat is idd een belangrijk verschil. Onafhankelijk en zelfstandig zijn is niet hetzelfde als een achterbakse teef zijn. (geld voor mannen ook natuurlijk ) |
|
veel vrouwen zijn geestelijk gewoon supperieur aan mannen. wij mannen daarentegen hebben gewoon meer spieren als vrouwen. en als een aap doorheeft dat hij sterker is laat ie dat weten. simpel als dat voer geen oorlog, voer de eendjes |
|
quote: Vrouwen geestelijk superieur aan mannen. Laat me dat even weerleggen: Mieke Vogels. |
|
quote: Het is idd waar dat mannen over het algemeen van nature gespierder zijn dan vrouwen maar dat vrouwen intelligenter zijn dan mannen is nooit aangetoond. Wel zijn bij mannen en vrouwen bepaalde delen van de hersenen verder ontwikkeld tov elkaar. (even gemiddeld genomen want er zijn natuurlijk uitzonderingen) Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ...En mannen zijn goed in dingen waar vrouwen minder in zijn, en andersom. Daarom complementeren ze elkaar, en zou de ideale maatschappij niet gedomineerd zijn door mannen of vrouwen, maar een gelijkwaardige samenwerking van de twee. Slotje |
|
ik heb het topic niet gelezen , ik ken omgevingen waar vrouwen dominant zijn ( familie ) en school , dat vrouwen dominant zijn wil nog niet zeggen dat het beter is , wel als hun opleidingsniveau op peil is . |
|
Volgens mij zijn vrouwen net mensen en zou de wereld er helemaal niet veel anders uitzien met vrouwen aan de macht. @chantallie en natassja: spreek voor jezelf, ik herken me als vrouw totaal niet in wat jullie zeggen. ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: |
|
quote:LOL maar dat zijn dan ook hippies he ... |
|
quote: je hebt het niet zo op hippies he |
|
quote:We all need a scapegoat |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |