|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben eigenlijk na 1 track al teleurgesteld.. en ik heb hetzelfde gevoel als Count heeft, het lijkt op I.. en dat vind ik niet te pruimen. Een groeiplaat is het ook niet iig Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Wow, je hebt chris en mij echt perfect beschreven hierboven |
|
Ik hoor hem nu voor het eerst en ik vind het echt een hele vette plaat. Nummers als Hordes of War en Norden on Fire doen me erg aan At The Heart of Winter denken en dat is wat mij betreft een plus. Vette schijf! |
|
quote: :') Ja horrr. ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Lekker plaatje, maar ik mis toch wat.... blastbeats www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Ik mis helemaal niets, fucking gave plaat. come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:Ik vond I in het begin ook erg saai maar nu, na een jaar of 2 (of hoelang is 'ie al uit?) vind ik 'm toch wel erg goed te doen. Ik laat me iig nog niet geheel ontmoedigen door alle kritiek op "All shall fall" hehe Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
"All shall Fail" ? ben toch benieuwd; "At the Heart...." en "I" vond ik toch heel erg prettig Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: ROFLOL When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Stelletjes zeiksnorren , is gewoon een lekker plaatje! Op je knie en pijp voor genade! |
|
Hele vette plaat die nieuwe! Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
De box ziet er geweldig uit, muziek nog niet kunnen beluisteren. Maar die box.... Die is het geld dubbel en dik waard!! Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vandaag aan de eerste luisterbeurten onderworpen en tot nu toe vind ik het gewoon een heel degelijke plaat, maar zonder meer. Norden on Fire steekt er met kop en schouders bovenuit imo Faustian Spirit of the Earth |
|
In dat geval zal ik er wel geen flikker aan vinden. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
quote: Nee serieus, kon je wat met de vorige 3 platen? Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: 100% mee eens! De nieuwe cd is veel beter dan waar ik op gehoopt had. Deze plaat word een klassieker! bub |
|
quote: Huh! Zijn er echt mensen die dit een klassieker vinden? Dit is focking Immortal Light Extra Soft Valium Version voor Brave Hendriken. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Tsja, zoals ik in mijn review ga schrijven: Immortal is terug en dat kan je op twee manieren uitleggen. Critici zullen zeggen dat ze op veilig spelen en fans zeggen dat Immortal precies doet wat van ze verwacht kan worden. Het is een veilig album wellicht, maar wel erg goed gedaan. Het is maar wat de invalshoek is, maar als Immortal-fan ben ik content Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
Precies doen wat er van je verwacht wordt is toch op veilig spelen of mis ik nu iets? |
|
Na enkele luisterbeurten begint het album te groeien en ik vermoed dat dit een blijvertje is ja Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Niet als je een band bent waarvan iedereen bij een nieuw album iets nieuws verwacht Metal zonder gitaren is als een bordeel zonder hoeren, en dat is ook maar gewoon een huis... |
|
quote: Je kunt op veilig spelen en doen wat er van je verwacht wordt ja, maar dit is hier niet het geval imho. OK, het klinkt als een typische Immortal-plaat, maar het euvel zit 'em in de songs. Wat een afgeraggelde zooi, zeg. Slappe riffs, niks spanning,... De songs zijn gewoon ondermaats, Immortal-onwaardig. Ik heb 'em inmiddels ruim 10 keer geluisterd. Niks groeier. Ik denk dat een boel mensen dit gewoon goed vinden omdat het Immortal is. Ik had het graag anders gezien, want ik heb Immortal altijd een gave band gevonden. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Daar verbaast mij ook. Zonder enige twijfel de slapste Immortal plaat tot nu toe. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |