|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Meatgrinder is mijn held van de dag |
|
Tis geen fake. Klinkt degelijk edoch saai op eerste gehoor. |
|
quote: +1 Beetje de "meer van hetzelfde"-show. Weinig spanning op het eerste gehoor. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
oei signature |
|
gooi die torrent eens deze kant op! Edit: gevonden op die zweedse site [Dit bericht is gewijzigd door spectre op 23-09-2009 21:14] Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Chekc. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik wacht wel gewoon todat de plaat in de bus valt Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
+1 signature |
|
quote: Ze hebben 'em jou nog niet cadeau gedaan? [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 23-09-2009 21:45] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Sorry, maar ergens vinnek die grappig signature |
|
Een snerende Chris, daar hou ik van. |
|
Dat eerste nummer, dat speel je op gitaar met 2 vingers in je neus nog, heb k het idee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
De muziek klinkt even ongeinspireerd als de songtitels. Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt... |
|
Wat nou? Die plaat klinkt serieus erg goed, hard en klassiek..... Bands zeggen altijd dat hun nieuwe plaat beter wordt dan hun vorige en dat het die ene pure en vertrouwde essentie heeft, wat meestal gewoon een verkooppraatje is.. echter heeft Immortal zichzelf hier 1100% aan hun woord gehouden! Gave plaat |
|
Als de nieuwe harde schijf er is maar eens op zoek. Hij staat iig op de wanted lijst. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: http://www.youtube.com/watch?v=-3gt7joUecQ |
|
quote: Ik denk dat 'de bus' Noors is voor 'mijn aars'. [Dit bericht is gewijzigd door R. op 24-09-2009 0:42] |
|
quote: Zoooo, dat klinkt weer als dikke shaat. Gaat helemaal goed komen. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Heb 'em inmiddels twee keer beluisterd en ik vind er niet zoveel aan. Hij klinkt als een zeer beschaafde versie van de voorganger, staat bol van de I-riedeltjes (die vond ik ook niet zo tof), de riffs klinken ongeïnspireerd, er zit geen bodem het gitaargeluid, de melodieën mogen tot de zwakste gerekend worden die Abbath ooit uitkakte. All Shall Fall klinkt als een plaat van een band met writer's block, geen vuur, geen passie, allemaal slappe herkauwerij. Ik bij beluistering meermaals de neiging om mijn vinger door mijn oogbal te duwen van frustratie. Immortal kan zoveel meer. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Blijkbaar niet..... Boeiender |
|
quote:We zijn het een keertje eens! Verder: ben benieuwd naar die plaat, zeker met zoveel uiteenlopende reacties. |
|
Misschien een groeiplaat? Die pas na vele luisterbeurten z'n ware kracht tentoonsteld? Morgen is 'ie er En mensen, laat vooral die comments naar mij toe komen hehe...vind het wel vermakelijk Vind het alleen vreemd dat in den levende lijve iedereen ineens zo anders tegen me doet en zo'n comments voor zich houd en gewoon (te) aardig doet. Ik zou zeggen, durf in werkelijkheid ook zo'n bink te zijn en zeg het mij gewoon Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik heb er nooit echt wat aan gevonden, Immortal. |
|
quote: truie internet krijgers. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |