![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Een kabouterkontje? ![]() ![]() |
|
quote:zo zou ik het niet willen brengen http://conceptsfa.nl/~vkroesse/zooi/butt-touch.jpg Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
immortal, is dat niet die band met die uber clips? ![]() ![]() |
|
quote: De legendarische foto is nog steeds niet vergeten zo te zien ![]() Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
quote: Toevallig geen plaatje van Horgh zijn kont? Daar ben ik nu wel eens benieuwd naar. ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Jezebel op 18-06-2005 11:24] ![]() |
|
quote: Ooooh ja: ![]() ![]() ![]() Zenial ![]() |
|
bluuuuuaaargghhhhblashyrkuuuuuuaaarrgghhhhhhh ![]() Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Je vraagt je af hoe ze die clip serieus hebben kunnen uitbrengen. don't mistake lack of talent for genius ![]() |
|
quote:gewoon door zichzelf niet serieus te nemen. tenminste.. op de muziek na dan. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! ![]() |
|
Een van mijn tuinkabouters heet dan ook Abbath ![]() ![]() |
|
quote:Volgens mij was Immortal in hun begin periode nog aardig 'serieus'. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote: Heb je wel eens een tuin? ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Laat maar zien.. Mijn hond lijkt wel op Abbath. ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
![]() ik herinner me een fotoshoot in de Rock Hard een aantal jaren terug waar die mafkezen in Parijs overdag in vol ornaat (lees: kleding paint etc..) met dagjesmensen op de foto gingen... op de Eifeltoren. Gelukkig zijn de platen van ze ook ten tijde van deze onzin uitermate sterk gebleven. ![]() |
|
Oudje of ubervers: Ze zijn uit elkaar. ![]() |
|
quote: Je bedoeld Immortal? Zo ja, dat is al een heeeeeeeeeeeel oud oudje ![]() ![]() On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. ![]() |
|
quote:Ik denk dat hij The A-team bedoelt. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
LOL, nee ik bedoelde Immortal. Naja, topiks lezen is een kunst. ![]() ![]() |
|
quote: Dat is toch dat ding met 2 clips erop?? *argh* Ik zocht eigenlijk naar een goede opname van een live-concert... Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
|
signature ![]() |
|
Ik heb zelf nog één van Immortal's laatste optredens op cd-r. Het gaat om het optreden op het Inferno festival in Oslo, begin 2003. Ben er zelf bij geweest en het was erg vet ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Ik heb dat optreden op VCD. Erg gaaf ja. Die aankondiging van Unsilent storms in the north abyss. ![]() Primal Creation - modern thrash metal - YouTube ![]() |
|
Valt hier iets te regelen? Dear dirty delightful old drunken old days ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |