|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
Ja, heb ik ook gezien. Kijken of ik wat vrienden kan overhalen om erheen te gaan. |
|
Waarom nou met Slipkots?? Iedereen heeft recht op mijn mening. |
|
paul dyano |
|
Slipknot heerscht. Ik ga er heen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: op je nieuwe schoenen mag ik hopen? |
|
quote: Nee. Ik trek wel een schone onderbroek aan. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik wil Slayer best graag zien, maar wacht wel tot volgende keer dat Slipknot niet meer het voorprogramma is. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Ik wil juist slipknot graag een keer zien! |
|
Wat is de prijs, wil slayor nog wel een keer zien. F*ck hippies |
|
quote: Zal wel weer veelst te duur zijn .. |
|
quote:Voor jou wel. F*ck hippies |
|
quote: Dat zeg ik .. |
|
Ik ga er wellicht ook heen, op mijn rooie gympen that is -- Chelman, doe jij dan je Birkenstocks aan? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Ik ben geen linksche voddenbal. Ik bezit geen Birkenstocks. [ot]Ik heb wat Biosphere besteld....nu nog hopen dat het bevalt anders krijg je klappen [/ot] KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Dan koop je ze maar voor de 12e . quote: Je moet het maar tof vinden, anders krijg *jij* klappen, ha! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
als ik mijn versletenskateschoentjes aandoe .. mag ik dan met jullie mee? |
|
quote: Tja, ik weet niet, haal je bier? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Afhankelijk van hoever we van de bar staan ... |
|
alweer Slipknot kunnen die niet een eigen headline tour opzetten...in Amerika. |
|
quote: Jij staat gewoon aan de bar en je regelt Ijskwien en EVILinetje om het bier naar M. en ik toe te dragen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote: Precies! Als dat nou de hele avond gebeurt, dan wil ik best Birkenstocks dragen. Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Met harde hand F*ck hippies |
|
quote: Zekers. @manifest: dat spreekt voor zich. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:Hmm .. ik pas denk ik ... Ik zou blind worden dan vrees ik |
|
GVD Slayooor zo dichtbij, maar toch zo ver weg door die andere kutband. Bazzio Attacks!!! |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Volgende pagina |