|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: nog steeds jouw mening... Expired,Erased and Forgotten |
|
Hij blijft staan hoor die mening |
|
B i t n teveel gehoord mien jong, als ik die plaat luister, gaat de tied heel snel voorbij |
|
Pure Holocaust Blijft m'n favoriet, gevolgd BITN ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Helemaal mee eens, alleen Damned doet het ook niet echt voor mij. Misschien maar andere muziek gaan luisteren. Pure Holocaust toch op nummer een vanwege die Darth Vader riff. one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Balletles in the north Ik vind overigens At the heart of winter hun enige goeie; de andere hebben imo de zuurgraad van een bunzingsnitch... [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 14-07-2006 17:34] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
hee ik vinnut een gave band.. alleen t zijn van die lamlullen en ze maken eigenlijk best kutmuziek... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Wat vind je er dan nog gaaf aan? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
At the heart of winter rost nog steeds de pan uit. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Gefeliciteerd, de 1e prijs voor de meest stompzinnige reply van de week gaat naar jou |
|
quote: Je bent een week op dit forum, en gaat gelijk prijzen uitdelen? Nou nou. |
|
Hij heeft wel gelijk....'t was een domme opmerking. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Op ZM sinds: Maandag 22 Mei 2006 - 13:27.55 Dat is al bijna 2 maanden |
|
Battles in the North vind ik toch wel hun beste plaat, die rauwe agressiviteit Pure Holocaust is vergelijkbaar, maar productie is wat minder waardoor die plaat wat 'zachter' overkomt Faustian Spirit of the Earth |
|
Damned in black |
|
met andere woorden, Immortal is gewoon een bagger band! |
|
quote: ik kan me eindeloos vermaken om de videos en de fotos... heerlijk!!!! @ de rest die over de zeik ging ... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Het gaat hard, hè, die tijd. |
|
quote: Morgen mijn 2e verjaardag van dit account, ik weet alleen die van m'n oude account niet. |
|
quote: Iedereen weet dat jij panda bent. |
|
quote: Dankjewel |
|
Tsjechische Trollech: http://www.youtube.com/watch?v=ee0yDlLhzXg&NR Muziek is vrij standaard black maar hun video is 10x zo geniaal als Immortal! KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:hehe da's ernstig toevallig zeg. Heb net het album van dit "illustere" gezelschap op de fp gezet. Dit nummer staat er overigens niet op. Wat een gave clip man Muzikaal best wel een aardige band trouwens. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote: de ene gitarist speelt op een Apollo gitaar... daar heb ik nou echt nog nooit van gehoord |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |