|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom zouden er meer dikke wijven zijn? En daardoor dikkere kerels?? Waarschijnlijk gaan mannen zich dan ineens opmaken .. Ow sorry, did my back hurt your knive? |
|
als het vrouwelijk schoonheidsideaal van mannen niet meer de bovenhand heeft, waarom zou een vrouw zich dan nog inhouden? Een goeie speklaag ja! Nuja, er zou ook meer overheidsgeld in vetverbrandersonderzoekslaboratoria gestoken worden natuurlijk... signature |
|
Ja zeg, ik doe mijn best! Hoewel het ook kan zijn dat frustratie minder wordt dus de speklaag ook ... Waarschijnlijk komt plastische chirurgie weer terug in de zorgverzekering samen met allerlei fatburners en shit Ow sorry, did my back hurt your knive? |
|
quote: de zorgverzekering? 90 euro per maand? Ben jij disabled? signature |
|
quote:Alsof mannen zich nu niet ineens opmaken. Zie het vaak genoeg. Verder zouden vrouwen best dominater mogen zijn. Eventjes de rollen omdraaien. Disko Disko Partizani |
|
quote: Niet te zu manneke! anders heb ik weer het "gaan we sexen"-met homo-ik-ga-je-ne-keer-pakken-attitude-gevoel... liever een echte vent dan een vrouw met mannenmanieren signature |
|
Ik snap geen flikker van je post. Snap je wel wat ik daarnet gezegd heb? Disko Disko Partizani |
|
quote: Jorna, pak je zweep! |
|
quote: ja... ok, even vertalen ja, mannen schminken zich nu ook... meer en meer, kijk maar in het oh my goth topic Vrouwen mogen dominanter zijn zeg je. ja, zeg ik, maar met grenzen. Je hebt bepaalde manwijven of vrouwen met erge mannelijke trekjes (stoer en fysisch sterkere vrouwelijke creaties) waarbij het nogwel eens durft overkomen alsof het een man is onder dat gladde huidje en dat koppel borsten. Snorharen en andere sterke beharing zijn meestal een voorteken. Behalve bij Maroefjes, die laten hun snor staan om op hun moeder te lijken [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 05-09-2005 16:02] signature |
|
@ Burzum; Hehehe, ja dat lijkt je wel wat he! [Dit bericht is gewijzigd door IJsregen op 05-09-2005 16:02] Disko Disko Partizani |
|
quote: Maar dat zijn gewone stoere vrouwen waardoor jij je schijnbaar bedreigt voelt. Emancipatie zeg ik je! Dominate vrouwen en snorren? Ik zie de connectie niet, sorry. Het ging om het feit dat vrouwen eens dominanter moeten zijn om het de mannen eens uit handen te nemen. Rollen omdraaien. Dat heeft verder geen ene fuck te maken met het uiterlijk van een vrouw dat neigt naar teveel mannelijke hormonen. Disko Disko Partizani |
|
quote: Toevallig wel ja Maar dat heeft dan weer niets met plastische chirurgie te maken. Enne, dominant hoeft zeker niet fysiek sterk te zijn he! *Werpt schuine blik en haalt zweep uit achterzak* Ow sorry, did my back hurt your knive? |
|
quote: nee? ivm die hormonen helpt het alleszins wel... jaja, maar mannen laten niet toe dat vrouwen domineren of zelfs op gelijke voet komen (niet in theorie). Omdat enkel hun tepels tonen wanneer ze opgewonden zijn! ... jaja, ik weet het nu, thuis zijn vrouwen meestal wel baas, als ze de schoppen overleeft signature |
|
quote: *zucht* Volgens mij valt er met jou verder niet te discussieren. Jij haalt er allemaal zaken bij die ik niet kan combineren met hetgeen wat ik net gezegd heb. En waarom zouden mannen dat niet toelaten? Zijn ze bang om hun macht te verliezen? Zie je; mannen zijn gewoon zwak. Disko Disko Partizani |
|
Te veel Maria Magdalena verhalen gelezen zekers.... HAIL the da vinci code..... same subject! |
|
Petrus was een jaloersen bok! Vrouwen zijn gewoon een geslacht met psychologische voordelen, als ze aan de macht komen gaan ze dat nog meer uitspelen!!!! signature |
|
Dus je geeft toe dat je bang bent de vrouwen -dan- niet aan te kunnen. Hehe. Disko Disko Partizani |
|
Niet bang... achterdochtig! maar van bepaalde mannen ook zu signature |
|
In a way zijn ''vrouwen'' dominant aan het worden.. Check al die homo's man niet normaal meer hoeveel het er nu zijn.. en ze eisen steeds meer en probeer de dominante anusragger uit te hangen in public |
|
-_-" Tuurlijk jongen, tuurlijk. Disko Disko Partizani |
|
quote: ja want daar vallen lesbiennes op, op anussen.... Maar na 2 dagen summerschool met NOISE (zoek zelf maar lekker op wat dat betekend) kan ik zeggen dat de wereld er anders uit zou zien. Anders en beter, more inclusive vooral. tjo aapjes! |
|
Ongetwijfeld dat ook in een wereld waar vrouwen dominant zijn niet alles 'beter' is. Wel een wat brede en gedurfde uitspraak, Ghoullie. [Deze realiteit is gemodereerd door Illusione op 28 juni 2009] 'I'm sorry, Wendy, but I just don't trust anything that bleeds for four days and doesn't die.' |
|
quote: Dat zie ik niet direct als een voordeel. Edit: Wat is NOISE? Een of ander verband van vrouwenstudies o.i.d.? Ach...vrouwenstudies....ik heb altijd ernstige twijfels bij ideologisch getinte opleidingen. Die hebben voor mij een te hoge 'preaching to the choir' gehalte. [Dit bericht is gewijzigd door Chelman op 07-09-2005 11:35] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
National Organisational-Incentive (for)Premature Ejaculation? Nu Overleggen In Natte Eend? Nights Of Intense Pussy Eating? Nachtegaal Of Intvis, Prachtig Ei Nutritional Orders Intended (for) Penile Enhancement Nudity Offers Incredibly Pleasurable Ecstacy Niets Onthoud Ik... Pakkende Ezel "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |