|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Wat hij zegt! |
|
quote:En wat heeft dat met elkaar te maken? |
|
quote: O ja vergeten, ik mag niet van shred en van vette groovemetal houden. |
|
hoop voor jullie dat het geluid beter is dan afgelopen maandag Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Het is op 21 oktober btw. http://www.ahoy.nl/content/main-evenement.asp?Id=957 *edit* ook een vage foto zeg. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 24-06-2004 20:48] |
|
quote: Jij had jezelf iig waterhoofd i.p.v. waterfiets moeten noemen. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Hehe, heersend, dit soort 'lopende zaken'. Hey Shreddie, smerige pos0rrrr.... hehehehehehehehe (TM). Fukc... ik ga maar eens een kaartje bestellen. TROUWENS, MODERATORRRRS: op de ahoy-site staat dat dit concert de 21e is. In de topic titel staat 12e! Hoe zit dat? Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote: Wous ! |
|
quote: |
|
Maar maar, doen ze je weer pesten jong Ik vind Slipknot ook vet! Ook al heet ik Hollie! |
|
Ja, maar is het nou de 12e of de 21e? ZM: de 12e Ahoy.nl: de 21e Hmmmm..... Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
21ste ! hmm als ik wat lui mee kan krijgen ga ik mischien ook wel Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ik vind niets aan Slipknot. Maar omdat ik Slayer wel gaaf vind, zal ik toch wel gaan. |
|
en ik andersom! dan gaan we toch samen? Mag je bij mij slapen |
|
alweer slipknot? waren laatst toch ook al bij metallica? maar goed, Slayer is voorprogramma lijkt me? ach.. ik ga d'r toch niet heen hoop voor de mensen die wel gaan dat het leuk word, kunnen ze weer fijn de hele avond Slayer gaan roepen. jippie ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Ik krijg waarschijnlijk een kaartje dus ik ga wel. Kan ik mooi na Slayer weg |
|
Kheb kaarten! Mwoeha! "Sehnsucht" |
|
Ik hoorde net op de radio dat Killswitch Engage dan ook speelt |
|
Kijk, daar zou ik nou graag een bevestiging van zien! Killswitch op deze tour mee zou wel extreem hard heerschen!! Hopen dat dat binnenkort ergens bevestigd wordt... Drummer nodig? |
|
Ik ga in ieder geval, heb al kaarten. 's kijken of dat stelletje lelijkerds (lees: Slipknot) er live nog wat van maakt. Slayer geloof ik wel Op mijn kaartjes staat in ieder geval de 21e, dus iedereen die op de 12e gaat...veel plezier bij Gerard Joling Hatsjikidee! |
|
Met dank aan Mystus, ga ik ook thnx voor het halen van de kaarten dude, geld is onderweg. Ik hoop ook dat KSE opent voor Slayer en Slipknot, zou echt een hele coole bill zijn. Hey Shredhead, dit rondje wordt voor mij he But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
@ Sander: No prob! Tjek! Ik drink bier! En nou maar hopen op KSE... Drummer nodig? |
|
Het is niet KSE, maar Hatebreed (dat word iig op Blabbermouth verteld) |
|
das ook vet |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |