|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Wat is een but fuck? Wellicht bedoel je butt fuck. Ik vind dat grote woorden voor een 16 jarige puber wiens enig contact met een poesje zich waarschijnlijk beperkt heeft tot het verschonen van de kattenbak. Aan de andere hand is het wellicht een teken van je latente homosexualiteit aangezien je nu al over aarsneuken fantaseert. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
quote:offtopic: Veel plezier nog Chelman! Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
quote: Dank u. Ik kijk vooral uit naar Slipknot en Mastodon. Slayer zal als vanouds als een stelletje zoutzakken een zwik heerschnummers spelen. Been there, done that. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik kan er zo van genieten als ik mensen zie ruzie maken Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Eens kijken of ik morgen nog goedkoop naar binnen kan komen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:Waarom goedkoop als het ook gratis kan. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Vergeet je kladblokje en pen niet he I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote: Idd, met een cdr van remission bij slayer aankomen staat zo lullig:p "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik dacht dat je vooral naar mij uitkeek? Mastodon is een fuckband maar Slipknot zal waarschijnljk de pannen van het dak afspelen. Aan jou bespreking van Slayer heb ik niks toe te voegen. |
|
Mastodon een fuckband? Die gasten zijn juist geniaal. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: Ik vind er geen bal aan. Kan iedereen zeggen wat ze willen, maar aan mij is het niet besteed. Ik vond het jammer dat Hatebreed niet speelt. |
|
Ik hoorde zojuist dat Slayer als laatste is. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Natuurlijk! Bazzio Attacks!!! |
|
idd, zou erg raar zijn als het anders was. |
|
in België was het anders |
|
Misschien een domme vraag, maar is er een garderobe in de ahoy?, heb namelijk geen zin om met me jas te gaan slepen... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: De laatste keer dat ik er was wel ja, maar het is een slachtveld om er te komen, dus neem je vikingzwaard mee... edit; typo [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 20-10-2004 18:48] Hatsjikidee! |
|
quote: Bedankt, nee ik heb een vriend mee die nogal stinkt dus dat zal genoeg zijn! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: nee en wc's ook niet. |
|
quote:In Dusseldorf was Slayer headliner |
|
quote: Is dat even vervelend, nu zal ik je bek vol moetten schijten Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: slayer is in principe de headliner van de hele tour. @ bek volschijten: pech voor jou, ik ben er niet. |
|
Snap ook niet dat iemand er überhaupt heen wil |
|
Vandaag naar de Drumclinic van Dave lombardo geweest ook leuk ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |