|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ironie beste man. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
quote: Weet ik, daarom gebruikte ik het ook opnieuw (humor). |
|
en aan wie heb je het nou gevraagd? Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Radek (Taake). Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Geniale musikant dan. Heeft hij nog meer gedaan? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
|
Voor zover Radek weet niets buiten Gorgoroth. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Okee dan, weten we dat ook weer. Ik bedacht me zojuist nog wel iets anders - totaal niet belangrijk en wellicht zelfs ronduit stom om naar te informeren, maar toch. Mijn exemplaar van 'Sons Of Northern Darkness' is een witte CD met daarop een bandfoto (en logo + titel uiteraard) en er omheen een donkere rand met de tekst 'For promotional use only - not for sale'. Ben ik soms per accident inderdaad in het bezit van een promo i.p.v. het eigenlijke album? Hub? Weet jij dat misschien? |
|
Als dat erop staat, dan is het hoogstwaarschijnlijk een promo ja. De normale cd ziet er hetzelfde uit alleen staat die tekst er niet op. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Ghe, en dat bij de Free Record Shop... |
|
Da's dan inderdaad een promo-cd in een normaal hoesje. Hoort eigenlijk in een kartonnen sleeve te zitten. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: vreemd, een vriend van me heeft namelijk precies hetzelfde! Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
quote: Idd . Zou toch zweren dat het gewoon Lemmy is. Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! |
|
quote: Heeft die vriend SOND soms ook bij de Free Record Shop vandaan dan? [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 19-08-2005 20:24] |
|
quote: hehe nee dat niet, denk dat er wat fouten door nuclear blast zijn gemaakt ofzo... Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
Ik ken nog wel een paar mensen waarvan de cd van SOND na aankoop de 'for promotional use only'-versie bleek te zijn. En die komen heus niet allemaal van de Free Record Shop. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Bij mij idem. Staat ook promo op, zal wel meer voorkomen. Ik heb wel vaker promo cd's, maar dan gelukkig wel in een normaal hoesje. don't mistake lack of talent for genius |
|
Moonspell heeft het (volgens mij als grap) op Sin/Pecado. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
Waarschijnlijk is er wel iets fout gegaan bij het inpakken van de cd's en zijn per ongeluk de cd's die voor promo doeleinden bestemd waren in normale hoesjes terecht gekomen en vice versa. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Had ik ook, er zat een witte cd in , gekocht in Frankrijk. Nuja, heb die toch 2 keer liggen. signature |
|
Weet iemand wat er op de DVD staat van de nieuwe CD/DVD release van Sons Of Northern Darkness? |
|
Ben ik ook wel benieuwd naar. Ben bang dat het alleen beide officiele video clips zijn die al eerder op VHS tape zijn verschenen. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben nog even verder gaan zoeken en volgens The End Records ( http://shopping.theendrecords.com ) betreft het een live show uit 2003. Klinkt interessant! |
|
Misschien het Inferno optreden uit 2003, daar zijn goede opnamen van gemaakt. Was ook een erg gaaf optreden. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Optreden uit 2003? Mmm, misschien maar iets van m'n recente verdiensten opzij leggen dan. Of, aangezien ik SOND al heb, later even downloaden natuurlijk. [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 07-11-2005 21:15] |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |