|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
ontopic? Eerst kijken wat het kost. Slayer zo dich bij kan ik natuurlijk niet missen. Dan neem ik Slipnot wel op de koop toe... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik zag op de ahoy, slipknot en slayer site er anders niks over. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
wat kost deze grap? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Ik denk tussen de 35-45 euro. Ik overweeg het wel, het zijn toch twee retegave bands. Slipknot heeft het goed geregeld, eerst een tour met Metallica, dan nog met Slayer. |
|
hmm zou eens kijken of er tegen de tijd nog kaarten zijn . slayer mischien maar even kijken Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Zolang Slayer maar zn mond houd over hoe geweldig Amerikanen wel niet zijn... Slipknot interesseert me niet Ik ga niet Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Op www.mustanggarage.be/ostendmafia moet ik vernemen dat Slayer onder Slipknot speelt! Ergens een compromis tussen beide bands!! ERG!!! "kakkn doe zèèr" |
|
Eindelijk het heersende Slipknot eens zien. Die mannen maken tenminste metal |
|
Slayer nie ofwa? "kakkn doe zèèr" |
|
quote: ik zat eerder te denken aan het dubbele. slayer wil ik wel zien, maar het valt zeker niet onder de prioriteiten |
|
quote: Neui, Slayer teert al 15 jaar op oude roem. Slipknot stampt tenminste door. |
|
Damn dat mot ik zien !!!!! V E T !!! |
|
quote:Hey, er is niks mis met Slayer! |
|
quote: Hmmz, Slayer dus als voorprogramma. Da's mooi! Kan ik tenminste daarna naar huis. Bazzio Attacks!!! |
|
quote: Die kankersite doet het niet, maar dat geeft toch wel wat aan van de kwaliteiten van Slipknot. |
|
Slayer....Met Slipknot....Nee...Wat is dit. een of andere GRAP ? |
|
quote: Ik word ook niet echt blij van deze combinatie. spelfout weggehaald... |
|
Dan blijf je lekker thuis.......... muahahahah |
|
Toch schijnt de show die Slipknot heeft erg vermakelijkte zijn Bij Slayer zie je niet erg veel gebeuren [Dit bericht is gewijzigd door Visor op 15-06-2004 22:02] Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
quote: Mee eens. Slipknotje zou ik wel eens willen zien hoor. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Wat een triestigheid hier zeg. "SLAYORRRRRRRRRRRRR maar Slipknot is kut" Nou, dan kom je toch lekker niet "Al die jonge ventjes bla bla bla" Ik was 14 toen ik voor het eerst Slayer in Ahoy zag, waarom zou dat anders zijn dan een metalkid van 14 die nu Slipknot in Ahoy ziet? Het verschil is dat JIJ ouder bent geworden, en helaas niet veel slimmer. Edit: STERF [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 15-06-2004 22:57] |
|
quote: Eindelijk wijze woorden. |
|
quote: Dank.. Slipknot is een retevette band, het nieuwe album rost de pannen van het dak af!!! De enige reden dat de "metalheads" hier zeggen dat ze Slipknot kut vinden is omdat Slipknot een "verboden" band is.. Te sneu voor woorden... Ik denk dat 9 van de 10 "metalheads" die mekkeren dat Slipknot KUT is het nieuwe album niet eens gehoord hebben. Sterker nog: met een beetje mazzel kennen ze "wait and bleed" net.. Ik ga hier zeker naartoe! |
|
Snaack |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |