|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja het is zeker goed, maar geef mij maar de 2de jeudg van Immortal. Dat vind ik persoonlijk een stuk krachtiger. Tering ik ben echt benieuwd naar de 3de jeugd! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
pure holocaust! Je moeder. |
|
Vraag me af wat ze van plan zijn nu. Verder gaan waar ze gestopt zijn, of corpsepaint loos een potje thrash/black te gaan maken zoals bv Grimfist ofzo. Over Pagan/Viking metal en aanverwanten: "Kan je wel janken over je voorvaderen die draaien zich 2x om in het graf als ze die tyfus fluit horen" - © Burzum 2010 |
|
zolang ze niet dezelfde weg verder gaan is het best. heb niet snel een hekel aan muziek maar die laatste 2 cd's krijg ik behoorlijk jeuk van... Je moeder. |
|
De laatste is echt geweldig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Jep, Sons heerst. |
|
alles van immortal is goed,het een wat sterker dan de ander,maar allen met hun eigen charme. kan niet wachten om te horen waar de heren nog meer gaan optreden in europa,en anders wordt het met de tent naar wacken! [Dit bericht is gewijzigd door cranial op 13-07-2006 18:52] Expired,Erased and Forgotten |
|
Als Horgh ook maar in Hypocrisy blijft spelen trouwens |
|
quote: Jij hebt het door. |
|
Vandaag Blizzard Beasts herondekt. De productie is werkelijk om te huilen (met name de drums), maar wat een enorm toffe nummers . Met een betere productie was dit zeker mijn favoriete Immortal album geweest |
|
Tering ja, Mountains of MIGHT!!! heerlijk Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Alleen jammer van Horgh's nog niet supervergevorderde prestaties... |
|
quote: Inderdaad de slechte ingespeelde en ongelooflijk dun klinkende drums halen helaas een hoop kracht uit deze plaat. |
|
[offtopic] Over slecht ingespeelde drums gesproken: soms al eens geprobeerd iets over mijn WMA files heen te plakken? [/offtopic] |
|
quote: Nee ik heb nog niet veel tijd gehad om de nummers nu ook op gitaar te oefenen. Ik ben met dat darkthrone nummer al wel eventjes bezig geweest, maar moet nog even oefenen voordat ik alles strak kan spelen (ik speel normaal zelden gitaar dus mijn niveau is om te huilen). Volgende week ben ik op vakantie, maar daarna heb ik hopelijk wat meer tijd om hieraan te prutsen. Als het goed is heb ik dan ook een upgrade qua gitaarspullen achter de rug . |
|
quote: |
|
quote: Oh, heb me al zitten verbazen over de belangstelling voor Immortal haha. Ik ga niet eens roepen dat ik de ouwe albums beter vind, die luister ik nl. ook nooit meer maar eehhhhh de latere ook niet dus. Geef mij maar nieuwere BM bands eigenlijk, ik vind Immortal een beetje 1998 . Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
vindt persoonlijk qua productie ''at the heart of winter'' wel goed te doen,maar als het puur over nummers gaat,moet ik toch(zo Kvlt als het klinkt ) Batles in the north noemen,met blizzard beasts op een waardige tweede plaats ,khoop zooo dat ze naar nederland komen! baroeg bijvoorbeeld... Expired,Erased and Forgotten |
|
Sinds ze opnieuw bestaan heb ik nog een reden meer om ze niet goed te vinden. Lol... |
|
Abbath back in the grave please Weg met die moderne kut shit, net als Emperor bah. |
|
jou mening,niet de mijne... Expired,Erased and Forgotten |
|
Snelle reaktie. nou ja ieder zn mening niet waar. Damned in black is een misbaksel, de rest ook trouwens. |
|
@ Anaalgeval: quote: [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 14-07-2006 13:15] |
|
ik vind damned in black de enige nog steeds enigzins te beluisteren plaat de eerste twee te flauw, balletles te kut, blizzard te saai, heart of gewoon niet goed genoeg qua nummers en die laatste niet boeiend... In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |