|
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik denk toch dat Slipknot en Mastodon meer knallen dan Slayer worden. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Daar moet ik je gelijk in geven. Ik heb ook zeker niks op te merken over die twee, vind het allebei best aardig. Het is mijn smaak niet echt, maar ik vind het heel leuk het eens mee te maken. Hoewel ik gewoon voor slayer kom. Enfeeble is terug! Met Aerodis, einsatzcommando & Ornithosis.www.enfeeble.nl |
|
|
|
quote:Zo zou ik ook gedacht hebben als ik met het openbaar vervoer ging. Maar aangezien ik dat niet ga heb ik liever slayer aan het einde. De climax aan het einde. |
|
quote: Geweldig verhaal. En natuurlijk wint slayer. Oud Vuil. |
|
Hahaha prachtig. Bazzio Attacks!!! |
|
Ik snap er nu helemaal geen ene fuck meer van... In belgie speelde slipknot toch als laatst? hoorde ik van een vriendin die er geweest was... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
Ik zal erbij zijn! "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:Volgens mij sloeg dat op dat anders blind guardian headliner was geworden. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik ben er ook bij |
|
zoveel verspilde moeite waar het om draait speelt de avond van tevoren in de feedback... |
|
Als het een beetje goed is ben ik er op woensdag ook bij.. |
|
quote: Beter is om op donderdag te komen... Hatsjikidee! |
|
quote: Tenzij je naar de clinic in Feedback wilt.... KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ben er woensdag en donderdag bij Is al weer 10 jaar geleden dat ik Slayer voor het laatst in Ahoy zag. Waar blijft de tijd zeg.. Wordt ik nou echt een oude lul |
|
Ik ga ook met een clubje yuppen lekker heerschen in Ahoy op Donderdag. KOSOVO JE SRBIJA! SVETA SRPSKA ZEMLJA ! |
|
Ik ook woensdag en donderdag present. Welnee snaack we worden niet oud, we waren er 10 jaar geleden gewoon heeel vroeg bij [Dit bericht is gewijzigd door *Sander* op 19-10-2004 0:05] But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
das ook wel weer waar, toen was ik 15 |
|
YEAH Morgen Is Het zover SLayer !!!!!! en slipknot..... erbij Live Long Rock Hard |
|
Weet iemande hoever het lopen is van CS naar ahoy? Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
dat wou ik zelf ook net vragen is er geen treinstation vlak bij ? ahoy ? Live Long Rock Hard |
|
Rotterdam CS? en dan een stuk lopen... of metro maar het lijkt me niet dat die tot 12 uur rijden... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
|
kword opgehaald maar moet er zelf naartoe maar weet dus niet waar ahooy psies is Live Long Rock Hard |
|
www.ahoy.nl , staat genoeg alleen niet HOE je moet lopen... Let us rejoice in the light of this man-made Armageddon |
Dit topic is 17 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |