|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat was Blizzard Beast, en ja... hij was limited. Dat is de cd met de doorzichte hoes met Immortal logo erin gemaakt. [Dit bericht is gewijzigd door Staalman op 14-06-2005 12:30] "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Spanneeend, welke is het nou! |
|
Ik had het goed, want ik heb 'm hier in de kast staan "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
goh. Nog nooooit gezien. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Necronoud die was het niet denk ik, twas geen blauwe, meer iets donkergrijs/zwart. Dan was het Blizzard Beasts ja. Ik heb er nu wel wat spijt van dat ik em niet gekocht heb, want die koste ook maar 7€ dacht ik. Bon, Staalman , bedankt |
|
quote: Volgens mij bestaat er zelfs nog een andere cover van die plaat. Een zwart/wit foto met wat bomen en sneeuw. Met die hoes werd de plaat iig aangeprezen in de zines destijds. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote:Dit is de limited edition jewelcase van "Battles..." met ander hoesartwork waar ook een grote poster bij zat. Verder zat hier als bonus bij de 3 nummers van hun 7"ep. Verder is er nog een digipack versie van "Battles..." met die cover waar beiden in de sneeuw staan. En nog later is er een reguliere jewelcase uitgebracht met ook die cover met beiden in de sneeuw. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
dacht dat die JVV gast ook nog een cover had gemaakt, of is dat een ander album? Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Staat op de poster bij die limited edition. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
aha, zat ik toch goed Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Yep Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Oh ja, die "Blizzard Beast" heeft ook zo'n versie. Logo staat ook niet op het boekje gedrukt. Tering, wat zijn er toch veel versies van elke Immortal cd, van "Blizzard Beasts" zijn er dus ook al 3? don't mistake lack of talent for genius |
|
quote: ow hmm vreemd heb hem wel eens eerder geplaatst alleen volgens mij niet in het immortal topic ff beter kijken volgende keer dan he [Dit bericht is gewijzigd door zarlack op 14-06-2005 21:48] Voor den donder onzer tonen, vliedt reeds de oneedle wolf met hangende ooren heen |
|
quote:Ik dacht maar 2 versies....op cd dan. De eerste persing met het relief logo op de jewelcase zelf en de latere versie met het logo op de cover van het boekje zelf. Correct me if I'm wrong. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Ik dacht dat het er 3 waren omdat ik ergens ook nog een andere tekening gezien heb (van JVV) en ik geloof dat hij zei dat die voor een of andere speciale versie van Bliizard Beasts gebruikt was. Die tekening staat ook op een shirt " Nebular Ravens Winter" . Maar misschien is dat wel de lp geweest. De normale versie van Blizzard Beasts die je nu overal kunt krijgen heeft trouwens ook geen logo op het boekje. Ik zit ook op het Lost souls domain forum en daar was vroeger een gast (FLIX) die echt alles van deze Immortal shit af wist. don't mistake lack of talent for genius |
|
De lp versie van "Blizzard..." ziet exact hetzelfde uit als de reguliere cd versie, dus met die foto. Heb zelf die lp, is gelimiteerd tot 1500 trouwens. Maar die derde versie heb ik nog nooit gezien (als Immortal verzamelaar zijnde). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Hehe je hebt gelijk. Ik had het met m'n gare kop echt helemaal door de war gehaald... Deze tekening is schijnbaar voor een "Battles in the North" heruitgave/collector's item gebruikt en ik had ff een andere tekening uit de "Blizzard Beasts" periode in m'n kop dus daarom dacht ik aan een 3de versie... don't mistake lack of talent for genius |
|
Klopt hehe, maarre, die afbeelding is niet van de heruitgave van "Battles..." maar van de eerste gelimiteerde persing (tegelijkertijd met de digi-pack uitvoering. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb nog een digipackversie van "Battles..." die bestemd is voor de Russische markt. Enige verschil zijn de credits die in het Russisch zijn. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Naar mijn weten is er nooit een officiele DVD-release geweest van Immortal. Zo ja, dan voel ik me behoorlijk dom. Is er iemand op de hoogte van een fatsoenlijke bootleg-release of kan ik het maar beter vergeten??? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
"Masters of nebulah frost" is ook op DVD, én officieel Wat betreft bootleg DVD's dan zijn dat er teveel om op te noemen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
De zanger van immortal, heeft een erg leuke kaboutergrunt.erg origineel! |
|
quote:en vooral een lekkere kont Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |