|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Niets mis mee, dat Damned in Black, lekkere thrashblack signature |
|
Geweldige band! Ik vind juist het latere werk prima. Met als favoriet At the heart of winter. Het oudere zal ook prima te pruimen zijn, maar ik hou nu eenmaal niet zo van stofzuigen. Het fijt dat Immortal wat raar doet op het podium kan ik alleen maar waarderen. Als je je op deze manier schminkt, en het serieus neemt is het pas belachelijk. Als je serieus wil doen, doe dan wat minder verf op je gezicht. Maar dat is mijn mening. Als ik het goed begrijp komt er dus een nieuwe plaat? Das goed nieuws! PS gitaartutorials van Abbath op youtube heersen de pan uit :D "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
quote: Ow, ok. Ik dacht dat ze in het heeeeele begin toch echt wel serieus bezig waren qua imago en de "scene" enzo. Maar ik kan het verkeerd onthouden hebben, zou me niets verbazen. Ik heb ze lang geleden weleens gezien en ik vond het verschrikkelijk. In het noorderligt was dat iig. Één grote bak herrie waar geen touw aan vast te knopen was. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 27-05-2009 22:29] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Klinkt als de pure holocaust tijd dan She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote:Ten tijde van "Pure holocaust" verstopten Abbath en Demonaz zich, geschminkt en in volle 'uitrusting', achter lantaarnpalen en zodra de stadsbus langskwam sprongen ze richting bus om de mensen aan het schrikken te maken. En elke keer weer bij dezelfde buschauffeur hehe. En ze haalden veel van die ongein uit. In sommige interviews/TV-interviews kwamen ze idd. erg serieus over met de hele scene en alles wat daarbij hoorde maar daarnaast waren ze ook net zo vaak zo gek als een deur hehe. Kan dat wel waarderen dat ze niet alles zo Uber-serieus nemen en gewoon de lol van dingen in kunnen zien. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ik had ook altijd t idee dat er wel erg creatieve/vreemde solo's werden gespeeld maar dat kan aan mij liggen. @hubsakee, wil je soms ook zeggen dat die video met die puntmuts en die hardloopwedstrijd met gitaren om gemaakt is om de hele black metal toestand te voorzien van humor, lol en grappigheid? |
|
quote: In ieder geval is het bedoeld als gigantische zelfspot en niet serieus bedoeld. |
|
quote: Hehe, helemaal mee eens. |
|
At The Heart Of Winter is geniaal ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote:+666. |
|
Samen met Pure H0l0caust mijn favoriet! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: |
|
At the Heart of Winter en Battles in the North zijn bij uitstek mijn favo's. Gevolgd door Sons of Northern Darkness. Hopen dat dit album ook weer het waard word, maar eigenlijk twijfel ik daar gewoon niet meer aan. |
|
quote: Aha, jij begrijpt het helemaal [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 29-05-2009 1:27] Faustian Spirit of the Earth |
|
Blizzard Beasts When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Euh, impliceer je hier nou mee dat BM bands die make-up / schminck gebruiken belachelijk zijn? Boeiender |
|
Kwa muziek niet, maar geef toe.. het is moeilijk serieus te nemen vaak. Edit. Maar ik ben dan ook niet per se een black metal liefhebber. [Dit bericht is gewijzigd door Dirge for november op 29-05-2009 13:04] "Apathy 'll kill you!" "I don't care..." https://lucidcream.bandcamp.com/ https://www.facebook.com/lucidcreamology/ |
|
|
|
don't mistake lack of talent for genius |
|
die blijft geniaal snarko! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: |
|
[quote]Op 29 mei 2009 13:20 schreef Snark het volgende: [/quote Geweldig om die weer eens te zien Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
moet echt die shirts gewoon es laten maken gvd gat in de markt |
|
Jaa! Doen! K zou er 1 willen hebben Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |