|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
persoonlijk vind ik Hatebreed vetter |
|
Ja ik las ook net op Blabbermouth dat KSE niet open maar Hatebreed, vind Hatebreed ook zeer vet(zeker live). KSE schijnt wel te openen tijdens het Amerikaanse gedeelte van die tour las ik. Wel een beetje jammer aangezien ik best wel een KSE fan ben But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik ken KSE eigenlijk niet. Hatebreed op Waldrock gezien en dat was zeer vet! |
|
Shred, beluister hun nieuwe album: 'The end of heartache', echt een superplaat imho. Echt een aanrader. Ze spelen een soort mix tussen Metal/emo en een vleugje meshuggah... of zoiets weet, ik veel [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 27-07-2004 14:46] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Hoewel Hatebreed ook zeker wel gaaf is, en ongetwijfeld live best zal gaan heerschen, had ik toch liever KSE gezien... KSE heerscht in termen van songwriting en melodie Hatebreed er tien keer uit! Ergo, jammer. Desalniettemin zal bier ons ten deel vallen! Drummer nodig? |
|
quote: Copy that! Drummer nodig? |
|
Ik luister nu de nieuwe cd van Slipknot, maar het is niet mijn muziek. Ik ga waarschijnlijk wel voor Slayer. |
|
quote: Hebbie ém helemaal beluisterd??? Respect, ik kwam niet verder dan het tweede of derde nummer...De vorige is wel aardig. Hatsjikidee! |
|
Hmm latere nummers op die cd zijn erg goed, gewoon nog eens proberen! |
|
quote: Als ik hem van achter naar voren draai komen er dan heilige teksten uit de boxen? I'll give it a try ! Hatsjikidee! |
|
Ik vind de nieuwe Slipknot eigenlijk het beste album wat ze tot nu toe gemaakt hebben De vorige albums vind ik beduidend minder. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
Ik heb drie mp3's van slayer - live op dynamo 2004 - War ensemble - God send death - At dawn they sleep A.s. vrijdag heb ik ook wat live nummers van Life of Agony. Kan ik iemand hier een plezier mee doen? |
|
Ik snap er niet zo veel meer van... Wie spelen nou als eerst, na hatebreed of killswitch. Slayer Of Slipknot? ik hoop toch wel even slipknot en daarna slayer! Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
ik ben blij dat ik rond die datum ergens in afrika ben, dan hoef ik gelukkig niet naar slipknot wel jammer dat ik slayer wel moet missen |
|
quote: Wat ga je in Afrika doen? aapjes kijken? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
quote: Moet je maar eens op de cd IOWA het nr IOWA beluisteren.. Je zult merken dat aan het eind van het nr je allemaal vage klanken hoort, en als je dat dan van achter naar voren draait, zul je horen, You don't look at me Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
ik ben er zekers bij. wat een prima line-up |
|
quote: Geinig! *edit* die derde van Slipknot klinkt inderdaad wel goed, heb hem nog eens een kans gegeven - cheape import uit de US, geen buil aan te vallen [Dit bericht is gewijzigd door Unholy Mary op 21-08-2004 10:21] Hatsjikidee! |
|
SLIPKNOT!!!! En voor mijn vriend die die dag jarig is (1 oktober Leuven) SLAYER Fuck it all |
|
quote: nee denk het niet, hopelijk ga ik veel reptielen zien en ga ook nog een rondreis maken door Kenia |
|
Voor de mensen zoals mij, die alleen voor Hatebreed gingen, ze staan ook nog in de Melkweg Amsterdam samen met Heaven Shall Burn en Instil |
|
quote: Ik vind het prima quote: Je bent je er wel van bewust dat je nog niets zinnigs over de MUZIEK van Slipknot hebt gezegd? Heb je hun nieuwe album überhaupt al gehoord? Hun uiterlijk interesseert me niet; ik ga voor de muziek. quote: JA GODVERDOMME!! HET IS NAMELIJK VERPLICHTE KOTS! Ik baseer deze mening op het postgedrag van een groot aantal "metalheads" op ZM waar ik de 3 jaar die ik nu op dit forum post getuige van ben geweest. CoF --> KUT Dimmu --> KUT Slipknot --> KUT Nu Metal --> KUT L.A.M.E.!!! |
|
quote: Ik vind het persoonlijk wel een paar sterke argumenten... Niet klikken -> http://www.playsomeguitar.com/drugs/brain.html |
|
|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |