|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik ben "gezegend" dat ik tot nog toe ALLES van hen goed vind. |
|
Ik vind ook alles tof van Immortal. Maar ik beschouw de eerste 4 platen als van een totaal andere band...lekker grauw. De latere zijn gewoon van een super vette black/death band. Gelukkig wel met dat 'frosty' tintje. |
|
Frostie? is dat niet 1 of andere rijst-snack??? De laatste cd's klinken inderdaad wat vrolijker, maar dat mag de pret wat mij betreft niet drukken. Vooral het laatste nummer van SOND vind ik indrukwekkend , met een leuke solo erin. Winter is coming |
|
Kan iemand a.u.b. de nieuwste uppen?? |
|
Het laatste nummer van Pure holocaust getiteld "Pure holocaust" is gebaseerd op de StarWars melodie.De riff is letterlijk gekopieerd,wat ik als StarWars en Immortal fan natuurlijk te gek vind. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Pure Holocaust is de black metal klassieker hiero. At The Heart of Winter is, tja, een ass-kickende plaat die voortrockt in de beste heavy metal traditie, maar dan wel in een extreme metal-context. Al vind ik de nummers op AtHoW te lang. |
|
quote: Ja, dat van het Starwars theme erin wist ik ja... Er schijnt ook een A-Team theme te zijn gebruikt op At The Heart Of Winter Dit bovenste schreef ik al naar je in het Wurdulak topic, maar ik had hem vandaag even aanstaan en ik het zou in het titel nummer At The Heart Of Winter. |
|
quote: Ik ga dadelijk meteen luisteren [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 02-12-2002 18:11] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: rept zich als de bliksem naar de CD-kast... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
quote: Ik las het ooit op het Immortal Forum een jaar of 2-3 geleden toen die nog bestond. Het is het A-Team tune maar dan verlangzaamd, opzich vind ik het er wel in, maar het zou ook goed iets anders kunnen zijn! |
|
Dat is niet de A-team tune, maar wel van Bassie en Adriaan. Ga nog maar eens goed luisteren. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Jij bent niet lekker! |
|
|
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
ROFL... BLASFEMIE!!! Immortal = gewoon "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: ROFLMAO, hmmmz kijkt naar Avatar en krijgt idee. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Bassie en Adriaan? Die hebben helemaal geen eigen theme.. dat is gewoon een geripte exorcist theme, ofterwijl: Tubelar Bells van Mike Oldfield |
|
Yep, ik heb mn nieuwe wallpaper gevonden I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ja psies... Bassie en Adriaan zijn homo's! En over die wallpaper, ze zijn Abbath z'n sik vergeten |
|
quote: Hm... dit vind ik nou juist het lekkere aan die CD, de ontwikkelingen die de nummers door maken vind ik echt geweldig. |
|
Immortal behind the scenes. Afgelopen Hole in the sky festival heeft Abbath de barman op zijn bek geslagen omdat zijn bier lauw was Totaal TJOKKEFOLL haha .Iets teveel Glenfiddich van een schot gezopen [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-12-2002 21:02] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Voor de Immortal fans:wisten jullie dat het grootste gedeelte van de gitaarriffs op "Diabolical fullmoon..." geschreven is door Jorn Inge Tunsberg van Hades Almighty en niet door Demonaz of Abbath.Jorn is namelijk gitarist geweest bij Immortal ten tijde van voor de demo's.(nadat Amputation en Old Funeral zijn gestopt). [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 03-12-2002 22:30] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Helaas... Dat wist ik al wel Toch tof dat je het vermeld... |
|
Ik heb het A-team tune niet kunnen horen en de Bassie en Adriaan tune al helemaal niet Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |