|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Goede plaat in ieder geval hoewel Pure Holocaust hier favoriet is. Die heeft de perfecte Immortal sound. |
|
Klopt, Abbath heeft wel "Battles in the north" ingedrumd. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ik ben nu al benieuwd naar de cover foto's... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ik ben benieuwd naar alles, behalve de muziek van de band. Alhoewel ik de latere cd's wel trek, One bye One! |
|
Geweldige band . Hoewel ik het laatste album minder vond dan voorgaand materiaal, toch niet slecht. |
|
gelukkig wel Abyss studio..... Meestal goed teken... Vind ik ook niet |
|
quote: Vind je? Op een paar platen van Marduk na vind ik al die platen die uit Abys komen productioneel identiek klinken. Overgeproduceerde, digitale meuk, dat is het. De gitaren missen definitie, de drums zijn krachteloos en als er keyboards te horen zijn klinkt het als een galmbak. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
ik denk dat ze de Hypocrisy - Virus-sound willen signature |
|
Als het in de lijn van Sons of Northern Darkness ligt ben ik iig blij. Gave plaat blijft dat. :D Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: +1 Sons Of Northern Darkness vond ik geweldig ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Hey is jouw user icon nou ook stug een kindertekening van Immortal? Waar heb je die vandaan? MC Hammer Smashed Face |
|
quote: + 1, nieuwsgierig! |
|
quote: Nee, het is een bandpic van hen waar iemand haarstrikjes en rokken met kant in heeft gefotosoept. "Sons of Northern Frillyness!" Ooit eens tegengekomen op internet en opgeslagen. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
quote: Hmm.. nou, ik heb een aantal schijfjes staan die daar zijn opgenomen, of afgemixt, maar vind het over het algemeen wel aardig meevallen (lees sterke schijven !). Misschien wel ietwat overgeproduceerd, maar ik ben ook niet echt fan van het hele rauw, er mag van mij best wat productie bij komen.. Ach, en ik ben een stuk minder kritisch dan menigeen hier, denk ik.. Vind ik ook niet |
|
quote: +1 Grieghallen heerscht het meest voor black metal, de sfeer daar gecr-eerd op platen van bv emperor en oudere immortal is zo KOUD! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ik vind de Necromorbus studio's (Funeral Mist, Watain, Zarathustra...) een waardige opvolger van Grieghallen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Funeral mist gaat volledig aan mij voorbij, daar kan ik niets mee (ben je het vast niet mee eens), ook of misschien juist productioneel niet. Die andere twee trek ik een stuk beter. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: Kijk, dat vind ik dus ook. Alle platen die uit Necromorbus komen klinken rauw en toch vrij gedefinieerd. Een eigen soort galm ook. Bovendien is 't niet eens zo'n dure studio. mooi meegenomen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Rauw me reet, het klinkt voor geen meter. In de slaapkamer met een set myfirstmics krijg je hetzelfde resultaat man Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Niet iedereen is idolaat van een klinisch "devoid of all life" geluid. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Daar heb ik het ook niet over Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Yeah, een nieuwe cd van immortal. Daar kijk nou naar uit. |
|
Hopelijk haalt ie het niveau van At the heart of winter; wat een briljante plaat is dat zeg Hebben mensen de opname van hun optreden op Graspop 2008 gezien? -Die tent druipt van het zweet in de zinderende hoogzomertemperatuur; Abbath: "Let's embrace the cold" The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:haha, ja dat was wel erg droog Sowieso, wat een droge gast. Op wacken 2007, gewoon een nummer halfverwege stoppen. Abbath: "FUCK YOU" publiek: yeaah! hij: "What the fuck?" en weer verder spelen. |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |