![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wat hij zegt! ![]() ![]() |
|
quote:En wat heeft dat met elkaar te maken? ![]() |
|
quote: O ja vergeten, ik mag niet van shred en van vette groovemetal houden. ![]() |
|
hoop voor jullie dat het geluid beter is dan afgelopen maandag ![]() Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Het is op 21 oktober btw. http://www.ahoy.nl/content/main-evenement.asp?Id=957 *edit* ook een vage foto zeg. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 24-06-2004 20:48] ![]() |
|
quote: Jij had jezelf iig waterhoofd i.p.v. waterfiets moeten noemen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! ![]() |
|
Hehe, heersend, dit soort 'lopende zaken'. Hey Shreddie, smerige pos0rrrr.... hehehehehehehehe (TM). Fukc... ik ga maar eens een kaartje bestellen. TROUWENS, MODERATORRRRS: op de ahoy-site staat dat dit concert de 21e is. In de topic titel staat 12e! Hoe zit dat? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
quote: Wous ! ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Maar maar, doen ze je weer pesten jong ![]() Ik vind Slipknot ook vet! Ook al heet ik Hollie! ![]() ![]() |
|
Ja, maar is het nou de 12e of de 21e? ZM: de 12e Ahoy.nl: de 21e Hmmmm..... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! ![]() |
|
21ste ! hmm als ik wat lui mee kan krijgen ga ik mischien ook wel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? ![]() |
|
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind niets aan Slipknot. Maar omdat ik Slayer wel gaaf vind, zal ik toch wel gaan. ![]() |
|
en ik andersom! dan gaan we toch samen? Mag je bij mij slapen ![]() ![]() |
|
alweer slipknot? waren laatst toch ook al bij metallica? maar goed, Slayer is voorprogramma lijkt me? ![]() ach.. ik ga d'r toch niet heen ![]() hoop voor de mensen die wel gaan dat het leuk word, kunnen ze weer fijn de hele avond Slayer gaan roepen. jippie ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ ![]() |
|
Ik krijg waarschijnlijk een kaartje dus ik ga wel. Kan ik mooi na Slayer weg ![]() ![]() |
|
Kheb kaarten! Mwoeha! "Sehnsucht" ![]() |
|
Ik hoorde net op de radio dat Killswitch Engage dan ook speelt ![]() ![]() |
|
Kijk, daar zou ik nou graag een bevestiging van zien! Killswitch op deze tour mee zou wel extreem hard heerschen!! Hopen dat dat binnenkort ergens bevestigd wordt... Drummer nodig? ![]() |
|
Ik ga in ieder geval, heb al kaarten. 's kijken of dat stelletje lelijkerds (lees: Slipknot) er live nog wat van maakt. Slayer geloof ik wel ![]() Op mijn kaartjes staat in ieder geval de 21e, dus iedereen die op de 12e gaat...veel plezier bij Gerard Joling ![]() Hatsjikidee! ![]() |
|
Met dank aan Mystus, ga ik ook ![]() Ik hoop ook dat KSE opent voor Slayer en Slipknot, zou echt een hele coole bill zijn. Hey Shredhead, dit rondje wordt voor mij he ![]() But there is no real me: only an entity, something illusory................ ![]() |
|
@ Sander: No prob! Tjek! Ik drink bier! ![]() En nou maar hopen op KSE... Drummer nodig? ![]() |
|
Het is niet KSE, maar Hatebreed (dat word iig op Blabbermouth verteld) ![]() |
|
das ook vet ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |