|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 | ||||
Auteur: |
|
|
misschien is het een goed idee voor een nieuw WC ontwerp, misschien een pispijp apart ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Een eigen toilet in elk huis voor de man alleen. Met urinoir en een goeie porseleinen pot met houten bril. En niet van die kut kringloopschuurpapier.. Tja, women, can't life with them, can't hurdell them all into Canada (All Bundy) Een kleine snol zit zo vol. |
|
quote: hee zonder elkaar waren we er niet he maar hoe zie jij nou de man? ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: nee daarom hoe bedoel je hoe zie jij nou de man |
|
ik vroeg het eerst ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: goh, was me niet opgevallen |
|
zeg het dan SLET zeg het dan of durf je niet, ik ga geen nieuwe post posten anders raken we teveel offtopic (misschien krijg ik wel een ban en gelijk de schuld van de zinloze posts van de nieuwelingen van gister ) [Dit bericht is gewijzigd door ElitE op 23-04-2004 19:23] ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: wat zeg je daar, HOMO |
|
quote: nee dat moeten we niet hebben nee maar goed hoe zie ik de man nu? hoe bedoel je |
|
je geeft maar geen antwoord op de vraag maar je kan ze natuurlijk ook 100% geleijk zien maar dat lijkt me net zo kortzichtig als ze totaal anders zien. vrouwen en mannen verschillen van elkaar maar mannen en vrouwen kunnen onderling net zo veel van elkaar verschillen, er is denk ik alleen een generaliseerd verschil. ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: nee, erg he ik zie ze ook niet 100% gelijk of verschillend, soms snappen beide elkaar niet maar dat valt uit te werken. |
|
quote: tja maar de hormoonhuishouding bij vrouwen is stukken ingewikkelder dan bij mannen en ik merk dat ook wel in het gedrag mannen kunnen misschien te simpel denken, maarja ik denk dat de echte foute dingen die we doen aangeleerd is ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: hormoonhuishouding (wat een woord);is ook stukken ingewikkelder bij vrouwen dan bij mannen, maar goed daar doe je niks aan, die dingen die aangeleerd zijn kan je wat aan veranderen . |
|
quote: , sommige vrouwen zijn wel aardig en slim en sommige kunnen ( of zijn daartoe bereid)zich ook beter inleven in de belevingswereld van hun/een man ( ik denk dat het veel scheelt als ze een broer hebben ) [Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 25-04-2004 2:37] |
|
quote: , leuke site heb je btw |
|
quote: dankje ....nu doen alleen de foto's het jammer genoeg niet meer omdat die linkjes het niet doen...aaarggh..dus heb ik hem maar verwijderd |
|
je bent een vrouw je houdt niet van winkelen ben je een vrouw? als je niet van winkelen houdt? nee... dan ben je metol *verveelmodus* We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: verveelmodus? haha ja iedereen valt in de herhaling humz....achjah |
|
vrouwen kunnen gemiddeld geen besluiten nemen/knopen doorhakken. als vrouwen dominant waren waren het geen vrouwen meer. wat jij wil. |
|
quote: en dat zegt:.....juist een man |
|
beware, the return of the incredible kwal, soon in a theatre near you |
|
quote:Wat is het voordeel van vrouwenhersenen? Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
dat ze niet mannelijk zijn. "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
|
Dit topic is 14 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 |
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek | Vorige pagina | Volgende pagina |